Tämän asian naiset valehtelevat!

• Viestiketjun aloittaja yksi kumppani
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Miranda";28471029]Kuinka monta miestä sulla suunnilleen on plakkarissa ja minkä ikäinen oot? Aattelin vaan, että ylittääköhän joku mun lukemat.[/QUOTE]

No, hieno nainen ei kertois jos esim. sata rikki, eihän=)
33v.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mies";28470997]Siksi, että meidän yhteiskunnassa se on pääsääntöisesti nainen jolla on valta seksiasioissa. Siksi se on yhä niin, että keskimäärin seksijutuissa nainen on saalis ja mies saalistaja. Tommosia pihtari-tytsejä piisaa pilvin pimein. Vastaavia miehiä on äärimmäisen vähän. Toki on miehiä, jokka ei oo pillua saaneet, mutta se ei ole yleensä oma halu.

En usko, että ikinä muuttuu tää. Osittain on kyse evoluutiosta. En jaksa ees selittää sitä juttua, koska se on tällä palstalla varmaan tuhat kertaa jauhettu. Jos ei mee päähän niin ei se 1001. kerta auta.[/QUOTE]

No ei kyllä piisaa. Hyvin harva on harrastamatta yhden illan juttuja, jos ei ole seurustelusuhdetta. Taitaa olla tällaisia sekä miehissä että naisissa tosi vähän.

Tämä tosi!
Itse voin todistaa ja monet bi-naiset jotka tiedän, ovat myös todella aktiivisia seksin suhteen.

Jopa väittäisin että se menee juuri toisinpäin. Bi-naiset ovat jopa seksuaalisempia ötököitä kuin heterot:D
Munkin fiilikset sanoisi tuota jälkimmäistä, mutten uskaltanut yleistää. :D Mistäköhän johtuu, jos näin on?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Eksvaan
No siis eihän 100 oo 35-vuotiaalle loppujen lopuksi ihan kauheesti. Jos on aloittanut vaikka 15-vuotiaana, niin siinähän on 20 vuotta sekstailuaikaa. Eli 5 per vuosi. Toki luulis ny että jotain seukkailuakin tossa välissä olis, että joinakin vuosina ei tulis lisää...

Mutta sitten taas naiselle yksi seksuaalisesti aktiivinen vuosi saattais helpostikkin tuoda sen 50 eri panoa. Tai tottakai enemmänkin jos haluaisi, mutta 50 pääsis varmaan vaikka pitäis laatukriteerit kohillaan.

Munkin fiilikset sanoisi tuota jälkimmäistä, mutten uskaltanut yleistää. :D Mistäköhän johtuu, jos näin on?
Hmm...jaa-a.

Rohkeus ja halu toteuttaa omia mieltymyksiään ehkä ajaa naista suuntaan jos toiseenkin:D Jospas niitä seksikumppaneita tällöin tulis tuplana:xmas:

Kun on täydellisen sujut itsensä ja seksin kanssa niin mikä ettei se maistuisi enempikin!

???
Miten niin luu käteen? Ei löytänyt kumppania vaikka olisi tahtonut vai? Mitenköhän "sen oikean" löytämistä voisi vauhdittaa? Kaikki eivät koskaan löydä sopivaa kumppania enkä ainakaan minä aio onnellisuuttani perustaa sen varaan. :) Vai tarkoitatko, että kadun myöhemmin, jos en harrasta yhden illan juttuja? Tuskinpa. Miksi katuisin, etten harrasta jotain, jota pidän inhottavana ja jota ei tee edes mieli? Ei se mihinkään kypsymiseen liity, harrastaako yhden illan juttuja vai ei. Persoonakysymys.
ei iso määrä kumppaneita tarkoita yhden illan juttuja. Kolmekymppisellä voi hyvinkin olla 30-50 kumppania ihan seurustelusuhteista.

