Miten iskeä sivistynyt mies?

Nyt oli pakko tulla tän viikonlopun jälkeen kertomaan, että tää homma on edennyt ihan mahtavasti. Oma sydän (ja ehkä jalkovälikin) haluaisi pitää kiirettä, mutta oonpas malttanut. Mutta luulen, että tää mun kohde on aika vaikuttunut. Lauantaina oli ihan mahtavat treffit ja sitten bileilta päälle... Siis niin ihania tekstiviestejä tuli vielä yöllä ja tänään sitten tavattu kans ja jutskailtu sitten vielä pitkä ilta Faces...

Siis mä oon niin rakastunut ja niin on mun ihana älykkömieskin. Nyt en vaan tiedä miten etenen, koska oon aikaisemmin toimin hiukan väärin. Tai ainakin niin etten haluu tän miehen kans toimii niin... Huh huh. Tää on kyl onnea. Ja kylläpä mun kaveritkin oli hiukan ihmeissään kun tän miehen esittelin... No joo, oon ihan täpinöissä, en tiä mitä sanoo...

Fakta Muute
No parisuhteessa on kyse nussimisesta eikä siitä tietääkö missä Japani sijaitsee. Eli ei sulla mitään hätää oo! Ei sivistys tähän vaikuta mitään vaan et ootko hyvä nussimaan ja kaunis???

No ainakin mies sanoi, että "Olet kaunein nainen jonka kanssa olen puhunut yli minuutin ja mä oon sentään puhunut Lola Odusogan kanssa" :) Että kaipa se kauneus riittää :) Ja eiköhän tuo toinenkin juttu, josta niin "kauniisti" puhuit onnistu. Ainakin semmosin ihmisen kanssa, jota kohtaan tuntee niin syvästi.

No mulle riittää se, että oon edes hänen mielestä kauniimpi kuin universumin kolmanneksi kaunein nainen :)

Voi vitsi kun on tosikkoo porukkaa täällä taas. Ihankuin olis iltamyöhällä taas ne katkerimmat liikkeellä. Hyvää yötä vaan ja toivottavasti näätte ees kivoja unia.

En kaipaa sitä kotona ja kyllä duuni vie minusta mehut. Joskus olen ihan finaalissa joskus vähän vähemmän. Olen oppinut tuntemaan itseni ja tiedän mitä haluan elämältä ja kumppanilta.
Jäi mietityttämään kommenttisi - entäs jos vaimo on myös älykäs ja tekee vaativaa työtä eikä kaipaa älykkäitä keskusteluja kotosalla? Vai kotirouvako ajatuksissasi pyörii? Toki rasittavan päivän jälkeen nainenkaan ei välttämättä ole hauskaa, piristävää vastapainoa samalla tavalla kuin "kevyttä" työtä tekevä. Mutta kait se voi mennä molempiin suuntiin?

Olen kanssasi samaa mieltä, että usein "älyköt" osaavat olla tuskaista seuraa. Termi on kuitenkin mielestäni sosiaalinen eikä välttämättä kuvaa henkilön älykkyyttä. Tunnen useita älykkäitä, koulutettuja ihmisiä, jotka ovat (ainakin minun makuuni) hulvatonta seuraa, eivätkä pinnistele knoppitietoa ilmoille pelkän vaikutelman vuoksi. On kuitenkin hienoa, että näiden hauskojen tyyppien kanssa voi käydä myös järkeviä keskusteluita vaikkapa talonrakentamisesta tai maailmanpolitiikasta, jos niikseen tulee.

Ja tärkeintähän on, että kullakin on itselle sopiva puoliso (ja että itse sopii myös sille puolisolle), ei niinkään se, että puolisosi (tai kriteerisi) sopii muille. Minusta kommenttisi oli hyvä, hiukan provosoiva keskustelunavaus. :)

Yhteistyössä