Hakutulokset

1. M

Huono omatunto työnhausta

Turha tuntea huonoa omatuntoa.Siitä vaan hakemaan :)
  2. M

Ne kuuluisat "paskaduunit"...

Taitaa kyllä paskaduuniksi tehdä ne paskat asiakkaat:kieh: Onhan se tarkastajan syy ettei matkustaja ole lippua ostanut tai parkkimaksua maksettu...
  3. M

Tuli verotuspäätös vuodelta 2013.

Ihme juttu: /
  4. M

Kyllähän sun kuuluisi saada työmarkkinatukea jos et tee töitä miehesi firmaan.
  5. M

No miksi et saa tai hae mitään tukia?
  6. M

Mitä laitatte omenapiirakkaan niiden omenalohkojen päälle (se kastike tjn)?

Itse laitan kanssa kermaviiliä tai rahkaa.Kumpaa sattuu olemaan.Nyt alkoikin mieli omppupiirakkaa!Olisi ämpärillinen omenoitakin.Aiemmin alkoi tekemään mieli kaalilaatikkoa kun yhtä aloitusta luki :)
  7. M

Ruokahaaste vko 38

Alkoi tekemään mieli kaalilaatikkoa ja kaalikääryleitä:p
  8. M

Mitään järkeä ottaa vietnamilaisia tänne Suomeen tomaattien ja kurkkujen viljelijäksi?

Heille kun sattuu työ kelpaamaan ja tekevätkin sitä työtä...
  9. M

Miten toimitte, jos koululaisenne unohtaa läksynsä kouluun?

Pistän hakemaan jollei kello ole liikaa.Viimeksi eilen kolmosluokkalainen lähti hakemaan jalkapallosukat kun unohtui.Yhdet jo kadonneet koulussa.
  10. M

Mistä päin palstailet?

Täältä Vantaalta.
  11. M

Minun mielestäni mustelmat ovat kauniita

Minulle tulee tosi helposti mustelmia ja en pidä niitä kauniina!
  12. M

mitä mieltä nimestä..?

Tarkoittaako se jotain japaniksi?
  13. M

8kk vanha vauvani ei suostu syömään maksapuuroa, mitä teen?

Onko sulla. mun vanha neuvolakortti?Muistaakseni oli ohje 3kk ikäiselle maksasoseesta,kypsänä tosin...Löytyipä vielä 'Vastikkeen' valmistusohje.
  14. M

Maksatteko vieläkin kirkollisveroa mielikuvitusolentojen/jumalien palvontaan?

Olen samaa mieltä.Mulle ihan sama vaikka joku uskoo vaikka pikkurilliinsä kunhan ei tuputa sitä minulle!
  15. M

Miksi Itämerellä ei voi seilata isoja ja hulppeita risteilyaluksia?

Ei taitaisi riittää maksukykyisiä asiakkaita.
  16. M

Lastenhoitaja kotiin?

Laita ilmoitus hoitopaikka.net sivustolle. Siellä on ihan keskusteluosio hoitajan palkkaaminen kotiin ja tosiaan ilmoituksen haetaan hoitajaa voi laittaa.
  17. M

Maistuisiko?

Piliäkö se siinä? Söin just pojan tekemisiä pasteijoita nam:p Habanero tabascolla maustettuja.Oli vielä merkannut ne ripottelemalla pippuria kanteen... Pitääkin tilata pojan kummisedältä jotain uusia kastikkeita mitä täältä ei saa.
  18. M

Kuinkas moni on lapsena katsellut metsoloita tms..?

Tämän muistan kanssa ja Helge Herala oli siinä myöskin.

Yhteistyössä