Hakutulokset

1. ?

mikä akkoja vaivaa????

Mä en nyt ymmärrä että miksi ei saisi ronklata itteään? En oo ite kokeillu, mutta tuntuu jotenkin pöllöltä vaahdota siitä jos joku ronklaa OMAA toosaansa.
  2. ?

Auttaa plussa/nega- ongelma...

No mun mielestä sun ei tarvi enää varmaistaa. Oottelet nyt jonkin aikaa (n. viikolle 8) ja soittelet aikaa neuvolaan. Onnea :flower:
  3. ?

Auttaa plussa/nega- ongelma...

Predictor ei ole niin herkkä kuin clearblu, ja teit sen muutenkin illalla. Luottaisin sinuna kyllä noihin positiivisiin tuloksiin :)
  4. ?

Sormelle auki rv 20 (ei ollut vielä rv 12)

Olikoko ulkosuu vai sisäsuu? Ulkosuun aukeaminen ei ole ymmärtääkseni huolestuttavaa, mutta sisäsuun aukeaminen noilla viikoilla on.
  5. ?

Katsoitteko äsken Silminnäkijän jutun lastenruokien turvallisuudesta?

Meillä on kyllä sinne lähemmäs vuoden ikää syöty purkki ruokia ja sen jälkeen siirrytty samaan ruokaan kuin muu perhe. Pitääkö tässä nyt alkaa pelkäämään että mitä tuhoja se on tehnyt? |O
  6. ?

Onko tää plussa?! Kuva.

Minä ainakin nään siinä kaksi viivaa. Jos olisin sinä niin uskoisin plussaksi :)
  7. ?

Raskaaksi kikka kolmosilla!?

Mulla ei clomit ja muut tuottanu toivottua tulosta mutta tuo mainitsemani coktaili toimi muutamassa kuukaudessa vaikka kiertoa ei sitä ennen ollut ollenkaan ja yritystä takana useampi vuosi. Saattaa tietenkin olla myös sattumaa mutta, mutta..
  8. ?

Raskaaksi kikka kolmosilla!?

Berberiini ja D-vitamiinia reilusti yli suositusten.
  9. ?

Haamu apteekin testillä!

En ollut koska tein toisen testin heti perään joka oli selvä nega. uskon että tämä on juuri se syy miksi kemiallisia raskauksia on niin paljon. Ei noudateta ohjeita ja luullaan olevansa raskaana ja tulkitaan viivan paikat positiivisiksi. Se ei kuitenkaan tarkoita ettet sinä voisi olla...
  10. ?

Haamu apteekin testillä!

No tuolla apteekin omalla oon saanu 15 minuuttia testiajan jälkeen aivan selvän viivan, ei siis haamu, ja en raskaana ollut. Kannattaa vaan noudattaa niitä käyttöohjeita, ja jos ei noudata ja viivan saa testiajan jälkeen siihen ei kannata luottaa vaan tehdä uusi testi muutaman päivän kuluttua.
  11. ?

Luulin jo nähneeni kaiken kirpparilla

Minä en ostaisi kirpprilta tahraisia vaatteita vaikka olisi mikä merkki. En ottaisi edes ilman. En itsekkään halua kulkea tahraisissa niin miksi kuljettaisin lasta?
  12. ?

AUUU! ! reväytinkö mie nyt jottain, vai miten he"""ssä ns. repäisykipu voi säteillä nivusiin ?palstapuoskarit, jelppiä!

Hei ihan oikeesti. Ei kannata enää jatkaa, tuo on jo noloa :ashamed:
  13. ?

AUUU! ! reväytinkö mie nyt jottain, vai miten he"""ssä ns. repäisykipu voi säteillä nivusiin ?palstapuoskarit, jelppiä!

Tee nyt vaan se testi kun noin piinaa! Jokainen alotus sulta taitaa nykyään olla sellanen johon kalastelet vastauksia " Joo oot aivan varmasti raskaana, näen sen kristallipallostani!" Ymmärrän kyllä kovan vauva kuumeen, mutta ärsyttää kun yrität naamioida sen joksikin muuksi ja kumminkin...
  14. ?

kuinka moni teistä ei osta "ticket to heavenia" sen nimen vuoksi?

Mä ainakin aattelen sen taivaan niin, että oli niissä on mukava, kuiva ja lämmin (=taivaallinen). Mun mielstä molo on paljon pahempi merkki :d
  15. ?

KELA. Onko muilla jäänyt kotihoidontuki tänään maksamatta?

Mulla alkaa viikon päästä ä-loma ja tänään tuli maksuun viimenen kotihoidontuki. Jos äitiysloma on alkanut niin et luultavastikkaan enää saa kotihoidontukea.
  16. ?

Pikku kakkosesta

Kaisa muistaakseni.
  17. ?

Iänikuinen ollako vaiko eikö olla...

On siinä haalea viiva, mutta itse olen kyseisellä testillä saanut samanlaisia vaikka en raskaana ollutkaan. Suosittelen tekeen huomenna aamulla uuden ja eri merkkisen. Peukkuja!
  18. ?

Harjoitussupistuksia noin 5-10 min välein; enteilisikö synnytystä...

Mulla alko synnytys säännöllisillä, kivuttomilla harjotus supistuksilla. Siitä ne sitten muuttu kivuliaaks. Alle 10 tuntia kivuttomien, säännöllisten supistusten alkamisesta oli poika pihalla :)
  19. ?

Mitä niillä valvontakameroilla on hyötyä jos navigaattori varoittaa niistä hyvissä ajoin?

No onhan niistä muutenkin varotukset. Siis ne merkit et kohta tulee kamera.
  20. ?

pari kyssää ovistestistä ja pco:sta

Mulla oli berberiini käytössä ja 100 microgrammaa d-vitamiinia. Reilu kuukausi meni ja raskauduin. Sitä ennen muutamia vuosia yritystä.

Yhteistyössä