tiiättekö ketään jolla lapsia kahelle eri isälle ja yh?

• Viestiketjun aloittaja kohtakosemmonen
  • Ensimmäinen viesti
fvkda-
Mun paras ystäväni. On todella hyvä äiti lapsilleen. Ei vaan ole vielä löytänyt uskollista miestä.
Sitä mieltä olen että ihailen sitä miten jaksaa yksin hoitaa lapset ja kodin eikä valita rahapulasta eikä oman ajan puutteesta.

minä myös
Minulla on kaksi lasta eri isille.En koe siinä olevan mitään ihmeitä,on opinnot alla,kiva työ,omk ja kaikki ns. normielämän puitteet kunnossa.Elämässä sattuu kaikenlaista,mutta en minä ainakaan koskaan ajatellut olrvani jotenkin epäonnistunut,meidän perhe on hyvä juuri tämmöisenä-olkoot muumitä mieltä hyvänsä.

............
Joo tiedän tai itse asiassa tällä naisella on lapsia kolmelle miehelle ja yh on, ekan miehen kanssa oli naimisissakin. Pienin lapsista on alle vuoden ikäinen ja ei naisellakaan ikää taida olla kuin 25. En mä oikein muuta ajattele, kuin että jotkut ne ehtii ja toisaalta vähän sitäkin, että tarviiko jokaisen miehen kanssa aina heti rueta tekemään lapsia, mut omapahan on asiansa.

Rollolainen
tiiän yhden jolla on lapsia neljälle eri miehelle. on yh. onneksi on jo kohta 50v ei enää onneksi lapsia On mummokin jo
En tykkä siitä että lapsia tehdään mone kanss akaks vielä mmärärn juuri ja juuri,mutta eúseampi alkaa olla jo liikaa.

Korppikotka haukkana
Tiedän erään jolla neljä lasta neljälle eri miehelle. Yleensä en ajattele asiasta juuri mitään, mutta jos nyt oikein ajatuksella ajattelen niin onhan se aika kamalaa, mutta kummasti hänellä on miehiä riittänyt edelleen tai pidempiäkin suhteita.
Kaksi lasta kahdelle miehelle taitaa olla nykyään aika perushuttua... Älä mieti liikaa mitä muut ajattelevat :)

"Hmm"
Ei tuossa ole mitään pahaa, oli sitten lapset eri isille tai samalle, äiti pitää heistä huolta ja lapset ovat puolisisaruksia keskenään ja elävät yhdessä.

Ainut paha paikka on sitten jos äiti, jolla kaikki lapset eri miehille kuolee, niin kuoleman jälkeen lapset menettävät äitinsä ja sisaruksensa, koska kaikki lapset laitetaan eri perheisiin isiensä luokse

J-t harmaana
Juu-u. Minulla. Esikoisen isä on eri, kuin näiden neljän muun. Näillä neljällä sentään sama isä ;) Aina se elämä ei vaan mee niinku suunnittelee..... Mutta jotain hyvää sentään: ollaan pikkuhiljaa hieromassa sopua näiden neljän isän kanssa...aika näyttää miten käy :)

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Tunsin yhden jolla oli kolme lasta kolmelle eri miehelle. Kaikkien isät olivat aktiivisesti osana lastensa elämää, kaikki näkivät toisiaan useasti ja välit olivat hyvät. En oikein muuta tilanteesta ajatellut kuin miten tuttavani oli kerennyt tuon "saavuttamaan" kun oli kuitenkin 24v ja kaikki lapset alle kouluikäisiä.

"vieras"
Tiedän montakin, enkä heistä mitään sen ihmeempää ajattele. Toisille on käynyt huono tuuri useamman kerran ja mies on hävinnyt kuvioista kun lapsi on syntynyt. Kaksi ei ole alunalkaenkaan halunnut miestä, pelkästään lapsen, ja on sen myös suoraan ilmoittanut. Eivät siis ole edes suostuneet mihinkään seurusteluun, vaan parhammillaan lapsi on hankittu yhden yön suhteella. Yksi on ollut jokaisen kolmen lapsen isän kanssa naimisissakin, mutta mies on kuollut, ennen kuin lapsi on ollut kolme vuotta. Uskomatonta mutta totta.

"vieras"
Yhdellä tutulla on kouluikäinen lapsi, jonka isän kanssa erosi jo lapsen ollessa vauva. Nyt odottaa taas lasta, eräälle toiselle eksälleen, muttei taida olla yh, koska on tässä odotusaikana kihlautunut uuden poikkiksen kanssa (joka ei siis ole syntyvän lapsen isä)

:D

Yhteistyössä