Toooodella aikaista HUOMENTA ! :)

Jee, Vihdoin se päivä kun ajellaan itä-suomeen mökille, minun mummolaan !!!!
Saa siellä vaan olla koko juhannuksen läheisten kanssa . Tätä on odotettu koko piiitkä kevät !

Mutta kohta ensin hoitamaan velvollisuudet töihin. Sitten ajoissa kotiin, kassit autoon ja menoks.

AIVAN IHANAA JA RENTOUTTAVAA JUSSIA KAIKILLE !!!!! B) B)

:wave:

Huomenta!

Mä lähden kohta steppiin ja sit pitäis alkaa päättää, lähdetäänkö jussin viettoon tuttavien möksälle vaiko eikö :whistle:
Kutsuttu on, mut mä arvon, kun mökki on semmosella paikalla, että kuopuksen perässä saa kyllä olla tarkkana. Mut toisaalta, olis kyllä lähtä mukavien ihmisten kanssa reissuun :)

Aurinkoista jussia kaikille

Huomenta! :wave:

Mä äsken sain pakattua kassit ja pussit ja nyt odotellaan, että mun isä tulee hakemaan meidän maalle meren ja luonnon ääreen:heart: Siellä vierähtääkin koko heinäkuu ja ikävä tänne Espooseen ei tule olemaan =)

Hauskaa juhannusta kaikille! :wave:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Huomenta!

Mä lähden kohta steppiin ja sit pitäis alkaa päättää, lähdetäänkö jussin viettoon tuttavien möksälle vaiko eikö :whistle:
Kutsuttu on, mut mä arvon, kun mökki on semmosella paikalla, että kuopuksen perässä saa kyllä olla tarkkana. Mut toisaalta, olis kyllä lähtä mukavien ihmisten kanssa reissuun :)

Mökille lähtisin.
Varmasti siellä on lapsen perään katsojia =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Huomenta!

Mökille lähtisin.
Varmasti siellä on lapsen perään katsojia =)
Nojoo, ehdittiin jo jutella miehen kanssa, että lähdetään, mutta kuopuksella olikin nousssut yöllä kuume :( Mikälie, kun ei mitään muita oireita ole. Mutta mökille lähtö siis ei tule kysymykseen ainakaan tänään.

Yhteistyössä