Hakutulokset

1. E

Uusi YH-isä liittyy joukkoon. :)

Minkä ikäset lapset ja onks ne koko ajan sulla? Missä asut?
  2. E

Tämän asian naiset valehtelevat!

Miten toi on ees mahdollista... Siis missä iässä sä olet ollut sinkku?
  3. E

Miksi sinusta ei tullut akateemista?

Edited: Liikaa tietoa itsestä
  4. E

Oi että voi elämä olla ihanaa!

Aina asiat menee lopulta niin että tulee mutkia matkaan mutta pitää ainakin osata nauttia silloin kun asiat ovat tolallaan. Mun täytyy kyllä aloittaa päiväkirja tänään ja kirjoittaa sinne, että "en ole koskaan tuntenut itseäni näin onnelliseksi". Ja sitten voin kirjoittaa sinne kaikki juurta...
  5. E

Oi että voi elämä olla ihanaa!

Nyt ei jaksa murehtia maailman kaikkia murheita. Lopputyö on valmis ja toimitettu tarkastajalle! Valmistun ennen vuoden vaihdetta!!! Pari esseetä pitäis viel vääntää! Muutan ihanan miesystäväni kanssa kokonaan yhteen 2.1.2012! Toki mä nytkin asun hänen kämpässään, mutta sitten muutetaan...
  6. E

joku mies on laittanut rahaa tililleni..

Pakko kertoo tähän ihan ihmeellinen juttu mikä mulle tapahtu jotain 5v sitten. Olin alta 20v kummiskin. Tuli kännykkään joku viesti:" Näytit tosi hyvältä sun uusis farkuis tänään keskustas". Ihmettelin mut annoin olla, mut sit viestei tuli lisää ja ne meni koko ajan vähän härskimpään suuntaan...
  7. E

Janica ulos talosta ja äkkiä!

Mäkin tykkään kattoo BB:tä. Varsinkin kun tää kausi on niin pirun hyvä. Varmaan paras koskaan. Mut emmä ny noin tosissani ota, että rupeisin rahaa laittaa. Mieti nyt ap ite kuinka paljon rahaa sä törsäät tommoseen. Mun miesystävä ei kyllä näitä kato, vaikka oon yrittänyt suostutella. Mutta ei...
  8. E

Miten iskeä sivistynyt mies?

No mulle riittää se, että oon edes hänen mielestä kauniimpi kuin universumin kolmanneksi kaunein nainen :) Voi vitsi kun on tosikkoo porukkaa täällä taas. Ihankuin olis iltamyöhällä taas ne katkerimmat liikkeellä. Hyvää yötä vaan ja toivottavasti näätte ees kivoja unia.
  9. E

No ainakin mies sanoi, että "Olet kaunein nainen jonka kanssa olen puhunut yli minuutin ja mä oon sentään puhunut Lola Odusogan kanssa" :) Että kaipa se kauneus riittää :) Ja eiköhän tuo toinenkin juttu, josta niin "kauniisti" puhuit onnistu. Ainakin semmosin ihmisen kanssa, jota kohtaan tuntee...
  10. E

Nyt oli pakko tulla tän viikonlopun jälkeen kertomaan, että tää homma on edennyt ihan mahtavasti. Oma sydän (ja ehkä jalkovälikin) haluaisi pitää kiirettä, mutta oonpas malttanut. Mutta luulen, että tää mun kohde on aika vaikuttunut. Lauantaina oli ihan mahtavat treffit ja sitten bileilta...
  11. E

Huh huh, onpas täällä karannut vähäsen mopo. Mutta joo, ihan mielettömän hyvät keskustelut tuon miehen kanssa. Ja tää mun mies ei todellakaan ole mikään älykkötosikko. Siis ihan superhauska ja juttuja löytyy vähän pöhlömmästä huumorista fiksumpaan. Ja kyllä mä huomaan ja tajuan, ettei se heitä...
  12. E

En tiä mutta aion koittaa. Mut nyt oon faces sen kaa...
  13. E

No ei se sitä suoranaisesti suositellu, jossain sivulauseessa vaan tokas että ei jaksanu kattoo Sormusten herraa elokuvana, mutta että kirjana se on jotain ihan supermahtavaa. Ei sanonu, että mun sitä kannattas lukee mutta lainasin kummiskin. Elokuvat kyllä katoin ja tykkäsin mutta en tiiä...
  14. E

Niimmä oonki oma itteni. Mut mä oon vasta 23v että voihan tässä iässä vielä sivistyykkin. Emmä ny jaksa lukee kaikkia Nobel-kirjoja ja tutkii avaruutta ja historiaa, mutta jos ny kuitenkin oppis ees prosentin siitä mitä tuo mies. On se vaan kumma, että tämmöset miehet ei oo valmiita...
  15. E

Martinan musiikkivideo!

No jos on näin huono nii kuvataan sitten peppua että ainaki miehet kattois vähä pidemmälle. Olihan noi toiset tytöt aika hyvii. Mut Martina ei ei ei. Kaikin puolin huono. Ja englanti huonoa. Hidastettuna ei tartte kuvata niin paljoo :)
  16. E

Mitä sinä tekisit kaverisi suhteen jos saisit tietää, että

Kyl mun mielestä tommonen on toisaalta ihan ymmärrettävää. Mut ei tietty hyväksyttävää. Jos on huono itsetunto, niin jokku naiset voi tehä tommosta kännissä. Mut emmä ny pystyis pitkään aikaa suhtautuu ihan normisti tommoseen. Mut hienoo, et sul on noin hieno mies. Aika erikoista kyllä jos...
  17. E

No oon tässä kesän lopulla tavannut sitten aivan käsittämättömän ihanan miehen. Hyvin erilainen kuin ne mihin ennen oon ihastunut. Netissä tavattiin. Sekin on tosi erikoista mulle. Mies on 32v eli ikää on just sopivasti mun makuun. Ei oo varakas (opettaja!!! Ei mun omas koulus vaan lukio) mut...
  18. E

Minkä verran sinä joit 15-16 vuotiaana?

Mä join ekan kerran yläasteikäisenä, mut ne oli tosi harvinaisia kokeiluja turvallisesti kotioloissa kaverien kans. Sitten lukios alko sellainen hiukan säännöllisempi. Juomat haki aina mun tai jonkun muun täysikäset poikakaverit. Ja kyl tytöt baariinkiin pääsee aika usein jo 15-16v.
  19. E

Ihanaa kesäsutinaa!

Tänää tietty, it's saturday...
  20. E

Ihanaa kesäsutinaa!

Treffailuhan on vaan kivaa! Mä nyt saan noita treffipyyntöjä aika paljon ihan ventovierailtakin, tosin en koskaan oo ihan ventovieraan kans mennyt treffeille. Ja sit netistäkin. Treffailu on kivaa silleen, että vaikka iltapäiväl tapaa jonkun silleen sovitusti, että kaverit tulee myöhemmin ja...

Yhteistyössä