Hakutulokset

1. S

Pikkukakkosta odottavat :)

Hui kamala Nöhvi, on varmasti säikäyttänyt! :hug: Onnea Omppuf tyttö- ja poikalupauksesta! :heart: (.) Liikkeitä on alkanut tuntumaan ihan useamman kerran päivässä, viime yönä vauva mylläsi 10 minuuttia ja myöhemmin vielä uudestaan. Töissäkin tunsin liikkeitä illan mittaan. Ihanaa, kyllä...
  2. S

KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

Tervetuloa uusille! Meitä alkaa tosiaan olla jo aika lössi! :) FB-ryhmästä olisin minäkin kiinnostunut, Kuopioon minun on vähän vaikea irtaantua, viikonloput on aina niin täyteen buukattuja kun viikolla ei oikein ehdi nähdä mummoja ja kavereita. Valmennuksista Täällä ei minun ymmärtääkseni...
  3. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

Tervetuloa Pepper (ja olikos muita uusia...?) :wave: Hienoa Nopponen että sait saikkua. Ymmärtääkseni aika herkästi kuitenkin antavat raskaana oleville jos on supistuksia ja raskas työ. Voimia kaikille supistusten ja kipujen kanssa kamppaileville! Ihania masuja teillä! :heart...
  4. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

Kiitos Nallu uudesta pinosta! Komia maha Nippatäti :) Triida Minulla on on kyllä muuten hyvä ja energinen olo mut minulla on myös tuota räjähdysherkkyyttä. Esikoisen kanssa vielä pinna riittää (en edes tiedä mistä se kärsivällisyys tulee kun oon niin äkkipikanen ihminen) mutta auta armias...
  5. S

Onnittelut Krumeluulle ja Lumille pikkuprinsessoista! :heart: Tänne ei kummempia kuullu, mahaa kasvatellaan. Viikko sitten alkoi vihdoin näkyä kunnon vauvamaha ja pikkuhiljaa alkaa liikkeitäkin tuntumaan useammin, nyt jo melkein päivittäin. :) Täällä kans nähty ihan omituisia unia mutta...
  6. S

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Ai niin, toinen tulossa :)
  7. S

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Eka masukuva tänne, rv 18+1
  8. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

Katsotaanpa osaanko laittaa tänne ekan masukuvan...
  9. S

Äitiysloma alkaa minulla 25. tammikuuta ja sitä ennen pidän talviloman ja mahdolliset pitämättömät pekkaset eli tammikuun puolessa välissä jään kotiin. Odotan sitä kyllä jo ihan innolla. On niin mukava nukkua aamulla pitkään ja herätä siihen kun esikoinen huhuilee omasta sängystään. :)...
  10. S

Raskausaika ja unilääkkeet ( triptyl )

Mene ihmeessä vaikka ihan yleislääkärille, unettomuus on pitkään jatkuessaan todella haitallista. Itse söin mielialalääkettä unettomuuteen. Sairastin ensin synnytyksen jälkeisen masennuksen jonka jälkeen kamppailin unettomuuden kanssa pitkään. Sama lääke tepsi unettomuuteen mitä käytettiin...
  11. S

Julille voimia, voi kun olosi paranisi, pelottavalta kuulostaa tuo ettei mikään pysy sisällä. Se jo yksistään vie voimat puhumattakaan raskaasta tilanteestanne. Itse reagoin todella voimakkaasti stressiin, ihan fyysisillä oireilla. Ruokahalu menee ja yökkäyttää. Käy ihmeessä juttelemassa jossain...
  12. S

Katrin, hyvä kun huomasit! Olen siis hypännyt yhden viikon yli! :ashamed: Eli rakenneultra viikolla 20+4 ja nyt 18. viikko menossa! Särö 17+5
  13. S

Minulla on rakenneultra 16.10. jolloin viikkoja 21+4 (?). Täälläkin päin alussa neuvola vain kerran kuussa ja lääkärineuvolasta ei vielä tietookaan. Maha on vielä pieni ja kohtu reilusti navan alapuolella et kyllä se tosi paljon vaihtelee ihmisestä riippuen. Moni on kyllä alkanu vilkuilemaan...
  14. S

Perjantaina täyttyi 18 viikkoa! :heart: Kuntalisää alettiin maksaa täällä viime vuonna, esikoisesta en sitä ehtiny saamaan kun lähin just töihin mutta jospa tästä kerkeisin saamaan. On suuruudeltaan 200€ (miinus verot) et kyllähän se on ihan kivasti kh-tuen päälle. Kroppa ei mulla ole...
  15. S

KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

Moi! Vihdoin ehdin tänne kirjoittelemaan! Esittelyä Asutaan miehen, 2-vee esikoisen ja neljän koiran kanssa omakotitalossa, noin 90km:n päässä Kuopiosta eli noin tunnin matka on KYSiin. Viimeksi tultiin niin vauhdilla et poliisikin pysäytti matkalla muttei onneksi antanut sakkoja. Ei meillä...
  16. S

Neuvolakuulumisia Eilen oli neuvola ja kaikki oli mainiosti. Sokerikokeen tulokset 5.0-5.4-6.6 eli reippaasti alle raja-arvojen. Myös pissa ja verenpaine ok. Hemppa oli laskenut 112:een ja aloitin syömään lisärautaa. Syke kuului hyvin ja oli 140 (poika???) Särö 16+5
  17. S

Nyt pääsin vihdoin koneelle! Eilen siis kävin neuvolassa ja kaikki oli paremmin kuin hyvin! Sokerikokeen tulokset olivat 5.0-5.4-6.6 eli selvästi alle raja-arvojen. Riskiluvut sain myös ja ne olivat pienet. Hemoglobiini oli laskenut 112:een joten neuvolatädin suosituksesta aloitin lisäraudan...
  18. S

AnyHope Voimia teille sinne ja toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan! Hirvittävän vaikean päätöksen olette joutuneet tekemään. Itsekin olisin varmaan päätynyt samaan ratkaisuun... :hug: Heidulille :hug: Teille jotka kamppailette raskaan työn ja supistusten kanssa, hakekaa vain...
  19. S

Jennylle onnittelut pikkutytöstä! :heart: Alley Ikävää että kaikki eivät osaa iloita puolestanne. Ihan kuin teidän lapsi olisi siltä miehesi siskolta pois. Vaikka ymmärrän kyllä että miehesi isästä varmaan pahalta tuntuu tyttärensä puolesta. Joskus tekisi mieli sanoa joillekin ihmisille että...
  20. S

Tervetuloa mukaan HeidiHe! Onpa sinulla rankkoja kokemuksia takana, kunpa kaikki menisi nyt hyvin ja pitkä odotus palkittaisiin! :hug: Nippatäti Onpas harmi että sinulla on noin ymmärtämättömiä ystäviä. Minulla oma kaveripiiri lisääntyi käytännössä kertarysäyksellä kun oltiin kaikki...

Yhteistyössä