Kuinkas moni on lapsena katsellut metsoloita tms..?

• Viestiketjun aloittaja noh
  • Ensimmäinen viesti
mustikkatassu
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Metsolat, puhtaat valkeat lakanat, ruusun aika, mummo, kyllä isä osaa, hynttyyt yhteen, Blondi tuli taloon, ja sit joku kotimainen lääkärisarja mis oli osittain samoja näyttelijöitä kuin ainakin blondissa. Ja se joku kakkosen sarja missä oli iso suku ja oliks niillä joku ruokaan liittyvä firma ja ravintola, hitto kun en muista!!

Niin ja olinko sitten lapsi vai nuori mutta kuitenkii :D
sen sarjan nimi oli elämän suola

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Metsolat muuten alkaa syksyllä uusintana! Ihan tiedoksi vaan kaikille nostalgiankaipuisille. :D
Oho, miltä kanavalta?
Kakkoselta, alkaen 17.10.

http://www.yle.fi/tv2/?p=kausi_ohjelmat&g=5&ID=4002
Voi ku ihanaa :D
Höh.. Ja just kun mä ostin koko sarjan dvd:llä äitiysloma-ajalle katsottavaksi.. No, saa sitten ainakin katsoa omaan tahtiin. :)

katti
mikäs se oli se sarja missä ne kaksi naista jauhoi jonkun ravintolan tms lihamyllyssä jonkun ihmisen jauhelihaksi...ja teki pihvejä? joku milkshake tms??? Tästä jäi vähän traumat mulle..

Alkuperäinen kirjoittaja vii:
Meillä katsottiin omenankukissa lunta tms. Metsoloita oon kattonu ihan aikuisena. Kuinka nuoria täällä oikein on?
Oon 23 ja nuorempiakin täällä varmasti on ;) joten lapsi olin Metsoloiden ym. aikaan. Suosikkeihin kuului Metsoloiden lisäksi Puhtaat valkeat lakanat, Ruusun aika, Mummo, Kyllä isä osaa, Hynttyyt yhteen, Blondi tuli taloon, Ihmeidentekijät (myöhemmin Parhaat vuodet), Tähtilampun alla, Kauniit ja rohkeat, Napakymppi, Speden spelit...........ja oliko se Vihreän kullan maa se jossa oli se tomaatin viljelijä??

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katti:
mikäs se oli se sarja missä ne kaksi naista jauhoi jonkun ravintolan tms lihamyllyssä jonkun ihmisen jauhelihaksi...ja teki pihvejä? joku milkshake tms??? Tästä jäi vähän traumat mulle..
pienellä googlettamisella löytyi: Tiina Lymi ja Mari Rantasila ainakin näyttelijöinä..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Metsolat, puhtaat valkeat lakanat, ruusun aika, mummo, kyllä isä osaa, hynttyyt yhteen, Blondi tuli taloon, ja sit joku kotimainen lääkärisarja mis oli osittain samoja näyttelijöitä kuin ainakin blondissa. Ja se joku kakkosen sarja missä oli iso suku ja oliks niillä joku ruokaan liittyvä firma ja ravintola, hitto kun en muista!!

Niin ja olinko sitten lapsi vai nuori mutta kuitenkii :D
oliko sen sairaala sarjan nimi jotain annan sairaala tai jotain sinnepäin. Noita kaikkia tuli kyllä seurattua. Tulis vaan kaikki uusintoina!

Yhteistyössä