Miten iskeä sivistynyt mies?

No oon tässä kesän lopulla tavannut sitten aivan käsittämättömän ihanan miehen. Hyvin erilainen kuin ne mihin ennen oon ihastunut. Netissä tavattiin. Sekin on tosi erikoista mulle. Mies on 32v eli ikää on just sopivasti mun makuun. Ei oo varakas (opettaja!!! Ei mun omas koulus vaan lukio) mut ihan tulee toimeen, ei oo mikään naisten päänkääntäjä (paitti kun kuulee sen sexyn ääneen ja tosi lumoovan puheen!!!). Mut mulle kaikki on ihan täydellistä. Oon niin rakastunut ku voi ny olla.

Eli siis ihastunut.

Mies on aika eri maata kuin mä. Oon mäkin AMK:sta kohta valmistuva ja ihan fiksu. Mutta emmä tiedä ns. sivistysjutuista paljoo. Tää mies tietää ihan kaikesta niin hillittömästi. En ees tajuu missä se ne on oppinu. Voisin kertoo vaikka mitä hänestä, mut just nyt en voi kirjoittaa niin pitkään.

No ongelma on se, että mä en tosiaan oo ihan semmonen. Mies kyllä tykkää musta ja paljon, mutta jotenkin aistin että se toivois että oisin viisaampi.

Se suositteli esim. mulle yhtä kirjaa. No kyl mä sen ny alotin, mut ei kyl napannu yhtään. Kai se on pakko lukee mut luulen ettei mun kantsis ees teeskennellä.

Eli miten mä saan ton miehen kokonaan omaksi olemalla ihan itteni, mutta jotain tietty voi muuttaa. Juu ja kaikki naiselliset keinot on jo käytössä ja ne kyllä tehoo !

"esko"
Kaikki me miehet haaveilemme älykkäästä ja sivistyneestä naisesta. Se jää kuitenkin aina haaveeksi sattuneesta syystä. Eli toisin sanottuna kelpaat ihan hyvin juuri tuollaisena kuin olet. Ja muutenkin kuulostat kivalta.

• Tykkää
Reactions: har mi
no opettajallahan on hyvä olla aika laaja yleistietämys ja jos häntä kiinnostaa niin tokihan hän on sitten lueskellut vaikka mitä.

mielenkiinnosta, mikä se kirja on mitä hän suositteli?

mie luulen että kaikista parasta ois että olet ap oma ittes. elä koskaan esitä jotain mitä et ole, se vaan kosahtaa nilkkaan ja pahasti.

äläkä aliarvioi itteäs, koskaan!

• Tykkää
Reactions: Millenia
Huom harmaana
[QUOTE="esko";24437728]Kaikki me miehet haaveilemme älykkäästä ja sivistyneestä naisesta. Se jää kuitenkin aina haaveeksi sattuneesta syystä..[/QUOTE]

Sovinismia, vai mitä yrität tällä kertoa...?

[QUOTE="canislupus";24437796]Ehkä kannattas olla vaan oma itsensä totuus tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin...[/QUOTE]

Niimmä oonki oma itteni. Mut mä oon vasta 23v että voihan tässä iässä vielä sivistyykkin. Emmä ny jaksa lukee kaikkia Nobel-kirjoja ja tutkii avaruutta ja historiaa, mutta jos ny kuitenkin oppis ees prosentin siitä mitä tuo mies.

On se vaan kumma, että tämmöset miehet ei oo valmiita sitoutumaan. Sitten on tusina jätkii jokka suunnilleen antais kaiken että sais mut. No ne onki tusinajätkii...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24437827:
no opettajallahan on hyvä olla aika laaja yleistietämys ja jos häntä kiinnostaa niin tokihan hän on sitten lueskellut vaikka mitä.

mielenkiinnosta, mikä se kirja on mitä hän suositteli?
No ei se sitä suoranaisesti suositellu, jossain sivulauseessa vaan tokas että ei jaksanu kattoo Sormusten herraa elokuvana, mutta että kirjana se on jotain ihan supermahtavaa. Ei sanonu, että mun sitä kannattas lukee mutta lainasin kummiskin.

Elokuvat kyllä katoin ja tykkäsin mutta en tiiä jaksanko lukee

"vieras"
Niimmä oonki oma itteni. Mut mä oon vasta 23v että voihan tässä iässä vielä sivistyykkin. Emmä ny jaksa lukee kaikkia Nobel-kirjoja ja tutkii avaruutta ja historiaa, mutta jos ny kuitenkin oppis ees prosentin siitä mitä tuo mies.

On se vaan kumma, että tämmöset miehet ei oo valmiita sitoutumaan. Sitten on tusina jätkii jokka suunnilleen antais kaiken että sais mut. No ne onki tusinajätkii...
Oletko käynyt lukion?

