Voi että. Ei mun lasta tartte sääliä.Ymmärrän siinä tapauksessa, että näiden lasten alkuunsaanti on tapahtunut parisuhteessa. Yhden illan jutuista syntyneitä isättömiä lapsia säälin!
Voi että. Ei mun lasta tartte sääliä.Ymmärrän siinä tapauksessa, että näiden lasten alkuunsaanti on tapahtunut parisuhteessa. Yhden illan jutuista syntyneitä isättömiä lapsia säälin!
Siistiä kun joku muukin ajattelee noin Multa jatkuvasti kysellään miehistä ja yritetään tyrkyttää millon ketäki. Ihanku en ite osais.. en vaan tarvi enkä halua miestä.En ole tarvinnut miestä itselleni enkä ole halunnut ketään häiritsemään elämäämme.
Mutta säälinpä silti.Voi että. Ei mun lasta tartte sääliä.
Kolme nuorinta noista seitsemästä on mun. Kaksi vanhempaa lastakin on asunut meillä puolet elämästään. Ja joo, olen todellakin onnellinen niin lapsista kuin miehestäkin. Kaikki ei aina ole niin yksinkertaista kuin tämän palstan naisten mieletSähän olet onnekas. Lykkyä tykö. Olethan jo raskaana?
Vieläkin ajatellaan, että nainen ei pärjää ilman miestä. Niin kuin tässäkin ketjussa sen näkee. Itsenäinen nainen tuntuu olevan vieras käsite edelleen vaikka siitä puhutaan kovaan ääneen niin sitä ei kuitenkaan ymmärretä.Siistiä kun joku muukin ajattelee noin Multa jatkuvasti kysellään miehistä ja yritetään tyrkyttää millon ketäki. Ihanku en ite osais.. en vaan tarvi enkä halua miestä.
Mun mutsi on vetäny ton äärimmäisyyksiin: mä odotin (pitkä tarina lyhyesti) esikoisen yksin ja synnytin ja hoidin ne ekat kuukaudet, koska ex-avomies kyllästyi isyyteen jo rv 10 tienoilla... No, nykyisen mieheni kun muutti muksun ja mun luo ja on hoitanut tyttöä omanaan ja pitää ihan omanaan lasta ja lapsi ei muusta isästä vielä edes tiedä, niin mun mutsi alkoi paasaamaan, etten voi vaatia mieheltä MITÄÄN. En kotitöitä, en töistätulon yhteydessä hakemaan maitoa en mitään. Ja olipa mutsi tarjonnut miehelle rahaa siitä, että "hoitaa" muksua sen aikaa, kun kävin koiraharrastuksessa :headwall:Vieläkin ajatellaan, että nainen ei pärjää ilman miestä. Niin kuin tässäkin ketjussa sen näkee. Itsenäinen nainen tuntuu olevan vieras käsite edelleen vaikka siitä puhutaan kovaan ääneen niin sitä ei kuitenkaan ymmärretä.