Hakutulokset

1. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Mulla on joskus ollut terot, kun menkat tuli miten tuli silloin nuorimman jälkeen. Terojen aikaan en raskaaksi tullut, mut vähän niiden lopetuksen jälkeen ja terot teki mulle huonon olon. Olisiko luget paikallisesti sellaiset, että ei tulisi sivuoireita niin helposti.
  2. M

Luget mä ajattelin, jos saisi. Kuitenkin joku yrittää kiinnittyä ja ei onnistu. Eikö ne ole vähän, niin kun apu siihen ja samalla pidentää luteaalivaihetta. Tosin ne lyhyet oli niinkin lyhyitä, et kuudentena päivänä oviksesta alkoi jo vuoto. Näissä kemialisissa varmaan oli pidempi. Näissä...
  3. M

Haaveena vauva 2020

En tehnyt testiä enää. Ihan kunnolla kuitenkin vuotaa jo. Oottelen sitä gynen aikaa nyt. Sain vajaan kahden viikon päähön tutulle gynelle ajan.
  4. M

Haaveena vauva 2020

Varaan ajan tänään yksityiselle gynelle. Jos sais selvitettyä mistä johtuu kenialiset ja ne lyhyet luteaalivaiheet.
  5. M

Kyllä sw taas kemialinen oli. Tuo raskauskeijun herkkäkin hieman vahvistui ja väriä sai ja pc näytti haaleaa, mutta selvää viivaa. Nyt sitten tänään kp 1. Eli 12 päivää oviksesta. Ei nyt nuo viivat ainakaan vuotoa myöhäistänyt. Kyllä tässä varmaan joku pikku ongelma on, kun aikaisemmin mulla...
  6. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ja jälleen kerran kemialinen. Kp 1. Harmittaa!
  7. M

Haaveena vauva 2020

@Wintersun no kylläpä onkin selviä viivanpaikkoja, jos niitä on. @Päppyrä hienosti vahvistuu.❤ Ja omanapaa plääh ja ketutus ja harmitus. No, mut niinhän mä aavistin et tämä kierto ei ollut meidän kierto. Mut tietty tuo kemialinen taas oli ihn pepusta. Eli kp 1. Ei ainakaan myöhästynyt menkat...
  8. M

Haaveena vauva 2020

No, mutta tuohan on jo selkeä plussa. Viimeisessä kuvassa ainakin ihan sekvä punainen viivanen.❤ Viivalle vahvistumisia toivottelen!
  9. M

Haaveena vauva 2020

Tämä kyllä on taas ihan erilainen, kun viime kierron loppu. Siis silloinhan tuli selvääkin selvempi viiva jo dpo 9 ja sitten se olikin mitä oli vuorotellen. Viime kierrossa ei tässä vaiheessa mitään vuotoja. Lämpöjä en oo nyt edes pariin päivään mitannut. 37.2 oli sunnuntaina. Oireita ei ole...
  10. M

Haaveena vauva 2020

Juu mä tiedänkin tuon, että kolmen keskenmenon jälkeen ehkä ja ehkä saa apuja. Mutta onhan se selvä ongelma, jos kemialisia tulee useampi. Tämähän ei tietty vielä ole 100% kemialiseksi todettu. Eikä varmaan kahden jälkeen edes vielä mitään julkisella puolella ainakaan tehtäisi.
  11. M

Haaveena vauva 2020

Joopa joo, oli pakko kuitenkin testata. Eli testit haettu piilosta. https://aijaa.com/2iLflc Kuva otettu kuivaneesta testistä. Kyllä siinä testiajallakin jotain näkyi, mut kuvaan en saanut. Vuoto ei vielä alkanut ja PC näyttää näin. Olen varma, että taas kemialinen. Ihan varma. Kyllä se jo...
  12. M

Haaveena vauva 2020

Mä kskin miehen piilottamaan testit. Saa paljastaa piilpn vasta sunnuntaina. Asutaan kaukana kailesta, enkä päse helposti edes uusia testejä odtamaan. Nyt kuitenkin menkkojen merkkejä on (limansekainen verinen vuoto välillä pyyhkiessä). Joten eiköhän muutamsn päivän sisään ala menkatkin...
  13. M

Haaveena vauva 2020

Missähän voisi olla vika, jos kemialisia tulee useampi ja vauvan alku ei kiinnity. Mikä se lääke siihen oli, joka siihen auttaa, että kiinnittyminen onnistuu?
  14. M

Liekö taas kemialinen. Pyyhliessä verensekaista limaa. Näin mulla on aina vuoto alkanut. Ensin tulee verensekaista limaa. En ole vielä tänään testannut. Pitäisi varmaan olla testaamatta.
  15. M

Haaveena vauva 2020

En testannut vielä. Mut näin se vuoto on aina alkanut ennenkin. Päivä pari ennen menkkoja tälläistä.
  16. M

Haaveena vauva 2020

Huomenta vaan! Minusta tuntuu, et tämäkin kemialinen tai sit joku viivanpaikka kuitenkin. Veristä limaa pyyhkiessä.
  17. M

https://aijaa.com/Y7KZtL Eilisen tulkitsin viivanpaikaksi. Mutta tämä kyllä selvempi. Olisko? ❤ Tiedän näiden testien antavan antavan viivanpaikkaa, mut näen tässä väriä. Viime kierrossa kemialinen. Toivottavssti tämä tästä vahvistuu ja on pysyvä.
  18. M

Haaveena vauva 2020

Viime kierrossa mulla testit käyttäytyi tosi kummallisesti. Välillä selvö viiva, välillä ei juuri mitään ja sit taas selvö viiva ja vuodon alettuakin nöytti viivaa mooonta päivää. Testasin viime kierrossa PC:llä. On niitäkin mulla tuolla kaapissa. Digejä löytyy myös pari.
  19. M

Haaveena vauva 2020

On tuo selvempi ja eilisessä testissä en erotranut väriä.
  20. M

Haaveena vauva 2020

Kyllä taas hieman jännittää. Pari vuotta sitten kemialisen jälkeen tulin heti raskaaksi ja siinä plussa vahvistui hienosti, vaan se päätyi keskenmenoon silloin rv 8+. Toivottavasti ei nyt köy samoin. Huomenna jatkan testailua samoilla testeillä. Josko keskiviikkona sitten raaskisi käyttää pc:n.

Yhteistyössä