Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

Täällähän aloiteltiin tosiaan haamuilu jo dpo 8. Nyt dpo 15. Siitä dpo 8:sta sitten vahvistui ja sen jälkeen alkoikin testi käyttäytyä oudosti. Välillä haalistui ja sitten taas vahvistui. Tänään ehkä vahvin mitä on ollut. Outoa, eikö? Kemiallisessa voi vahvistua ja sitten haalistuu, mut...
  2. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Vaan näkyisikö kohdunulkoinen vielä edes. Eikä kai hirveämpiä kipujakaan vielä olisi. Mä soitan maanantai aamuna jonnekin päin ja tietty testaan sitä ennen, että voin kertoa mitä testi näyttää.
  3. M

No niinhän sitä luulis. Tosin eihän tässä tietenkään mikään vuoto ole kunnolla alkanut. Muistelen, että edellisessä kemialisessa mulla ei ihan näin vahvoja viivoja edes tullut. Kyllä tässä alkaa pelottamaan, jos onkin se kohdunulkoinen. Miten siitä selviää ja miten kauan menee, että kiertokin...
  4. M

Edellisessä kemialisessa mulla näytti negaa jo ennen vuodon alkua. Selailin just vanhoja kiertoja FF:stä. Plussaakin vain neljänä päivänä. Neljäntenä haalistuen. Viides testipäivä toi negan, siitä kaksi päivää alkoi menkat. Nyt sitten eka haamu jo viime torstaina ja siitä vahvistui ja haaleni ja...
  5. M

PC:n testejä kaikki, mutta osa eri erää kyllä. Plussiahan tässä tosiaan on useampi ollut ja haaleampia selvienkin viivojen jälkeen. Muistan vaan, että minulla kemiallisessa viivat lähti haalistumaan nopeasti ja muuttuikin negaksi. Mutta nyt on kyllä varsin oudosti testit viivaa tehneet. No...
  6. M

Ohjeet tosin oli, että lippuviikosta testiä ja jos viiva edelleen on, niin soittoa. Ajattelin kuitenkin odottaa maanantaihin. Tuskin tässä viikonlopun aikana mitään hätää on.
  7. M

Äsken tuli vessassa käydessä pyyhkiessä verensekaista limaa. Näin se vuoto viime kierrossakin alkoi. Erona toki, että en plussaviivoja tehnyt ja testit eivät käyttäytyneet oudosti. No katsotaan mitä testi maanantaina näyttää. Jos selvää viivaa, niin sit soitan ja vaadin verikoetta. Saa nähdä...
  8. M

Mä olen vaan huomenna aamusta lähdössä reissuun ja palaan sunnuntai iltana, että en pääse mihinkään labraan enää tällä viikolla. Enkä muuten varmasti ota testejä reissuun mukaan. Kaukana kaupasta ja apteekistakin olemme, että en pääse testaamaankaan. Huomenna voin testata, mutta seuraavaksi...
  9. M

@KeltainenSeepra mullA oli ovis kp 17. Nyt dpo 15. Mulla vaan välillä haaleni viivat. Eka haamu tuli jo dpo 8. Sen jälkeen vahvistu ja haaleni ja nyt taas vahvistuu. Tämä siis on aika outoa.
  10. M

Kaikkea sitä pyörittelee päässään ja koittaa miettiä syitä miksi testit käyttäytyy näin. Voisiko kaikki olla kuitenkin ok. Tälläistäkin mietin, että entäs jos sinne onkin yrittänyt kiinnittyä kaksi. Siksi näytti niin varhain jo viivoja ja sitten toinen olikin vain hipaisu ja viivat haaleni ja...
  11. M

Laitetaan vielä yksi kuva. Yritin vähän eri valoissa kuvata. https://aijaa.com/wRGb5N Mua niin pelottaa, jos onkin kohdunulkoinen, kun nämä testit käyttäytyy niin hölmösti. Eihän mennyt normaaliraskaudessa näin voi käyttäytyä.
  12. M

Voi miten ihania ultrakuuluulumisia täällä. @Rusakkonen ja @KeltainenSeepra ihanaa ja onnea! ❤️ Tämä on niin outoa. Äsken taas tämmöistä http://aijaa.com/VsNWrK http://aijaa.com/88pGJl Niinpä niin, en pystynyt olla testaamatta. Tuo viiva on ihmeellisen epätasainen, mutta ei kyllä ole...
  13. M

@kirsillevauva toivottavasti saat ihanimman synttärilahjan ❤️ ihanat kaksi viivaa testiin. Miten minä maltan olla pari loppuviikkoon asti testaamatta. Pitää yrittää olla fiksu. Koska eihän se tilannetta muuta oli se sitten mikä tahansa. Ihan turhaan noita testejä oikeastaan tuhlaan. Ovistestin...
  14. M

Soitin terveysneuvontaan. Käski nyt, että pitäs loppuviikon asti testailussa tauon. Sanoi siitä kohdunulkoisestakin, että niissä testit voi käyttäytyä noin. Jos viiva edelleen näkyy loppuviikosta, niin soittoa uudelleen. Jos kovia kipuja tulee, niin päivystykseen. En kyllä usko, että tässä...
  15. M

@MatildaM onnellista odotusaikaasinulle. Mä olen niin onnellinen näistä raskausuutisista, jotka ovat sitä joutuneet itse kauan odottamaan. Toki kaikkien raskausuutiset on ihania, mutta kuitenkin. Raskauskeijun muka herkäthän tunnetusti on huonompia ollut, kun PC näyttämään plussaa. Niin vai...
  16. M

Mut mä oon aina dipannu suunilleen saman ajan. Sen vaan huomasin nyt, että se viiva tulee nopeammin näkyviin, vaikka jää haaleaksi. Välillä tosin ei näkynyt juuri mitään. Myös raskauskeijun liuskoissa tulee nopeammin viiva näkyviin. Tekisi kyllä mieli jo soittaa jonnekin, jos pääsisi...
  17. M

En mää aikaa ikinä oo katsonut. Mut muutaman sek. Jossain oli ohje 10sek. Olikohan noissa raskauskeijun liuskoissa. PC:n ohjetta en niin tarkkaan oo lukenutkaan.
  18. M

@Palleroita menkoista en osaa sanoa. Muuta, kun että nyt on doo 12. Mulla, kun luteaalivaihe on ollut muutamassa kierrossa todella lyhyt. Jos ei tällä viikolla menkat ala, niin ihmettelen kyllä. Jos ri nyt ihme käy ja testit alakin tummia selvästi. Tää joo, ei, joo, ei on niin ärsyttävää...
  19. M

Tuli muuten mieleen sellainen, että voisiko imetys vaikuttaa raskaustestin viivoihin? Imetän edelleen nuorinta joitain kertoja vuorokaudessa. Nyt hän on tehnyt kulmahampaita ja ei pariin päivään ole oikein ruoka maistunut. Haluaisi vaan rintaa. Olen imettänyt enemmän. Tosin tuskin se vaikuttaisi...
  20. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No nyt on upeita viivoja! Voi, kun itse saisi selvyyden omaan tilanteeseen. Niin kummallisesti nuo mun testit käyttäytyy.

Yhteistyössä