Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

Voimia AnyHope :hug: Tervetuloa BabyBoom! CandleLight On kyllä todella törkeää toimintaa naapureilta. Ihan sääliksi käy ne lapset koska kotona opittuahan he vain toistavat. Kerää ehdottomasti kaikki mahdollinen todistusaineisto minkä vain saat, eihän sitä tiedä vaikka joutuu vielä...
  2. S

Hanskius Itsellä on Brion kaukalo, ihan se yleisin malli ja ei valittamista, vertailukohtaa ei kyllä oo. Telakka on ainakin itselle ihan ehdoton! Vaunut on Oran (vm. muistaakseni 2005) ja oon tykänny tosi paljon. Sekin ihan sellanen perusmalli ilman mitään ihme hipleitä. Kaveri osti reilu vuosi...
  3. S

Pikkukakkosta odottavat :)

Nöhvi ja Hjannah tervetuloa! :wave: Kantorepusta Esikoisen aikaan minulla oli lainassa BabyBjörnin kantoreppu ja siinä tosiaan sai selkänsä kipeeks. Meinasin jo tuossa kääntyä Manducan puoleen mutta sit yks kaveri kerto et sillä on kantoliina jonka saisin lainaan. Et kokeilen nyt ekaks sillä...
  4. S

Onpas tullut taas paljon juttua! :) Ruokahalu on taas normalisoitunut, herkkuja kyllä tekee mieli mut yritän vähän kontrolloida ettei tulis ongelmia niiden sokereiden kanssa. Vauva/lapsivakuutus otetaan tulokkaalle niin kuin on esikoisellakin, on ollut hyödyllinen kun täällä päin saa...
  5. S

KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

Kiva juttu tämä ketju! Kirjoittelen kuulumisia vaikka ensi viikolla kun on neuvola! :)
  6. S

KYS synnytyssairaalana - kokemuksia? :)

Minulla la 1.3. eli minultakin löytyis kiinnostusta kirjotella kuulumisisa! :) Särö 15+4
  7. S

Pikkukakkosta odottavat :)

Minä aion rauhoittaa vierailut ensimmäisen kotiviikon ajaksi ihan kokonaan. Esikoisen aikaan meinasin samaa mutta kun miehen vanhemmat olivat tulossa kylään niin en jaksanut niitä alkaa kieltämään. Vierailu oli täys katastrofi, anoppi pölähti sisään ovenkarmit kaulassa, alko siivoomaan ympäri...
  8. S

Tigerina Minulla oli tuossa pari viikkoa sitten sellasia supistuksen tuntuisia tuntemuksia alamahassa. Eivät olleet kipeitä mutta selvästi tuns kuinka lihakset supistu hetkeks. Saatto liittyä töiden alottamiseen. Äitiyshousut Minä ihmettelin kans esikoista odottaessani et kenelle ne h&m:n...
  9. S

Voi kurjuus Juli, ei ole helppoa sinulla. Voimia toivottelen sinulle. Tuosta pahoinvoinnista tuli mieleen että oletko lukenut uusimman Vauva-lehden? Siinä oli juttu äidistä, jolla oli tosi hankala pahoinvointi, joutui olemaan sairaslomalla ja tiputuksessakin. Siinä oli vinkkejä miten...
  10. S

KYS synnytyssairaalana - kokemuksia? :)

Synnytin esikoisen KYS:issä 2010. Sinä yönä syntyi 10 vauvaa joten kiirehän siellä oli ja minulla kun synnytys kesti melkein 30h niin naamat ehti vaihtua mutta todella mukavia oli kaikki. Kyllä minulle sellanen kuva jäi että liikkuakin olisi saanut mutta itse olin niin kipeä etten pystynyt...

Yhteistyössä