Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

Kylläpä osaakin sattua oikealle alavatsaan ja myös vasemmalle. Viimekirron oviksesta lähtien sattui alas vasemmalle ja se plussakin tuli. Joka kemialiseksi jäi, vaikka testi käyttäytyi ihmeellisesti verraten aikaisempaan kemialiseen. Viime kumierrossa vain yhtenä päivänä ovisplussa. Tässä...
  2. M

tänne ovulaatiotesti kuvia.

https://aijaa.com/4rm36J Eilen ylempi ja tänään alempi. Eli kahtena päivänä peräkkäin plussaa. Katselin mun ff:stä, että näin ennenkin. Kuopuksesta plussakierrossakin. Eilen tallennettu ja siitä pari päivää ennen. Melkein plussa oli jo alkuviikosta ja vähän haaleni ja sitten kunnon plussat...
  3. M

40 + so what, wol 14 (2019)

@Helmiina1978 me kuumeilijat ollaan vähän hölmöjä. Niin, kun miksi oikeasti se himo testata on niin mahdoton monta päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Ei siinä oikeasti ole järkeä. Toisaalta, jos kemialisia tulisi useampi peräkköin, niin sekin olisi hyvä tietää. Mä kyllä meinasin...
  4. M

https://aijaa.com/Z6gINl No nyt näyttää ovistesti selvää plussaa. Lämmöt menee miten menee. Mut veikkaan kyllä että tämä pitkä flunssa voi sekoittaa lämpöjä. Tuntuu, että ei helpota ollenkaan. Tekisi mieli kokeilla raskaustestiä. Ihan siksi et kerran veritesti näyttää negaa ja jos liiskat...
  5. M

Haaveena vauva 2020

Ei ne sitten vissiin kuitenkaan ollut, kun melkein ovisplussia maanantaina ja tiistaina. Sen jälkeen oli vaaleanpunainen taas ja iltapäivällä tälläinen https://aijaa.com/Z6gINl Lämmöt on kyl heittänyt häränpeppua. Mut voi olla, että tämä flunssa sotkee. On se vissiin mies pidettävänä hereillä...
  6. M

Haaveena vauva 2020

@Wintersun en ole enää raskaustestejä tehnyt verikokeen jälkeen. Et en tiedä näkyykö.
  7. M

Joo siis toinen paketti oli vain ovistestejä 42kpl ja siinä kaksi raskaustestiä. Paketissa piti olla 25 ja 10 herkkyys raskaustestejä. Mulla on aina ovistestien mukana tullyt kaksi herkkää raskaustestiä. No tässä kävi pakkausmoka. Olisin voinut palauttaa ovistestut tal vaihtoehtoisesti sain...
  8. M

Ovistesti näytti melkein plussaa maanantaina ja tiistaina. Lämmöt otti pienen laskun keskiviikkona. Nousi torstaina reilummin ja tänään myös. Liekkö ovis sitten ollut keskiviikkona? En vaan testillä kiinni saanut. Tallenneltiin kyllä keskiviikkona Saa nähdä kuin käy. Ihme on se nyt miten ne...
  9. M

Haaveena vauva 2020

Se oli sitten viime kierrossa mulla ilmeisesti kemialinen. Testit kyllä käyttäytyi varsin ihmeellisesti. Vuorotellen viivan voimakkuus vaihteli. Vuodon alettua ja loputtuakin näytti vielä haaleaa viivaa ja oli ihmeellisiä kipuja vasemmalla. On edelleen. Mutta verikokeet näyttää nyt negaa. Hcg...
  10. M

Olipas tullut. Katsoin omakannasta. Viitearvot 0-5 ja tulos alle 1. Eli nyt mä haluan tietää miten ihmeessä nui testit noin käyttäytyy mun kohdalla.

Yhteistyössä