Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

No sitä toivon minäkin todella. Kunpa ei kävisi samalla tavalla, kun iime kierrossa.
  2. M

Haaveena vauva 2020

Halvemmalla saat esim prismasta samoja teatejä. Taitaa maksaa alle 2e.
  3. M

Haaveena vauva 2020

Höh ja raiskasi vielä entisestään kuvan laatua tuo paikka.
  4. M

Haaveena vauva 2020

Löytyi aijaan korvike. Toivottavasti tämä nyt toimii. http://kuvanjako.fi/5x4zp.jpg Vähän epäselvä kuva, kun en saanut kunnon valossa otettua. Täällä on liikaa porukkaa. Piti mennä piiloon.
  5. M

Haaveena vauva 2020

Juu yhden raskauskeijun erittäin herkän. Kyllähän siinä jotain näkyi. Ehkä väriäkin. Meinasin lisätä kuvan aijaaseen, mut mulla aukeaa aijaaseen mennessä vain valkea sivu. Miten mä muuten voisin kuvan lisätä tänne?
  6. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

https://aijaa.com/rZPwLE Niinpä niin, en malttanut olla testaamatra, kun saavuttiin kotiin ja testit oli saatavilla. Dpo 8 on nyt. En kyllä.usko, että raskauskeijun erittäin herkkä vielä reagoisi mitenkään, jos olisi tärppi käynyt. En kyllä osaa sanoa onko tuossa väriä, mutta kyllä mä ainakin...
  7. M

40 + so what, wol 14 (2019)

En oikein usko, että nämä testit tässä vaiheessa voivat näyttää muuta, kun viivanpaikkaa. Ei nää todellisuudessa taida olla niin herkkiä, kun testipaketti väittää. Olihan mulla viime kierrossakin se viivanen jo dpo 6 raskauskeijun testillä. Tosin se oli 25 herkkyys. En oikein usko senkään vielä...
  8. M

https://aijaa.com/rZPwLE Niin siinä kävi, että en malttanut jättää testaamista tänään, kun saavuttiin kotiin ja testit oli saatavilla. En kuitenkaan parempia testejä tuhlannut. Raskauskeijun erittöin herkkä antoi tälläisen. Dpo 8. Onpahan selvä viivanpaikka. En kyllä osaa sanoa onko väriä...
  9. M

Haaveena vauva 2020

En kyllä osaa sanoa onko väriä. Selvä kyllä on. Ei tarvitse kieroon katsoa ka sain kuvaankin hyvin, mut väristä en osaa sanoa.
  10. M

Haaveena vauva 2020

Kotona kuitenkin ajoissa tänään. Alkoi sataa, kun Esterin pyllystä, niin lähdettiin kotiin. Oli tuonut posti raskauskeijun 10 vahvuisia. Ne, kun jäi viime lähetyksestä kokonaan pois. Tai pakkausvirhe. Laittoivat niiden tilalla ovistestejä. Pitihän se yksi tuhlata. PC:t ja muut paremmat testit...
  11. M

Haaveena vauva 2020

Meitäpä onkin näköjään useampi jolla sama dpo. Mulla ollut tänään menkkamaisia kipuja tai alkoi jo yöllä. Ja edelleen on vahva tunne, että menkat ne alkaa ensi viikolla. Voisipa vaan hillitä itsensä ja testailla vasta viikon päästä, jos menkkoja ei kuulu.
  12. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä valitin pc:n testeistä. Kun näytti mitä näytti vuorotellen viime kierrossa. Viivaa myös, kun veritesti nega. Haaleaa, mut selvästi näkyi. Lähettävät mulle uusia testejä.
  13. M

Haaveena vauva 2020

Nyt sentään päivää aikaisemmin pääsisin testaamaan. Eka meidän piti kotiutua vasta maanantai iltana, mut kotiudutaan sunnuntai iltana.
  14. M

Haaveena vauva 2020

Voi taas mun unia.❤ Voi, kun pitäisi paikkaansa. Hirveästi haluttaisi päästä testaamaan jo. Dpo 7. Mut olen reissussa todella korvessa ja testejä ei ole. Hyvä niin. Pakosta menee sunnuntai iltaan tai maanantai aamuun. Ilta voi olla huomenna hulinaa, kun kotiudutaan. En ehkä saisi rauhaa...
  15. M

Haaveena vauva 2020

@Apustaja En mää vielä. Noita ff:n lämpökäyriä vaan seuraillut. Tulin vähän lomailemaan lasten kanssa ja testit kotona. Maanantaina kotiin. En siis ainakaan sitä ennen onneksi pääse testeihin käsiksi. Maanantainakin vasta illalla kotona, et jos tiistaille malttais testien kanssa. Mulla ei...
  16. M

@kirsillevauva Voi ei . Voimka sinne! On: dpo 4. Tunne, että tämä kierto ei ole meidän kierto.
  17. M

Haaveena vauva 2020

Dpo 3. Plääh jos jaksaisi tällä kertaa odottaa testaamisen kanssa pidempään, kun viimeeksi. Hah, tuskin onnistuu. Jos edes sinne dpo 10 tai 11 malttaisi.
  18. M

Paljon onnen @Iid@ ❤
  19. M

@Helmiina1978 Jep ikää täälläkin alkaa tosiaan olla ja hiukka enemmän, kun sulla (oletan, että olet vm-78.). Lapsiakin joidenkin mielestä jo tarpeeksi. Aina minä olen suht helposti raskaaksi tullut, mutta sitten on ollut keskenmenoja useampi ja muutama kemialinen. Mutta josko me kummatkin...
  20. M

Huh huh, että tekee kipeää. Viime kierrossa kipuili vasemmalta alhaalta. Vuotoon asti ja sen jälkeenkin. No se olikin se plussa haamu show. Kemialinen taisi tosiaan olla. Mutta miten nyt sattuu kummallekin puolelle. Ovisplussa toista päivää tänään. Viime kierrossa vain yhtenä. Se alkaa taas...

Yhteistyössä