Hakutulokset

1. E

Toooodella aikaista HUOMENTA ! :)

Huomenta! :wave: Mä äsken sain pakattua kassit ja pussit ja nyt odotellaan, että mun isä tulee hakemaan meidän maalle meren ja luonnon ääreen:heart: Siellä vierähtääkin koko heinäkuu ja ikävä tänne Espooseen ei tule olemaan =) Hauskaa juhannusta kaikille! :wave:
  2. E

Kun olit lapsi

Äiti ja isä :heart: :heart:
  3. E

Mikä aamu :o

Osanottoni Tsirpukalle ja voimia tulevaan :hug: :hug: Ap:lle myös jaksamista tähän päivään.
  4. E

perhe lähti jäin yksin

No just näin!! :)
  5. E

sanooko miehenne teille usei "turpa kiinni" ?

Ei ole koskaan sanonut tai muutenkaan nimitellyt mua.
  6. E

Mitäs ruokaa jauhelihasta?

Italianpataa tai "risottoa".
  7. E

Mikä on lapsen pahin ikä?

En osaa sanoa, kun mun vanhin lapsi on vasta 6v, mutta 6-vuotiaan uhma on aika rasittavaa.
  8. E

Mitä tämä tarkoittaa mielestänne , kun ihminen sanoo avopuolisolleen :

Jos mun mies sanoisi mulle noin, niin kyllä mä ajattelisin sen niin, että mies todellakin haluaa elää omaa elämäänsä ja meidän yhteiselo loppuisi siihen.
  9. E

Tarttisin mekon häihin...mistä kannattais lähteä etsimään, kun haluaisin turkoosin sinisen?!

http://www.bubbleroom.fi/product/bubbleroom-h/31266/beach-dress.aspx http://www.bubbleroom.fi/product/bubbleroom-h/29654/beach-dress.aspx http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=274406&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=...
  10. E

Noniin arvon palsta.. nyt on kuva lapsesta istuimessaan, eli uskaltaako tätä lasta kuljettaa tässä istuimessa?

Söpöhän tuo lapsonen on! Miksei voisi kuljettaa? Hyvältä näyttää mun mielestä.
  11. E

G:oletko rasisti?

En ole.
  12. E

Tunnin päästä ois tämän raskauden eka ultra *turhis*

Kiitos =) Ihanan helpottunut olo.
  13. E

Luojan kiitos, vain yksi =) Ja kaikki vallan mainiosti.
  14. E

Ihana, pieni ihmisenalku siellä näkyi :heart: Kovin liikkuvaista laatua oli hän :) Laskettu aika ei muuttunut neuvolan "veikkauksesta" eli se olisi 9.1.2011 ja mun tuurilla se menee 2 vkoa tuosta eteenpäin, muttei haittaa =)
  15. E

Niin, niin...onneksi luin tän vasta nyt ultran jälkeen, enkä ennen ultraa. Ois varmaan ollut löysät housussa :whistle:
  16. E

Voi =) Kyllä mä nukuin, mutta nyt jännittää. Tää on sentään 4s raskaus, että ei mikään uusi juttu. Mulla on ollut jotenkin outoja tuntemuksia, joten ehkä sen takia jännitän.
  17. E

Kiitos! =) Ei mua muissa raskauksissa ultraaminen oo jännittänyt...ihan outo tunne :/
  18. E

Miksi mua jännittää näin penteleesti?!?!? :headwall: Kädet on ihan levottomat.
  19. E

kerron nyt oikeasti tosi vmäisestä tilanteesta!

Tuossa tilanteessa minä ottaisin lapsen kainaloon ja lähtisin.

Yhteistyössä