Hakutulokset

1. V

ehdotelkaa millaisia lastenvaatteita ostaisin kummitytölle

Joku kiva paita ja housut/hame?
  2. ?

G:Minkä ikäiset vauvat teillä syö öisin?

no..tuo 1v8kk haluaa aamuyöstä n. 4-5 aikaan maitopullon..illalla 8 aikaan nukahtaa ja aamulla 7 heräilee..
  3. B

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

uskon kyllä että kiehuu =)
  4. Nyynä

Ei tässä nyt näin pitänt käydä.

mie lyön siua halolla!!! |O |O |O |O ei homejuusto oo pilaantunutta! ne on kuule ihan eri homeet jokka siellä kaapissa kytee.... mietis vähän mistä tuo sinihomejuusto on lähtösin... "Homejuusto on pehmeä juusto, jonka kypsytys tapahtuu Penicillium-suvun pensselihomeiden avulla...
  5. M

Mä tykkäisin veluurisesta puvusta, jossa housut ja hupparitakki (siis ihan sisäkäyttöön kuitenkin..) tässä esim http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_BAB_SET
  6. J

Voiko raskaana oleva olla tietokonen ääressä

Et oo tosissas nuissa sun kysymyksissä? joo ei saa, suomessa on tapana että raskaana oleva laitetaan tynnyriin ja tynnyri nakataan metsänlaitaan 9kk päästä tullaan hakemaan että pääsee synnyttämään.Mitään ei saa syödä eikä juoda, eikä mitään saa tehdä varsinkaan olla tietokoneella tai soittaa...
  7. K

Ei perkule, toihan oli hyvä vinkki vaikka ei oliskaan raskaana...Täytyyki suunnitella kuntopyörään joku teline läppärille :D
  8. H

Joulukuu lähestyy, haluaisin itse askarrella kalenterin johon laitan pienen yllätyksen lapselle joka päiväksi

Mä muistelen jo eilen yhteen tämmöiseen vastanneeni, joten pahoittelen, jos tulee tuplasti.. en kyllä löytäny omaa vastaustani tosta.. Mut siis itse ajattelin hyödyntään viime talvena ostettuja lahjasukkia. Ostin alesta ne joulun jälkeen, kun olivat niin söpöt, mut sit eihän meillä lahjoja...
  9. L

milloin avaatte j.lahjat?

24.päivä syömisen ja seurustelun jälkeen ku pukki on käynyt.Käy klo 16-18 välillä ja sitte alkaa lahjojen avaaminen.Joskus tontut on käyneet tuomassa yhdet paketit jo yöllä aamuksi odottelemaan :)
  10. S

3kk ikäisen yösyötöt

meillä syödään kerran. öisin kun on herännyt olemme syntymästä lähtien antaneet maitoa--> pojulla nälkä. nyt olemme alkaneet antaa velliä jos vaikka nukkuisi koko yön?:) koskaan ei tiedä.. mutta ihan maidollakin on herännyt yössä vaan kerran(siis 2-4kk:n iässä). menee nukkumaan n.kahdeksan...
  11. V

Isänpäivä lahjaksi??

Valitut Palat ja partakone tällä kertaa. Lapset aiko leipoa kakun ja luultavasti tekevät vinon pinon kortteja.
  12. P

mä koitan aina kyläillessä kummipojan tai hoitolasten luona niin kurkkia vähän vaatekaappiin niin tietää sitten että mimmosesta tykätään ja mitä jo on... :) osat vaikka joku pitkähihanen body ja sukkikset ja mekko. Tai vaikka yöpuku ja siihen joku kiva unikirja tai unilelu!! :)
  13. Pinki

Millainen matka Pasilan asemalta Pasilan poliisitalolle?

www.eniro.fi ja sieltä reittihaku mistä:RATAPIHANTIE 6, 00520 HELSINKI mihin: PASILANRAITIO 13, 00240 HELSINKI muistaakseni bussi nro 50 (?) kulkee siitä vierestä
  14. TUNDRA-arjen sankari-

Peili olkkarin seinälle?

Mikäs siinä. Vois olla hienokin. Itsekin olen joskus ajatellut peiliä olkkariin tai makkariin, mutta kun mulla on joku ihme kammo peilejä kohtaan iltaisin.
  15. K

Voi, mutta mielellään vähemmän kuin 12 tuntia kerrallaan. verenkierto ei tykkää hyvää tuntikausien istumisesta. Ongelmaan toki voi auttaa kuntopyörän sijoittaminen tietokoneen eteen jolloin voi turvallisesti palstailla ympäri vuorokaudenkin kunhan muistaa vaan polkea
  16. K

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

No juu, kyllä ne varmaan jotenkin järjestyy :) pistään vaan niin kiehuun tollanen :) Ja ainahan sitä voi yritellä työkavereiden kans vuoronvaihtoo.
  17. K

MITEN "JUHLISTATTE" HALLOWEENIA?

Meillä juhlittiin jo, järjestettiin lapsille ja heidän serkuilleen juhlat, pääkallokakku, koristeita, naamareita, kasvojen maalausta ja oikein mukavaa oli. Minua ei ärsytä yksikään juhla, joka tekee lapsista noin innostuneita ja onnellisia, oli se juhla sitten pöllitty vaikka marsilaisilta :D
  18. B

pitää olla koko raskausaika pehmustetussa pyöreässä huoneessa :xmas:
  19. P

Joulukuu lähestyy, haluaisin itse askarrella kalenterin johon laitan pienen yllätyksen lapselle joka päiväksi

ihania ideoita tässäkin... meillä oli viime vuonna yhdellä viikolla itse tehty 7-palainen palapeli, johon sai aina joka pv yhden palan.... mut noi korut oli kans kiva idea...
  20. TUNDRA-arjen sankari-

Jos miehesi pettäisi, antaisitko anteeksi?

En tiedä. Riippuisi niin monesta asiasta.

Yhteistyössä