Millainen matka Pasilan asemalta Pasilan poliisitalolle?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kävelee n 10 min. Bussit 23 ja 50 menee siitä ohi. 7B ratikalla Pasilan asemalta 3 pysäkin väliä.
hahaa! muistinpas oikein :D

mitäs reittiä se 23 kiersikään takas pasilaan,tuliko se sillan kautta? mie en muista :eek:
Siitä sillan yli se tulee kumpaankin suuntaan.

Kävelee n 10 min. Bussit 23 ja 50 menee siitä ohi. 7B ratikalla Pasilan asemalta 3 pysäkin väliä.
hahaa! muistinpas oikein :D

mitäs reittiä se 23 kiersikään takas pasilaan,tuliko se sillan kautta? mie en muista :eek:
Siitä sillan yli se tulee kumpaankin suuntaan.
kah,noin se dementia alkaa iskemään kynsiään :ashamed: :D

kah,noin se dementia alkaa iskemään kynsiään :ashamed: :D
:D :D Mä olen siinä ihan poliisitalon lähellä töissä ja -ainakin toistaiseksi - osaan vielä työpaikalleni :D
ei se dementiä kaikkiin iskekkään, valikoituhin vaan :whistle:
pasila tuttu paikka minullekkin,penskana ja teininä siellä tuli juostua missä milloinkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja muhku:
Länsi-Pasilassa töissä minäkin. Tuntuu vaan noi etäisyydet (m/km) silti heittävän =)
hei anteeks. en mä pahalla sitä sanonut :ashamed:
höpö höpö, en ajatellutkaan ja keittiönoidalle terveisiä etten pääse lounaalle kun teen toistaiseksi lyhyttä 6 h. päivää. kiitos kutsusta =)

Länsi-Pasilassa töissä minäkin. Tuntuu vaan noi etäisyydet (m/km) silti heittävän =)
hei anteeks. en mä pahalla sitä sanonut :ashamed:
höpö höpö, en ajatellutkaan ja keittiönoidalle terveisiä etten pääse lounaalle kun teen toistaiseksi lyhyttä 6 h. päivää. kiitos kutsusta =)
hyvä =)

Yhteistyössä