Hakutulokset

1. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Ei ole vielä tulokset tulleet. Perjantaille menee varmaan.
  2. M

Huomenna verikokeisiin. Myls perjantaina. Niiden mukaan sitten jatkot.
  3. M

http://aijaa.com/omxYaH http://aijaa.com/2gwUfg Tein ovistestinkin. Sekin aika tumma. Tämän päivän kaikki testit tässä. Ihmeellisesti tuohon raskauskeijun testii jäi keskelle tuo väri. Tää on jotain niin outoa.
  4. M

Ja jotain näkyy tuossa testissä tänään kuivaneena. Eilen tein alkuillasta ja tänään aamupäivästä toisesta aamun pissasta.
  5. M

Eipä ole kuulunut kenenkään soittoa vielä tänään. Jonkun fiksumman piti soittaa ja selvitellä miten lähdetään selvittään mitä mussa tapahtui.
  6. M

Nyt taas raskaustestissä ei niin mitään. Ovistestinkin tein. Melko tumma viiva siinä, mutta ei plussaa. Lämmöt normaalia korkeammalla, mutta flunssa päällä, joten sehän ei kerro mitään. Vähän oli lämmöt alempana pari päivää vuodon alettua. On tää mun kroppa kummallinen. Paikat ollut nyt pari...
  7. M

@Helmiina1978 juu sain. Maanantaina pitäisi mulle päin jonkun viisaamman soitella mulle päin miten edetään.
  8. M

Nyt sitten taas tuhruttaa jotain veren tapausta. Ei oo kipuja. Pääsis nyt äkkiä selvittään tilannetta. Mitä mussa tapahtuu.
  9. M

Mut mulla kuitenkin jo dpo 16 alkoi vuoto. Et ei kai sitä keskenmenoksi edea laskettais. Kemialisissa mulla on vuotoa ennen jo viiva hävinnyt. Lämmöt laski vähän, mut ei vielä nornaalissa. Jäi ylemmäksi.
  10. M

@KeltainenSeepra olen pahoillani. Tsemppiä eteenpäin. Mä yritän soittaa neuvolaan tästä mun tilanteesta. Kukaan ei vastaa. Aikaisemmin aamulla oli varattua useamman kerran.
  11. M

Voinnissa ei oikeastaan ole mitään valittamista. Ei mitään ihmeellisiä oireita. Vuoto oli ihan menkkamainen, ehkä jopa runsaampi yhtenä päivänä ainakin. En oikein tiedä mitä ajatella. Kemialisessa olisi viiva kyllä hävinnyt jo. Melkoista laskien olisi rv 5+3 ja oviksesta pari päivää vähemmän...
  12. M

https://aijaa.com/Uv05AB En hitto taas ymmärrä. Taas jotain pientä PC:ssä ja katsokaa miten selvä raskauskeijun 25 herkkyyden liuskassa. Samasta pissasta. Ja miksi testasin, en edes tiedä. Se yksi pc näytti jo maanantaina negaa. Yritin soittaa neuvolaankin, mut niin myöhään että siellä ei kukaan...
  13. M

@kirsillevauva ihanaa! Paljon onnea plussasta! Paljon liimaa ja tarrasukkia pienelle.
  14. M

Ihan selkeää negaa näytti testi. Kyllä se näyttää nyt sille, että kenialinen kuitenkin oli. Vuoto oli pari päivää todella runsasta. Nyt jo niukempaa. Kp 4-5 siis nyt. Tai nöin mä ainakin ajattelen.
  15. M

On kyllä nyt normaalia runsaammat menkat. Ihan menkkamainen olo. Vatsan heitti kuralle, niin kun mebkkojen ekat päivät aina.
  16. M

No mä edelleen mietin tai pelkään sitä kohdunulkoista. Sitä testiä en nyt tänään tehnyt. Maanantaina sitten. Jos se nyt olisi silloin lähtenyt selkeästi haalistumaan tai nega, niin ei kai sitten tarvitsisi miettiä. Mutta, jos edelleen selvä viiva, niin kyllähän asia on selvitettävä j tutkittava.
  17. M

Haaveena vauva 2020

@Päppyrä no on ollut sullakin ikävä kokemus. Ihan hullua, että ei aluksi tutkittu kunnolla. Maanantaina mä soitan kyllä neuvolaan tai ensineuvon numeroon. Paitsi uskaltaako olla soittamatta, jos testi selvästi haalistunut tai nega. Pelottaa kyllä. Mä olen nyt parilta kuullut tota, et...
  18. M

Yöllä kyllä aukesi hanat ihan kunnolla. Että onko nyt sitten kp 1 vai mikä. En testaa tänään, sitten maanantaina vasta.
  19. M

Haaveena vauva 2020

Ei ihan täysin negoja tässä välissä ollut, mutta lähes. Kuitenkin vieläpä aina PC testinä.
  20. M

Nyt vuoto jo runsaampaa (en kyllä menkoiksi vielä laskisi) ja menkkakaisesti särkee selkää ja alamahaa. Mä testaan maanantaina mitä testi näyttää. Toivon todella, että nega. Sitten tämän kai voisi tulkita kemialiseksi. Mutta, jos vielä plussaa selvästi näyttää, niin mitäs sit.

Yhteistyössä