Hakutulokset

1. E

Olen järjettömän ihastunut varattuun mieheen

Juu onnistuu psykoille sun muille
  2. E

Ihanaa kesäsutinaa!

No eipä tullut vastauksia kun ei ollut mitään pilkattavaa. Pilkkaa täällä on kans tullut ja paljon, mutta itseppä poimin rusinat pullasta ja otan neuvoista vaarin ;) Tai no ehken sentään vaaria, hiukkasen nuoremmat tähtäimes.
  3. E

Ihanaa kesäsutinaa!

Nyt kesä alkoi oikein vauhdikkaissa merkeissä. On treffejä, suunnitelmia ja ihana kuukausi kesälomaa ennen viimeistä opiskeluvuotta! Sain tältä palstalta paljon hyviä neuvoja ja tajusin lopettaa varattujen miesten perässä juoksemisen. Nyt elämä maistuu!
  4. E

Mitä mieltä tämmösestä miehestä ?

Emmä tiedäkkään. Mut tosiaan päättelen. Ja mun kaverit on ihan tavalisia pääosin. Ja justhan sanoin, että ei mulle raha oo tärkeintä. Mut luulisin että ei oo kovin varakas kun ei oo koskaan tehny mitään hyvinpalkattua vaan ainoostaan jotain hanttihommia tms.
  5. E

Tää tyyppi on kyllä useemman laudaturin ylioppilas, joten ei se ihan niinkään mennyt. Ja sanoi mullekkin, että nuorena ainoo tavoite oli yliopisto ja tietty ala. Sitkun pääsi sinne niin ei napannutkaan. Sitten koitti kaupakorkeeta mut ei napannukkaan... ???
  6. E

Oon jo pidemmän aikaa tuntenut tällaisen tyypin, joka on aika kiinnostava mutta toisaalta mua aika paljon ihmetyttää. Mies on 37v ja tapasin hänet opiskeluissa. Hän opiskeli iltalinjalla tradenomiksi, niinkuin minäkin (paitti että oon päivälinjalla, mutta mulla sattu tää kurssi olee illalla)...
  7. E

Tilitys

Ellamaaria, kyllä mussa varmaan on jotain vikaa tossa mielessä. Pakko olla, ei se ny ihan sattumaakaan voi olla. Tosin pitää sanoa, että ei ny sentään läheskään kaikki miehet joiden kanssa on ollut seksiä, oo ollu varattuja. Viime aikoina vaan.
  8. E

Tilitys

No emmä tolleen oikeesti ees ajattele, mutta vituttaa tommoset harmaana huutelut ja vittuilut.
  9. E

Tilitys

Tuo varmaan pätee siinä ahdasmielisessä pikkujunttilassa missä sä asut. Mutta ei täällä pk-seudulla. Täällä ihmiset on vapaamielisiä jne. Että sun ilkeet kommentit ei mua kyllä heilauta.
  10. E

Tilitys

Oon aika nuori ja virheitä tekee kaikki. Jokku valitsee väärän miehen ja elää sen kanssa kiltisti koko elämänsä. Ei sekään välttämättä hyvä oo. No mä ainakin aion kääntää uuden lehden elämässäni. Että kiitti vaan kannustuksesta sullekki.
  11. E

Tilitys

Mun ongelma on se, että tunne vetoa yleensä vähän itseäni vanhempiin miehiin. Ainakin 5v, yleensä ehkä 10-15 v ikäeroo. Ongelma on se, että ton ikäsistä hyvistä äijistä suuri osa on varattuja. Oman ikäsissä hyvissä tyypeissä tilanne ei oo sama. Mut kun ne ei (vielä) oo niin hyviä tyyppejä. Ja...
  12. E

Tilitys

Joo mä myönnän, että mulla on ollut aika tyhmiä juttuja varattujen miesten kanssa. Ajattelemattomia ja noin. Mutta silti mua ottaa päähän, että jokku naiset täällä sanoo, että oon helppo jne. jne. Mitä välii vaikka olisin. Jokainen vastaa omista teoistaan ja se on se mies joka tekee väärin kun...
  13. E

Mitä mieltä vapaasta suhteesta?

Se on kyllä totta. Ja on se vaan niin, että kortsu vie seksistä kyllä paljon. Teininä sen kanssa säätö voi olla ihan jännääkin, mut ei aikuisena.
  14. E

No huh huh. Ei tota tartte yli vetää. Ei toi tarkota, että oltais koko ajan vieraissa jne. Ja toki ehkäisyt käytössä yms. Ja en mä oo tunnevammainen eikä oo toi mieskään. Mut joo, ehkä se on niin etten mäkään tommosta halua... Miksi kaikki kiinnostavat miehet on jotenkin... ööh joko varattuja...
  15. E

No niin kai sitten. No tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että ollaan parisuhteessa. Asutaan yhdessä ja näin. Mutta on oikeus käydä vieraissa. Mut ei se tarkoita, että koko ajan vartavasten harrastetaan seksiä muiden kanssa, mut jos tulee tilanne, niin se on ok.
  16. E

Oli tos ihana yö (ja varmaan tulee ihana viikonloppukin) duunipaikkani unelmamiehen kanssa. Se drinkille pyytäminen tehos :) Ja tää mies ei ole parisuhteessa ja lisäksi se on ainakin rehellinen. Se sano, että ei siitä oo parisuhteessa uskolliseksi vaikka olis kuka rinnalla. Mut se sanoi, että...
  17. E

Te joita muut (varsinkin miehet) pitävät erityisen kauniina, kuinka pärjäätte?

Ei vaan kannata yhtään antaa "siimaa" noille häiriköille, ne vaan innostuu, etenkin esim. somalit
  18. E

Te joita muut (varsinkin miehet) pitävät erityisen kauniina, kuinka pärjäätte?

Mulle kans tulee lähes päivittäin jotain ehdotuksia, yleensä ne jaksaa kuitata huumorilla. Tosin pitää tietää kelle voi sanoo mitäkin, joku nörtti saattaa ihan harmittomasta heitosta innostua. Semmosesta voi olla oikeesti vaikee päästä eroon ku semmonen saa päähän että sil olis jotain saumaa...
  19. E

Iskuvinkkejä

Tos ois ideaa kyl. Itellä vaan hiukan semmonen periaate, että mies sais tehä alotteen. Koskaan ei oo ite tarvinnu tehä alotetta...
  20. E

Iskuvinkkejä

Kuule mä oon ollu pitkään täällä osis ja kahtena edellisenä kesänäki. Että tunnen nää kuviot hyvi ja ton äijän kans. Mut se oli siis ennen naimisis ja muutenkin vähän eri kuviois...

Yhteistyössä