muori
Vinkkejä minkälaisia kalentereja olette itse tehneet, kuvia mukaan jos on! Tai sitten voisin myös tilata jostain netistä kalenterin jos en itse osaa tehdä...
Tää onkin toteuttamisen arvoinen idea Kiitos vinkistä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä kotona oli kalenteri mikä oli pohja säkkikankaasta ja siinä punaisia sydämen mallisia taskuja samettikankaasta.
Minä viime vuonna tein vain sellasen et isoon kulhoon laitoin kaikki (viidelle lapselle omat) paketit. Jokainen sai sieltä sitten ettiä numeroidun paketin.
tämähän on hauska vinkki, pitääkin laitta korvan taakse!! =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä kotona oli kalenteri mikä oli pohja säkkikankaasta ja siinä punaisia sydämen mallisia taskuja samettikankaasta.
Minä viime vuonna tein vain sellasen et isoon kulhoon laitoin kaikki (viidelle lapselle omat) paketit. Jokainen sai sieltä sitten ettiä numeroidun paketin.
hauska tämäkin!!Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Meillä oli pienenä sellanen joulukalenteri, että tonttu oli piilottanu taloon pussukan missä oli jotain kivaa mulle ja siskolle jaettavaksi, esim namia ,tarroja jne. äiti oli jostain ostanu semmoset numeroidut pienet pussukat jotka sitte ripusti millon minnekin piiloon, verhotankoon, laatikon kahvaan, tuolin pinnaan jne ja aamulla kun siskon kans herättiin niin heti ponkastiin etsimään pussia tuollasethan voi tehdä helposti itsekkin.
ihania ideoita tässäkin... meillä oli viime vuonna yhdellä viikolla itse tehty 7-palainen palapeli, johon sai aina joka pv yhden palan.... mut noi korut oli kans kiva idea...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä suosittuja on tarrat. Lisäksi ollu kyniä, kumeja, kynttilöitä (itsenäisyyspäivänä), karkkia, joulukoristeita. Ja aattoaamuna aina joku isompi juttu. Joku kuuseen laitettava koriste (pari kertaa suklaapukki) tai sitte jokin pieni lelu (esim hullunkuriset perheet kortit).
Oma teippirullakin oli mieluinen.
Meillä vanhin 10v ja edelleen haluaa että teen tuon kalenterin niin että hänellekin on paketit. Meillä kyllä vaihdellu vuosittain tuo että onko kaikille oma paketti vai yksi yhteinen minkä saa jokainen vuorotellen aukaista.
Tässä kirjoittaessa tuli mieleen että meillä on korunteko ollu tämän syksyn harrastus. Olisko ideaa tehdä "korukalenteri" eli joka päivä saisi lisää helmiä tms millä jatkaa korua. Tai sitten että yhdelle päivälle on tarvikkeet pieneen koruun. Vois varmaan soveltaa myös palapeliin tai johonkin muuhun koottavaan juttuun..