No siis eihän 100 oo 35-vuotiaalle loppujen lopuksi ihan kauheesti. Jos on aloittanut vaikka 15-vuotiaana, niin siinähän on 20 vuotta sekstailuaikaa. Eli 5 per vuosi. Toki luulis ny että jotain seukkailuakin tossa välissä olis, että joinakin vuosina ei tulis lisää...

Mutta sitten taas naiselle yksi seksuaalisesti aktiivinen vuosi saattais helpostikkin tuoda sen 50 eri panoa. Tai tottakai enemmänkin jos haluaisi, mutta 50 pääsis varmaan vaikka pitäis laatukriteerit kohillaan.
Lisääppä siihen vaikka tollaset 17v seurustelua niin voipi olla että kiirettä on pukannu:D

Miksi ihmeessä elää niin, että siitä pitää valehdella? Mulle ei edes kelpaisi kumppani, joka ei hyväksyisi historiaani tuossa asiassa.
Jo toisen mielenrauhan takia voi pienen suodatuksen ottaa käyttöön. Jos kumppani on ujohko ja parin kokemuksen pro, ja itse kerinnyt pitkälti toiselle sadalle, niin eiköhän se lievä kaunistelu ole paikallaan.

Käyttöastemies.
Mä tunnen yhden naisen joka oli nuorena just niinku sä. Ja niin siinä sitten kävi että luu jäi käteen. Nykyään on katkera 40v vanhapiika. Ei sillä että sulla nyt ihan hätä ois, mutta kuiteskin täytät ilmeisesti tänä vuonna jo 24v. Toi ei mee enää myöhäisen kypsymisen piikkiin...
Siis katkera 40v vanhapiika ... Kuulostaa todella hyvältä!

Sellaisen kun saisin, niin onnellinen olisin!

Käyttöastemies.
[QUOTE="Tatjana";28470958]Emmä tässä sitä sanokkaan että pitäis sängystä toiseen alkaa hyppiä. Mutta taidat olla 24v kohta ekkä oo ollu ees parisuhteessa etkä ilmeisesti edes lähellä semmoista. Tää mun mainitsema nainen oli pirun ronkeli sun ikäsenä. Ja sitten sillä vippas päässä kyllä siinä suhteessa että jos joku mies oli kiinnostunut niin sitä ei sitten kiinnostanutkaan. Sitten kun nää miehet pariintu muille naisille, niin alko kaduttaa... Sitten vasta tajus että mitä on menettäny[/QUOTE]

No mitäs hän sitten on menettänyt? Tai miltä säästynyt .... Säästynyt muutamalta erolta ainakin, ei hän ole mitään menettänyt

ei iso määrä kumppaneita tarkoita yhden illan juttuja. Kolmekymppisellä voi hyvinkin olla 30-50 kumppania ihan seurustelusuhteista.
Sekin olisi aika omituista, jos noin iso osa suhteista olisi päättynyt. Mietityttäisi, onko kykenemätön sitoutumaan vai miksi kaikki suhteet päättyvät. Mulle se olisi kauheaa: kokea noin monta eroa.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Jo toisen mielenrauhan takia voi pienen suodatuksen ottaa käyttöön. Jos kumppani on ujohko ja parin kokemuksen pro, ja itse kerinnyt pitkälti toiselle sadalle, niin eiköhän se lievä kaunistelu ole paikallaan.
Onko kumppanisi halunnut tietää tarkan luvun? Sinänsä mielenkiintoista, että kaksi näissä asioissa niin erilaista päätyy yhteen, mutta voihan sitä muilla elämänalueilla olla paljon yhteistä. :D

"Tatjana"
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttöastemies.;28471222:
Siis katkera 40v vanhapiika ... Kuulostaa todella hyvältä!

Sellaisen kun saisin, niin onnellinen olisin!
No ei se huolis sunkaltaisia. Ei sen rima ihan nolliin oo menny. Elelee mieluummin yksin kuin ihan hukkapaloja huolii.

Yhteistyössä