kuinka moni teistä ei osta "ticket to heavenia" sen nimen vuoksi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"merjuska"
Haha....siis voi elämä.Sehän on vaan nimi,merkki...ei se nyt sitä tarkota,että jos sen pukee,kuolee heti kättelyssä.
Jos noloja merkkejä haetaan,mun mielestä MOLO on tosi nolo,en kyllä kehtais niitä ostaa.Ja toinen hassu on ilmeisesti suomalainen HÖÖ.
Näinpä tässä yhdellä lapsella vaatteen,jonka lapussa luki "JOOKO",se oli ihan hauska.
Mutta aatelkaa,jos siinä Ticketin puvussa lukiskin Ticket to HELL.

"Hmm"
Oikeastiko ihmiset eivät tämän vertaa ymmärrä englantia? Siis laajemmassa skaalassa, että missä yhteyksissä käytetään "in heaven", ticket to heaven etc? Eli ei suinkaan ole suoraan käännettävissä matkalipuksi taivaan porteille vaan ihan jotain muuta.

mmmmmmmm
joo molot ja tiketit jää kauppaan, mutta lähinnä hinnan takia, sekä siksi, että suurimman osan vaatteista pyrin ostamaan kierrätettyinä tai teen itse.Moloa ei myöskään kirpparilta tartu mukaan, nimen takia:) juu, olen pikkusieluinen ja varustettu omituisella mielikuvituksella:D

"just"
[QUOTE="Hmm";24738310]Oikeastiko ihmiset eivät tämän vertaa ymmärrä englantia? Siis laajemmassa skaalassa, että missä yhteyksissä käytetään "in heaven", ticket to heaven etc? Eli ei suinkaan ole suoraan käännettävissä matkalipuksi taivaan porteille vaan ihan jotain muuta.[/QUOTE]

Eli mitä muuta? Kyllä se kuule tarkoittaa nimenomaan matka/pääsylippua taivaaseen. En kyllä omille lapsille sellaista toivoisi.

niiq
kieltämättä pahoja nimiä molemmat. en jättäisi nimen takia ostamatta kuitenkaan siitä syystä vaan juurikin syystä että ovat liian arvokkaita budjetilleni. hienoja vaatteita kyllä, olen nähnyt. ja siis siksi että merkki maksaa noissa varmaan aika paljon. jos tänään napsahtaa lottopotti niin MIELUISIA teettämään vaan ;) kiitos kuitenkin teille jotka noihin satsaatte, ovat iloisen värisiä meidän muidenkin katsella ;)

Suzyanne
No ei minua nimi haittaa, enemmän se että ne vaatteet ei lapseni päälle istu. Mulla oli lapselle ko.merkin vk-haalari ja talvihaalari, toinen kirppikseltä ja toinen alesta ostettu, molemmat möin pois koska ne näyttivät pojan päällä säkiltä. En jotenkin ensisovituksella tajunnut sitä, vasta sitten kun sovitettiin muita. Reimatec on meillä in. =)

juupa
No eipä oo tullut edes mieleen jättää tuota merkkiä ostamatta sen nimen takia. Sikamaisen kusetushinnan takia ne on ostamatta jääneet. Samaa laatua saa kyllä muualtakin ja niin paljon halvemmalla.

Yhteistyössä