tiiättekö ketään jolla lapsia kahelle eri isälle ja yh?

• Viestiketjun aloittaja kohtakosemmonen
  • Ensimmäinen viesti
"yks vaan"
Joo-oh. Yks tuttu oli kolmen lapsen äiti 22 vuotiaana,kaikilla lapsilla eri isät. Olihan tuo naimisiinkin jo kahdesti ehtinyt ja nyt metsästää taas uutta miestä ;) On vähän huolimaton tavarastaan ja heti kihloissa ja naimisiin tahtomassa. Harmi vaan et lapset aina unohtuu kun uusi mies tulee kuvioihin.

nooh
En oikeastaan, mutta hyvä ystäväni oli aikoinaan yh, lapsia kahdelle miehelle. Löysi sitten kuitenkin uuden, kunnon miehen jonka kanssa on edelleen yhdessä :) Elämä ei aina mene niinkuin saduissa eikä asiat ole niin mustavalkoisia. En ajatellut silloin sen kummempia. Valitettavasti vaan välimatkan takia ystävyys on hiipunut...

Tiedän, oma äitini. Olin 7v kun erosivat isäni kanssa. Olin joku 10v kun alkoi seurustelemaan pikkuveljen isän kanssa, 12v kun veli syntyi ja ukko lähti kävelemään kun veli oli 6kk. Nyt äiti on ollut yli 10 vuotta naimisissa erään toisen miehen kanssa. En kai mä mitään ajattele, mitä pitäs?

Minä olin yh siihen asti kun täytin 33v ja menin samaan syssyyn naimisiin. Ja olin kahden lapsen äiti. Nykyisin olenkin jo kolmen lapsen ja kaikilla on siis eri isä.
En ole tarvinnut miestä itselleni enkä ole halunnut ketään häiritsemään elämäämme.

• Tykkää
Reactions: Littledeath
lumpeen kukka
juu minä,tässä muutaman kuukauden ollut (tosin kuopuksen isä hoitaa kyllä lapsen puoliksi kanssani). Ei mulle pitänyt näin käydä, mutta kävipä vaan,taas!

ikää on vähän yli 30v,mutta tuntuu että miehet kyllä riitti nyt! eli uskon että olen sinkku hyyvin kauan, mä en enään ketään lähelleni päästä.

lumpeen kukka
Minä olin yh siihen asti kun täytin 33v ja menin samaan syssyyn naimisiin. Ja olin kahden lapsen äiti. Nykyisin olenkin jo kolmen lapsen ja kaikilla on siis eri isä.
En ole tarvinnut miestä itselleni enkä ole halunnut ketään häiritsemään elämäämme.
no miksi sä sitte menit naimisiin jos et kerran miestä tarvi??

ootko ajatellu että lapsille olis varmaan mukavampaa kun olis iskäkin saman katon alla

no miksi sä sitte menit naimisiin jos et kerran miestä tarvi??

ootko ajatellu että lapsille olis varmaan mukavampaa kun olis iskäkin saman katon alla
Menin naimisiin koska vastaan tuli mies jota tarvitsin. Vanhimman isä kurkkii taivaasta ja tuo kakkonen taas on onnellinen siitä, että on kaksi omaa huonetta, on kaksi telkkaria, on kaksi polkupyörää, on mönkijää ja vaikka ja mitä. Pääsee nauttimaan erilaisista lomista. Me matkustellaan paljon ulkomailla, isän luona taas ympäri Suomea ja lomaillaan asuntovaunulla. Hänellä on vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia paljon.
Hänellä on hyvät ja rakastavat vanhemmat ja tukevat perheet. Hänen ei tarvitse jäädä jalkoihin vaan häntä yhdessä kasvatetaan ja tuetaan. Hän saa neljältä aikuiselta enemmän mitä kaksi voi antaa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Littledeath
niinpä niin
Menin naimisiin koska vastaan tuli mies jota tarvitsin. Vanhimman isä kurkkii taivaasta ja tuo kakkonen taas on onnellinen siitä, että on kaksi omaa huonetta, on kaksi telkkaria, on kaksi polkupyörää, on mönkijää ja vaikka ja mitä. Pääsee nauttimaan erilaisista lomista. Me matkustellaan paljon ulkomailla, isän luona taas ympäri Suomea ja lomaillaan asuntovaunulla. Hänellä on vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia paljon.
Eli suomeksi sanottuna, tarvitsit miehen rahoja:

"tarvitsin"

"pääsee nauttimaan erilaisista lomista"
"on huoneita, telkkareita, mönkijää ja vaikka mitä"
"matkustellaan ulkomailla"
"lomaillaan asuntovaunulla"

"Menin naimisiin lompakon kanssa koska omassa ei ollut tarpeeksi fyrkkaa"

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;28194045:

"tarvitsin"

Sanooko sisälukutaito mitään?

Bootyhän ihan selkeästi kertoi, että keskimmäisen isä tarjoaa myös lapselle kivoja asioita ja extraa elämään, ei puhunut aviomiehestään tuossa kappaleessa.

Aika surkealta kuulostaa, jos te jotkut ette tosiaan pärjää ilman miestä ja otatte vain sen takia, kun te TARVITSETTE.
Noh, jotkut uskoo romanttiseen rakkauteen, toiset käytäntöön.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;28194045:

"tarvitsin"

Pojalla oli nuo jo ennen mun avioliittoa. Kun itse ei juuri kerro mitään niin nää on hauskoja :LOL:

Mun äiti. Sisarpuolen syntyminen oli hyvä asia, kotiolot rauhoittui ja sain vähän turvaa elämään. Joskin myöhemmin asiat taas hankaloitui.

En näe asiassa mitään paheksuttavaa, olettaen että äiti hoitaa lapsensa hyvin.

[QUOTE="vieras";28192499]Tiedän yhden kolmikymppisen panomiehen, jolla on 5 lasta 3 eri naiselle. :O[/QUOTE]

Tiedän kans yhden isän jolla on 6 lasta kolmen naisen kanssa.

Minä en kyllä lähde syyllistämään yh-äitejä enkä edes niitä joilla on lapsia kahdesta eri isästä. Kaikilla vaan ei ole tuurit kohillaan.

hm...
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;28193302:
Isä voi olla muutenkin ku biologisesti...
Ei voi. Sen sijaan joku voi olla adoptioisä tai jos lapsi on esim. luovutetusta siittiöstä, oikea isä on biologinen isä ja kasvattajaisä on leikisti ns. "isä".

Yhteistyössä