Hakutulokset

1. C

Mies puhunut naisille alastonsuomessa ja seksichateissä

AP:n postauksista on kyllä käynyt hyvin selväksi, että ei kyse ole ainoastaan siitä sivuilla käymisestä. Mies on aiemmin toiminut samalla tavalla ja jo silloin on sovittu, että AP ei sitä hyväksy ja mies on luvannut lopettaa ja nyt siis pettänyt tuon lupauksen. Lisäksi AP on yrittänyt huomioida...
  2. C

Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

Lainasin nyt vain lyhyen pätkän kirjoituksesta, joka oli kyllä kertakaikkiaan uskomaton läjä paskaa. Kirjoittaja kuvittelee olevansa niin uskomattoman kaikkitietävä ja silti yleistää minkä kerkiää, kuinka kaikki ihmiset ihan varmasti ovat just tietynlaisia. Eli kaikki pettää tai vähintään haluaa...
  3. C

Miksi elät parisuhteessa

Puhun nyt itsestäni eli tätä näkemystä on turha yleistää, mutta itse tarvitsen vähintään vahvan ihastumisen voidakseni harrastaa seksiä. Eli voisin kyllä lähteä baarista jonkun miehen matkaan ja harrastaa seksiä, jos olisin tähän ihastunut. Mutta sellaista pelkkää haluan seksiä tilannetta en...
  4. C

Miksi elät parisuhteessa

Minä ainakaan en todellakaan olisi onnellisempi jos saisin käydä hässimässä ketä haluan. Haluan jakaa elämäni yhden ihmisen kanssa. En pystyisi harrastamaan seksiä ilman tunteita, joten jäisi käyttämättä 'tilaisuudet'. Vastaavasti mustasukkaisena ihmisenä en kykenisi hyväksymään puolisoni...
  5. C

Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

En mä sille naiselle miehenä esiintyisi, vaan pistäisi viestiä ihan itsenäni "hei, olen xxx:n vaimo, haluaisitko kertoa mitä sun ja mun miehen välillä on meneillään?". Ei sillä välttämättä totuutta saa irti (voi saadakin, jos nainen ei ole tiennyt miehen olevan naimisissa tai jos vaikka haluaisi...
  6. C

Mies ehdottaa elareita 155 €, maksukyky 700 €...

Se, että joidenkin asioiden kertominen keskustelupalstalla ei ole ongelma sinulle, ei tarkoita sitä että se ei ole muille. Toiset haluavat kertoa vain aiheen kannalta välttämättömät yksityiskohdat ja ainakin omasta mielestäni AP on niitä kertonut (ei ensimmäisessä viestissä, mutta pitkin ketjua...
  7. C

Mies ehdottaa elareita 155 €, maksukyky 700 €...

Ootko sä ihan tosissas? Aika merkittävä ero siinä on kertoa asiansa vaitiolovelvolliselle ammattilaiselle, kuin levitellä ne avoimella keskustelupalstalla :D
  8. C

Menisitkö naimisiin jos et saisi olla erityinen prinsessa?

Hienoa on mennä naimisiin juuri niin kuin parille itselleen parhaiten sopii (huom. paino sanalla parille - ei pelkästään morsiammelle). Jos hääpari haluaa maksaa kalliit prinsessa häät, se on heidän valintansa ja he todennäköisesti nauttivat juhlastaan. Jos joku toinen pari haluaa mennä...
  9. C

Menisitkö naimisiin jos et saisi olla erityinen prinsessa?

Menisin. Olen mennyt kaksi kertaa naimisiin ja kummallakaan kerralla ei motiivina ole ollut prinsessaleikki. Ensimmäisellä kerralla molempien pukujen hinta oli samassa hintaluokassa kun molemmat teetettiin. Toisella kerralla minä ostin valkoisen nätin mekon jostain tavallisesta kaupasta...
  10. C

Itku-kysely naisille!

