kuinka moni teistä ei osta "ticket to heavenia" sen nimen vuoksi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
fd
Minä en myöskään pysty ostamaan... Kuulostaa vain niin kamalalta. Ei haittaa muiden lasten päällä, mutta olen kai sen verran taikauskoinen, etten vain pysty. Sain kerran lahjaksi yhden vaatteen, enkä vaan voinut pistää sitä tytölle päälle :/

"vieras"
"pääsylippu taivaaseen"

No nimi on dorka, mutta se on korkeintaan osasyy miksen osta. Varsinainen syy on sama kuin muissakin merkkivaatteissa: Hinnasta on 80% ilmaa, eli pitäisi maksaa NIMESTÄ, ei tuotteesta. Saman saa halvemmallakin.

Ja "samalla" tarkoitan, että nämä huippuvaatteet (siis myös aikusitan purperryt yms) tulee ihan niistä samoista hikipajoista kuin halvemmat, mahdollisesti jopa lapsityövoimalla tehtyjä.

Mä olen valmis maksamaan enemän, jos tiedän rievun eettiseksi, ekologiseksi ja mielellään suomalaiseksi. Viimeisin siksi, etä on minun oma etuni, että raha kiertää Suomessa.

Jos saisin yhtäkkiä tolkuttomasti rahaa, niin en suinkaan ryntäisi merkkiliikkeisiin, vaan etsisin käsiini suutarin ja räätälin, jotka kummatkin teksi mulle huippuhienoja, mukavia, sopivia ja täysin uniikkeja vaatteita.

oi kyllä
[QUOTE="vieras";24735233]Jos saisin yhtäkkiä tolkuttomasti rahaa, niin en suinkaan ryntäisi merkkiliikkeisiin, vaan etsisin käsiini suutarin ja räätälin, jotka kummatkin teksi mulle huippuhienoja, mukavia, sopivia ja täysin uniikkeja vaatteita.[/QUOTE]

Peesi! Tästä haaveilen itsekin. :)

"vieras"
[QUOTE="mä";24735230]Aloittaja voisi tehdän myös toisen ketjun otsikolla: kuinka moni teistä ostaa "ticket to heavenia" vain sen nimen vuoksi?[/QUOTE]

miksi sinä et tee sellaista aloitusta?

"vieras"
En osta nimen vuoksi enkä osta muutenkaan, mielestäni se ei ole sen laadukkaampi tuote kuin Remut tai Jonathanit.
Se on vain tämänpäivän muotituote tai enemmän merkki, koska sitä ostetaan sen merkin perusteella.

"pallo"
No mua ei kyllä lastenvaatteiden nimet haittaa, kuka niitä pieniä logotekstejä edes tuijottaa pienestä merkistä jossain haalarin hihassa. Meillä on lapsilla ollut Ticketit useana talvena ja ensi talveksi on odottamassa säiden kylmenemistä Molokidsin haalarit. "Molo" ei kuulu omaan eikä lasteni sanavarastoon joten minulle ei ole tullut edes mieleen että joku ajattelee jotain kaksimielistä lasten vaatteista :(

"vieras"
[QUOTE="vieras";24735875]:wave:
Tämäkään ei osta lapselle matkalippua taivaaseen...:X[/QUOTE]

No eikös se olis kivempi olla lippu taivaaseen kuin ilman? Monilla oon nähnyt paitoja tekstillä "Kiltit tytöt menee taivaaseen, tuhmat mihin vaan. "

"vieras"
Kieltämättä ensimmäisenä tulee mieleen, kuinka lapsi laspee pulkalla auton alle päällään "matkalippu taivaaseen". On ne tosin kivan näköisiä haalareita ja kuulemma hyvälaatuisiakin, joten ihan sen puolesta voisin ostaa mikäli rahatilanne sen sallisi. En vaan päästäis lasta sinne pulkkamäkeen.

NtiL
Oletteko nyt ihan tosissanne? Nimenhän voi mieltää monellakin tavalla! Itse mieltäisin taivaallisen ihanaksi.. Lienee hakevan tuota suuntaa ekä kuolemaa... Hyviä ovat olleet ainakin ne mallit, joita meillä on ollut. Tuleva talvi mennään perinteisellä Reimatecillä kun kuosi miellytti enemmän.

Yhteistyössä