tiiättekö ketään jolla lapsia kahelle eri isälle ja yh?

• Viestiketjun aloittaja kohtakosemmonen
  • Ensimmäinen viesti
sagu
Kyllä tiedän. Kolmelle eri miehelle on. Ensimmäinen mies alkoholisoitui, joten tuttuni vinttasi vauva-aikama miehen pihalle. Toinen lapsi syntyi seurustelusuhteessa, jossa ehkäisy petti. Kolmas lapsi on iltatähti onnellisesta avoliitosta pitempiaikaisen miehen kanssa, mutta tämäkin mies sekosi vauvan syntymän jälkeen ja läki lätkimään.
Mä en ajattele tilannetta mitenkään erikoisena, koska mieluummin lapset kahden äitinsä kanssa kuinjuoppojen ja epäkypsien ukkojen.

Siistiä kun joku muukin ajattelee noin :) Multa jatkuvasti kysellään miehistä ja yritetään tyrkyttää millon ketäki. Ihanku en ite osais.. en vaan tarvi enkä halua miestä.
Vieläkin ajatellaan, että nainen ei pärjää ilman miestä. Niin kuin tässäkin ketjussa sen näkee. Itsenäinen nainen tuntuu olevan vieras käsite edelleen vaikka siitä puhutaan kovaan ääneen niin sitä ei kuitenkaan ymmärretä.

Vieläkin ajatellaan, että nainen ei pärjää ilman miestä. Niin kuin tässäkin ketjussa sen näkee. Itsenäinen nainen tuntuu olevan vieras käsite edelleen vaikka siitä puhutaan kovaan ääneen niin sitä ei kuitenkaan ymmärretä.
Mun mutsi on vetäny ton äärimmäisyyksiin: mä odotin (pitkä tarina lyhyesti) esikoisen yksin ja synnytin ja hoidin ne ekat kuukaudet, koska ex-avomies kyllästyi isyyteen jo rv 10 tienoilla... No, nykyisen mieheni kun muutti muksun ja mun luo ja on hoitanut tyttöä omanaan ja pitää ihan omanaan lasta ja lapsi ei muusta isästä vielä edes tiedä, niin mun mutsi alkoi paasaamaan, etten voi vaatia mieheltä MITÄÄN. En kotitöitä, en töistätulon yhteydessä hakemaan maitoa en mitään. Ja olipa mutsi tarjonnut miehelle rahaa siitä, että "hoitaa" muksua sen aikaa, kun kävin koiraharrastuksessa :headwall:

Yhteistyössä