no on se nyt pidempi kuin 300mAlkuperäinen kirjoittaja muhku:Noin 300 m, eli ei pitkä matka.
joo, ei sitä kauempaa kävele =)Alkuperäinen kirjoittaja muhku:No ehkä oli vähän alakanttiin, mutta ei se paljon pidempikään ole. Kävelee 10 min.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:joo, ei sitä kauempaa kävele =)[/quotAlkuperäinen kirjoittaja muhku:No ehkä oli vähän alakanttiin, mutta ei se paljon pidempikään ole. Kävelee 10 min.
Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:Onko sinulla joku siellä?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:joo, ei sitä kauempaa kävele =)Alkuperäinen kirjoittaja muhku:No ehkä oli vähän alakanttiin, mutta ei se paljon pidempikään ole. Kävelee 10 min.
Onko sinulla siellä joku vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osaako joku kertoa, kuinka pitkä matka on?
hahaa! muistinpas oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kävelee n 10 min. Bussit 23 ja 50 menee siitä ohi. 7B ratikalla Pasilan asemalta 3 pysäkin väliä.
Siitä sillan yli se tulee kumpaankin suuntaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:hahaa! muistinpas oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kävelee n 10 min. Bussit 23 ja 50 menee siitä ohi. 7B ratikalla Pasilan asemalta 3 pysäkin väliä.
mitäs reittiä se 23 kiersikään takas pasilaan,tuliko se sillan kautta? mie en muista
kah,noin se dementia alkaa iskemään kynsiään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Siitä sillan yli se tulee kumpaankin suuntaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:hahaa! muistinpas oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kävelee n 10 min. Bussit 23 ja 50 menee siitä ohi. 7B ratikalla Pasilan asemalta 3 pysäkin väliä.
mitäs reittiä se 23 kiersikään takas pasilaan,tuliko se sillan kautta? mie en muista
Mä olen siinä ihan poliisitalon lähellä töissä ja -ainakin toistaiseksi - osaan vielä työpaikalleniAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:kah,noin se dementia alkaa iskemään kynsiään :ashamed:
ei se dementiä kaikkiin iskekkään, valikoituhin vaanAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen siinä ihan poliisitalon lähellä töissä ja -ainakin toistaiseksi - osaan vielä työpaikalleniAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:kah,noin se dementia alkaa iskemään kynsiään :ashamed:
Mennään joku päivä lounaalle?Alkuperäinen kirjoittaja muhku:Länsi-Pasilassa töissä minäkin. Tuntuu vaan noi etäisyydet (m/km) silti heittävän =)
hei anteeks. en mä pahalla sitä sanonut :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja muhku:Länsi-Pasilassa töissä minäkin. Tuntuu vaan noi etäisyydet (m/km) silti heittävän =)
höpö höpö, en ajatellutkaan ja keittiönoidalle terveisiä etten pääse lounaalle kun teen toistaiseksi lyhyttä 6 h. päivää. kiitos kutsusta =)Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:hei anteeks. en mä pahalla sitä sanonut :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja muhku:Länsi-Pasilassa töissä minäkin. Tuntuu vaan noi etäisyydet (m/km) silti heittävän =)
hyvä =)Alkuperäinen kirjoittaja muhku:höpö höpö, en ajatellutkaan ja keittiönoidalle terveisiä etten pääse lounaalle kun teen toistaiseksi lyhyttä 6 h. päivää. kiitos kutsusta =)Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:hei anteeks. en mä pahalla sitä sanonut :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja muhku:Länsi-Pasilassa töissä minäkin. Tuntuu vaan noi etäisyydet (m/km) silti heittävän =)