Huom harmaana

Anteeksi, jos kuulostan ilkeältä, mutta kirjoitustyylisi perusteella et vaikuta kovin koulutetulta. 32 v opettajamies saattaa pitää sinua hieman lapsellisena ja "sivistymättömänä". Toki kaikki eivät etsi korkeakoulutettua vaimoa, mutta yleensä se menee niin, että samanlaiset sopivat parhaiten toisilleen ts. samoista asioista kiinnostuneet jne.

Non compos mentis
Voihan se toimia, jos sinua kuitenkin kiinnostavat erilaiset asiat. Olen sillä tavalla perverssi, että pidän itseäni älykkäämmistä miehistä ja nautin siitä, että he voivat opettaa minulle jotain. Siitä johtuneet monet ihastukset opettajiin. :D

• Tykkää
Reactions: Nyynä
"Fiona"
[QUOTE="esko";24437728]Kaikki me miehet haaveilemme älykkäästä ja sivistyneestä naisesta. Se jää kuitenkin aina haaveeksi sattuneesta syystä. Eli toisin sanottuna kelpaat ihan hyvin juuri tuollaisena kuin olet. Ja muutenkin kuulostat kivalta.[/QUOTE]

Me älykkäät ja sivistyneet naiset otammekin mieheksemme vain älykkään ja sivistyneen miehen. :heart: :kiss:

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Mthew
Tuota olenkin aina ihmetellyt,
että miksi viisaat miehet pariutuvat itseään reilusti tyhmempien naisten kanssa.
Joskus kemiat kohtaa, joidenkin naisten kanssa voi vällyjen välissä olla niin mahtavaa, että tuntuu jotta nainen on joku huume mikä vetää puoleensa :) Tämä nyt yhtenä esimerkkinä miksi jotkut mahtavat olla kimpassa ja muut ihmettelevät sitä.

Jos kiinnostuksen kohteet ei aidosti kohtaa, ei suhteella yleensä ole kovin pitkäaikaista toivoa. Hetken hauska ei ole myöskään huono juttu jos on sinkku ja rakkaudenjanoinen ;)

On sivistystä ja sivistystä, iän ja koulutuksen myötä yleensä tarttuu paljon, mutta keskeisintä lienee kuitenkin kiinnostus oppia uutta ja niin sanotusti sivistää itseään. Jos seuraa maailman menoa, perehtyy yhtään politiikkaan, tietää suunnilleen milloin suurimmat historialliset mullistukset ovat tapahtuneet, tuttuja nimiä ovat usein mainitut menneet ja nykyiset vaikuttajat (enkä puhu nyt BB-jäsenistöstä) ja keskustelu kiinnostaa, niin siinä on jo hyvä pohja sivistyneemmänkin miehen kanssa puheluun :)

Älä ole mitään muuta kuin oma itsesi, feikkaaminen ei missään tilanteessa johda toivottuun lopputulokseen ainakaan pitkällä juoksulla.

Pienenä vinkkinä kuitenkin, kirjoitusten ulkoasuun kannattaa kiinnittää huomiota jos haluaa antaa itsestään yhtään "sivistyneemmän" kuvan ;)

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Nyynä
no ällällää
älykkyyttä on monenlaista ja sitä voi ilmaista niin monella eri tavalla. Mä olen opettaja, mies selvisi nippanappa peruskoulusta ilman potkuja eikä se todellakaan ole mikään tyhmä vaan kiinnostunut maailmasta ja ottanut siitä selvää, pelkkä koulutus ei kerro kaikkea, mä olen monessa suhteessa ihan tumpelo enkä tajua esimerkiksi jostain maantiedosta yhtään mitään. Korkea koulutus ei takaa sitä, että olisi joku huippuälykäs eikä varsinkaan tarkoita sitä, että katsoisi jotenkin muita ihmisiä koulutuksen perusteella. Älykkyys ei kanna itseään salkussa.

Joskus kemiat kohtaa, joidenkin naisten kanssa voi vällyjen välissä olla niin mahtavaa, että tuntuu jotta nainen on joku huume mikä vetää puoleensa :) Tämä nyt yhtenä esimerkkinä miksi jotkut mahtavat olla kimpassa ja muut ihmettelevät sitä.
Ikävä vaan että jokaiseen suhteeseen iskee pidemmän päälle se arki, kun kaikkea aikaa ei voidakaan enää viettää vällyjen välissä ja suhteelta pitäisi saada vähän enemmänkin, jos siis halutaan olla jotain muutakin kuin vain fuckbuddies ;)

My Fair Lady -syndrooma?
:D

anna ap mennä vaan. ja lue se kirja jos vaan suinkin jaksat. Taru Sormusten Herrasta ON parempi kirjana kun leffoina ja tykkäsin kovasti, saatoin uppoutua tuntikausiksi niihin tunnelmiin ja mielikuviin joita kirja herätti. Seuraavaksi haluatkin sitten lukea Hobittin :D.

ehkä mies haluaa että teillä ois jotain yhteistä keskusteltavaa? tai haluais jakaa hänelle tärkeän asian sinun kanssasi?

niin, ja lukiossahan yleensä sitä yleissivistystä kartutetaan.

Yhteistyössä