Tämän asian naiset valehtelevat!

• Viestiketjun aloittaja yksi kumppani
  • Ensimmäinen viesti
Käyttöastemies.
[QUOTE="Tatjana";28471247]No ei se huolis sunkaltaisia. Ei sen rima ihan nolliin oo menny. Elelee mieluummin yksin kuin ihan hukkapaloja huolii.[/QUOTE]

Meistä kahdesta sinä Tatjana olet se hukkapala, se on varma ja sen sä varmaan itsekin tiedät vitun tollo!

"Tatjana"
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttöastemies.;28471278:
Meistä kahdesta sinä Tatjana olet se hukkapala, se on varma ja sen sä varmaan itsekin tiedät vitun tollo!
No mä olen kuitenkin saanut valita mieheni lukuisten tavoiteltujen joukosta aikoinaan. Eli ei tarvinnut ottaa sitä mitä saa, vaan sen mitä halus. Sinä se sitten saat jatkaa epätoivoista vonkailua täällä ja muualla.

ei mikään ihme, että oot sinkku kun sulle ei käy mikään. Toivottavasti löydät joskus sen neitsytprinssisi.
On olemas paljon välillä ei yhtäkään seurustelusuhdetta tai sitte 30 seurustelusuhdetta 30v. ikään mennes. Mä oon 33v. ja kyllä mä pidän 30 seurustelusuhdetta todella suurena määränä edes koko elämän aikana. Saati sitte 50 suhdetta...

Onko kumppanisi halunnut tietää tarkan luvun? Sinänsä mielenkiintoista, että kaksi näissä asioissa niin erilaista päätyy yhteen, mutta voihan sitä muilla elämänalueilla olla paljon yhteistä. :D
Kyllähän ne hienotunteisestikin peitellyt kyselyt kertovat sen, että halutaan tietää tarkka luku. On oltava varovainen, ettei mahdollista kumppanin alemmuuden tunnetta ruoki. On tehtävä itsestä melkeinpä Neitsyt Maria.

Paljon enemmän minullekin kertoo ihmisen vakavien suhteiden määrä kuin seksikumppaneiden määrä. Parempi on vaikka 80 seksikumppania kuin viisi avioliittoa, kymmenen kihlautumista ja yhteensä 20 seksikumppania.

"Käyttöastemies"
[QUOTE="Tatjana";28471291]No mä olen kuitenkin saanut valita mieheni lukuisten tavoiteltujen joukosta aikoinaan. Eli ei tarvinnut ottaa sitä mitä saa, vaan sen mitä halus. Sinä se sitten saat jatkaa epätoivoista vonkailua täällä ja muualla.[/QUOTE]

Niinhän sä luulet että sä otit sen mitä halusit, vaikka totuus on se että ne sua tavoitelleet miehenpuolikkaat ei tainnu kovin kummoisia tapauksia olla?
Taisivat olla miehiä joita arvonsa tuntevat naiset eivät noteeranneet miksikään ja sitten piirittivät sua ja kaltaisiasi ja sä luulit olevasi jotakin ....

Minun touhut eivät ole mitään epätoivoisia vonkailuja ja senkin sä tiedät, mutta kunhan hourailet

Yhteistyössä