1. Milloin itkit viimeksi? En muista tarkkaan, kuukauden sisään kuitenkin. 2. Miksi itkit? Lapsi ei suostunut menemään päiväunille vaan riehui, olin itse todella väsynyt. 3. Kuinka usein itket? Nykyään harvemmin, silti omasta mielestäni liian helposti. Vaihtelee myös todella...
  11. C

Suuri Gallup

(Nainen, 30v) Siviilisääty: Naimisissa Seksielämää: 11 vuotta Partnereita: 3 Tää galluppi tarttisi kyllä taustatiedoksi iän ja sukupuolen :)
  12. C

Minkä ikäisenä teillä on ollut lapsi ekaa kertaa yökylässä?

Näkisin että riippuu paljon lapsesta. Meidän lapsi on tosi reipas ja sosiaalinen ja tykkää valtavasti mummulassa olla. Joten haastavampaa taisi olla äidille kuin lapselle, kun pieni oli ensimmäistä kertaa yötä tutussa mummulassa (kyläillään vähintään kerran, yleensä useamman kerran viikossa)...
  13. C

Tulipa käytyä sellaisella leirintäalueella, että lähdettiin saman tien pois.

Saahan ne käräjillä ihan vapaasti uhata. Ne nauretaan ulos sieltä. Kyllä palvelun/tuotteet laadusta saa ihan vapaasti netissä kirjoittaa. Saa huudella myös kylillä, kertoa naapurille tai vaikka kirjoittaa lehden yleisönosastolle. Valheellista ja väärää tietoa ei saa levitellä ja jos...
  14. C

Apuja! Onko enää mitään tehtävissä?

Jos se mies haluaa neuvolaan mukaan tulla, niin tokihan se on hyväksi! Ei kannata pakottaa, mutta kyllä mä mahdollisuuden ehdottomasti tarjoaisin.
  15. C

Mies tuskin itsekään osaa vastata kysymyksiisi vaikka haluaisikin. Turha painostaminen ja ahdistelu kysymyksillä ei varmasti auta tilannetta. Miehestä saattaa todella tuntua siltä, että tunteet ovat laimenneet (ehkä pohtii nyt liian pitkälle lapsen takia, oletko sinä todella nainen jonka kanssa...
  16. C

Sinuna ottaisin nyt päivän kerrallaan, keskittyisin itseeni ja lapseen. Yrittäisin puhua asiasta vaikka jollekin ystävälle ja saada sitä kautta hieman purkaa omia tunteitasi. Anna miehen miettiä rauhassa tilannetta. Oma epäilykseni on, että miehen tuntemukset ovat nyt hieman sekaisin. Osa...
  17. C

Tuo, että mies pitää kokoajan yhteyttä kertoo kyllä siitä, että mies sinusta yhä välittää. Kukaan palstalla ei voi tietää mikä tilanne on ja millaiseksi se kehittyy. Olin seurustellut puoli vuotta mieheni kanssa, kun hän halusi erota. Osa syynä oli hänen ahdistuksensa siitä millaisen...
  18. C

Osa miehistä (ja naisista) on sellaisia, että uusi suhde on alusta asti palavia rakkauden tunnustuksia vaikka ajatukset olisivat vielä hyvin ristiriitaisia. Tuollaisessa tilanteessa ajatukset todella voivat muuttua todella nopeasti. Yhtenä hetkenä tuntuu yhdeltä ja toisena taas ihan muulta...
  19. C

Kyllä yli parikymppisten suhteissa on ihan tavallista, että seksiä harrastetaan parin tunnin, parin päivän tai viimeistään parin viikon tuntemisen jälkeen. Tämä pari sentään oli tuntenut netissä jo kauemmin. Ja kyllä itse olen luottanut pelkkiin pillereihin ehkäisynä sen lähemmäs kymmenen vuotta...
  20. C

paskaa parisuhdeseksiä :(

Ei voi kyllä muuta sanoa kuin että aivan järkyttävän itsekäs mies. Jos toista rakastaa ja kunnioittaa, niin kyllä silloin myös sen kumppanin nautinnon täytyy olla tärkeää, eikä vaan se, että saa itse. Kirjoituksesi perusteella miehesi kyllä tietää, että sinä et seksistänne nauti, mutta on...

Yhteistyössä