Hakutulokset

1. V

MITEN "JUHLISTATTE" HALLOWEENIA?

Mää en ees tiiä, millon semmonen juhla on. Jää väliin, en tajua tommosia. :/
  2. V

Joulukuu lähestyy, haluaisin itse askarrella kalenterin johon laitan pienen yllätyksen lapselle joka päiväksi

Mä olen tehnyt kummipojalle aarrearkku kalenterin. Eli ostin sellaisen halvan muovisen aarrearkun johon tein joka päivälle paketin. Osa oli rasioita osa ihan perinteisiä paketteja. Sisälle nameja tai muuta tilpehööriä.
  3. B

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

no hitto, toivotaan et asiat järjestyy kuitenkin =)
  4. H

Ootteko lähettäny pakettia postiennakolla?

Tarkennan vielä, pystyykö sitä tekemään niin, että postaritkin sisältyy siihen postiennakkomaksuun?
  5. L

Voiko raskaana oleva olla tietokonen ääressä

Ei, eikä puhua kännykkään...ja muista varoa myös mikroa ;) :D
  6. V

Mä tarvisin huomiselle voimia

Tiedän niin tarkkaan ap, mistä puhut. Meillä on sama edessä parin viikon päästä. Ja vaikkei likka varsianisesti pelkää tippojen laittoa niin pistää hanttiin koska ne tuntuu inhottavalta, kirvelee ja näkö sumenee. Voimia :hug:
  7. K

Ootko sä ihan oikeesti oikeesti olemassa, ja oikeesti tämmösiä kyselet?
  8. ?

ehdotelkaa millaisia lastenvaatteita ostaisin kummitytölle

Lindexillä on kauniita, hyvälaatuisia ja suht edullisia lastenvaatteita. Anna lahjakortti vaikka jos et osaa valita. Mun mielestä käytännöllisiä olivat tuonikäisellä pitkähihaiset bodyt, trikoohousut, pitkähihaiset trikoopaidat, collegepuvut,sukkiakin tarvitsee aina..
  9. H

täh :o ei oo todellista... :/
  10. V

ehdotelkaa millaisia lastenvaatteita ostaisin kummitytölle

lahjakortti olis kiva mut asuvat semmosella paikkakunnalla et ei siä oo ku pari ruokakauppaa ja lähin kauppakeskus alue taitaa olla 60 km päässä. itteä lähellä on esim. hm, seppälä, lindex, marimekko, pikku kenguru.. koon tiedän et minkä kokoisia haluavat, mut en kyl yhtään tiedä et mikä maku...
  11. H

Ootteko lähettäny pakettia postiennakolla?

Miten se käytännössä toimii? :) Pistänkö vaan pakettiin ja postissa sanon, että tämä lähtee postiennakolla? ..siis maksaako se mulle jotain?
  12. raksmaitaks

Aiotteko ostaa vai varastaa aidon kuusen jouluksi?

Meille valitaan vuosittain todella kaunis kuusi (peräti 3 miestä on sitä etsimässä). Ja se tuodaan ihan kotiin asti pystytettynä jalkaansa. Mun ei tarvi kuin koristella kuusi lapsen kanssa. Ja kaikki tämä lysti ilmaiseksi, vaan ei kuitenkaan varastamalla :saint: .
  13. P

Tietysti voi olla. Muutoin olisin ollut alan ammattilaisena pitkillä sairaslomilla.
  14. TUNDRA-arjen sankari-

Miten selviäisit jos miehesi jättäisi sut?

Mulla on ihana mies, enkä tosiaankaan eroa toivois tai muuta. Tottakai surisin paljon, mutta joka tapauksessa... I´m a survivor, eli pärjäisin kyllä pahasta mielestä huolimatta.
  15. M

No ei sitten millään.. :o
  16. V

juu ei voi,varo myös telkkaria tai radiota...;) miksi luulet että ei vois olla tietsikan ääressä?
  17. A

Millainen matka Pasilan asemalta Pasilan poliisitalolle?

hiukan alle 1km ehkä kävelyä. (pelkkä Pasilan silta on varmaan 300 m)
  18. S

Aiotteko ostaa vai varastaa aidon kuusen jouluksi?

Eiköhän appiukko omasta mettästään sen taas tuo.
  19. K

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

On sillä känny, mut en usko et tulee noin onnistuun...se on iltatähti, aika passattu sellanen :whistle:

Yhteistyössä