Hakutulokset

1. L

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

No en kyllä yhtään ihmettele jos ottaa päähän! Kai tuon ikäinen jo osaa herätä omin päin ja ruokkia koiran?! :o Ja eihän hänen joka aamu edes tarvitsis yksin herätä... :whistle:
  2. Mirene

Voiko raskaana oleva olla tietokonen ääressä

:/
  3. H

Aiotteko ostaa vai varastaa aidon kuusen jouluksi?

jos omasta mettästä ei hyvää löydy niin sit mennään jonkuntoisen mettään :D :xmas:
  4. P

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

No toivottavasti ei osu montaa aamua samaan aikaan... ja toivottavasti menee työt mukavasti!! mä kanssa välillä oon tehny noita työrupeamia pk:ssa ja meijän äiti tai isi tai mun mummi on tyttö hoitanu. Mielellään esim äitini jäisi vaika kokonaan tyttöä hoitamaan., mutta kun ite haluun olla...
  5. V

Joulukuu lähestyy, haluaisin itse askarrella kalenterin johon laitan pienen yllätyksen lapselle joka päiväksi

Meillä suosittuja on tarrat. Lisäksi ollu kyniä, kumeja, kynttilöitä (itsenäisyyspäivänä), karkkia, joulukoristeita. Ja aattoaamuna aina joku isompi juttu. Joku kuuseen laitettava koriste (pari kertaa suklaapukki) tai sitte jokin pieni lelu (esim hullunkuriset perheet kortit). Oma...
  6. P

Aiotteko ostaa vai varastaa aidon kuusen jouluksi?

Me ostetaan, niin kuin joka vuosi tähänkin asti. Kuusen ostamisessa ja valinnassa on lasten kanssa tunnelmaa, se on sitä joulun tekemistä. Yksi meidän perinteistä. Halvalla ei saa hyvää kuusta, vaan aika lailla siitä joutuu maksamaan, kuusta en kyllä kykenisi millään pöllimään.
  7. V

Huomenta....

mä en nyt ymmärrä tätä että kun selvästi ap on ongelma ni miksei ketään tee mitään? Mä asun liian kaukana puuttuakseni siihen mutta onko täällä ketään joka tuntee hänet livenä ja pitää huolta?
  8. Hempukka87

Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Red Dragon, laitatko tuohon listaan huomiselle kp3/30-35 :| täti iski

Yhteistyössä