Hakutulokset

1. Terveisiä maalta

Mitä jos ei sovi pillerit eikä hormonikierukka?

Kondomi? Sit eikös ole olemassa, joku pistoksena annettava ehkäisy? Jos lapsiluku on täynnä, niin sterilisaatio.
  2. Terveisiä maalta

Mitä "vanhan kansan" neuvoja sinulle on jäänyt mieleen

Kastamattoman lapsen kanssa ei saa kulkea (ts. käydä esim. kylässä ). Ja tää ei nyt liity lastenhoitoon suoraan, mutta rakkaan mieheni mummovainaa sanoi aina, kun pelkäsin keskenmenoa (kun niitäkin on mulla ollut useampia, vaikka monta onnistunutta loppuun kestänyttä raskauttakin), että "jos...
  3. Terveisiä maalta

Algoma?

Laitoin jo private messagen. Nyt ei vaan kerkee tarinoida ku pitäs vissiin tehdä töitäkin (ihme työpaikka!!!) :wave:
  4. Terveisiä maalta

Algoma?

Joo mut sillon ku laitoin tuon, paloi vihreä valo. Mutta ei näkynyt...
  5. Terveisiä maalta

Saisikohan lastensuojelusta avustusta lomamatkaan?

No ei kai se lastensuojelun asia ole, sosiaalitoimen ehkä. Mutta eikö sielläkin lasketa vaan välttämättömät kulut ja ei taida reissaaminen olla välttämätöntä.
  6. Terveisiä maalta

Algoma?

Ootko nyt paikalla?
  7. Terveisiä maalta

Saatiin yheksän vuoden yrittämisen jälkeen TYTTÖ! Jo teini-iässä päätin, että jos ikinä

Anna Kirsi Maria? Onhan isälläkin oikeus nimeen vaikuttaa, tytär on myös hänen lapsensa. Elämä -perhe-elämäkin- on kompromisseja. Onnea kauan kaivatusta nyytistä teille :heart:
  8. Terveisiä maalta

50€:lla ruuat nelihenkiselle perheelle viikoksi?

Kannattaa tsekata tarjoukset. -30% ja -50% tuotteet voi pakastaa ja sulattaa vasta kun tarvii. Suosittelen myös leipomaan itse. Yhden valmiin leivän hinnalla saat monta, kun teet itse. Tarvittaessa tinkikää "luksuksesta" kuten esim. kahvi, joka on aika kallista nykyään. Aikuiset pärjää...
  9. Terveisiä maalta

Kyllä tekee tiukkaa jäädä hoitovapaalle

Sen verran noista opiskelijoista, että jos ihan perus opintotuen saa eikä halua/voi opintolainaa ottaa niin kyllä aika vähällä pitää tulla toimeen. Eikä opiskelevilla huomioida sitä, jos on lapsia. Mutta joo, tiukkaa on varmasti. Me ollaan molemmat aika pienipalkkaisia ja niinpä jouduin melkein...
  10. Terveisiä maalta

Uusi suhde liian nopeasti?

Oliko se lapsi pakko sotkee SUN kuvioihin? Minkä ikänen lapsi?
  11. Terveisiä maalta

Voi ei!

Nostanpa
  12. Terveisiä maalta

Voi ei!

Kiitos kannustuksesta! Tuliko hyvä mieli ?
  13. Terveisiä maalta

Voi ei!

Multa lohkesi jälkiuunileipää syödessä hammas. Ei ole kipeä mutta pakkohan se on korjauttaa...Inhoan hammaslääkärissä oloa yli kaiken ! Lupaan teille, että heti kun tähän viestiin on tullu 10 tykkäystä, soitan hammaslääkäriajan... Ellei sitä ennen ehdi tippua toinenkin puoli siitä hampaasta.:'(
  14. Terveisiä maalta

Apu nopeasti?

Tää on varmaan jo huomattu, ku on rv 20?? :whistle:
  15. Terveisiä maalta

Apu nopeasti?

Tuon oot kyllä kopsannu niksi-pirkasta, ei oo varmasti sun oma idea!
  16. Terveisiä maalta

Apu nopeasti?

Ja tämäkin ongelma ratkastiin palstalla parissa minuutissa. Hyvä palsta!:heart:
  17. Terveisiä maalta

Laitetaan myös suosikkikoirarotuja pinoon! Joko sellainen minkä omistat, tai tykkäät muuten vaan.

Tää on mun ehdoton lemppari http://www.humisevanharjun.fi/kkmayrakoira/hh_grand_prix.jpg
  18. Terveisiä maalta

Käsi sydämellä: teetkö terveellistä ruokaa?

Ihan ehdottomasti pitäs! Sit yks juttu, mitä oon miettinyt ni miten ne kotiäidit ehtii täälläkin roikkumaan, ku eletään niin lapsentahtista arkea ja kaikki tehdään a:sta ö:hön itse, pisimmän kaavan kautta... hmmm...
  19. Terveisiä maalta

tiiättekö ketään jolla lapsia kahelle eri isälle ja yh?

Isä voi olla muutenkin ku biologisesti...
  20. Terveisiä maalta

Pakko kehua palstaa

Täältä ku löytyy vastaus mihin vaan :D Kuumemittari tilttas ja aloin ettiä Googlesta apua ni tännehän se Google toi ja täältä löytyi apu:) Teille siis, jotka aina neuvotte, että kvg tiedoksi, että kaikkitietävä Googlekin neuvoo tänne ;)

Yhteistyössä