Hakutulokset

1. Nereids

The ketju

mä heräsin jo puol seiskalta toosi pirteenä :snotty:
  2. Nereids

Aion uhmata miestäni ja pelottaa!

Ihankuin mun elämästä..
  3. Nereids

The ketju

Tuun tuun :rolleyes:
  4. Nereids

The ketju

Sinul jää kohta yhtään virkkua jäljelle :Dvähä vois kyl ottaa, sillee sopivasti.
  5. Nereids

The ketju

Mä en ole aamuvirkku, olipa taas ihan tuskaa nousta tunti sitte. Ei siihe totu koskaan |O Ei muutaku kahvia ämpärillinen
  6. Nereids

The ketju

:laugh:
  7. Nereids

The ketju

Ai kauhee sua :laugh:
  8. Nereids

The ketju

Ois kyl, mullekki maistuis ton ruuan jälkeen :p
  9. Nereids

The ketju

Onnee siraffi! :)
  10. Nereids

The ketju

Mää oon pysyny tavoitepainossani :) kovaa treeniä se vaatii kyl ku mässäiltyä tulee vähä mitä sattuu :D
  11. Nereids

The ketju

Sama täällä, mies puhuu varmaan minuu paremmin suomea vaikka on ulkomaalainen :D
  12. Nereids

The ketju

:laugh:
  13. Nereids

The ketju

On se kyl tosi juu :D
  14. Nereids

The ketju

Eiku neljää kieltä puhuu. Pakko oli korjata :D
  15. Nereids

The ketju

Näinhän mä sitä viimeksi eilen kaupassa :D on se kyl törkeen kivannäköinen, huh :p Mua ihmetyttää kun ensin hän katteli niin pitkään suoraan silmiin, ja nykyään vaan salaa vilkuilee eikä ees oikein uskalla tervehtiä. Outoa käytöstä :D
  16. Nereids

The ketju

Olishan se juu kyllä :) toisaalta ku tilanne ny ei ole mitä parhain, ei ehkä järkevää :D Mut toisaalta niin houkutteleva ajatus voi että :p mut siis pelkkiä ajatuksia vain :D
  17. Nereids

The ketju

Kyllä ainakin siellä kaikki kaikki joiden kanssa oltiin tekemissä niin puhui hyvin enkkua. Tietty jos laajemmin perehtyis niin vois tulla vastaan enkkua osaamattomia :D toi on kyl sellane hölösuu et keksis jotai, opettelis uuden kielen sit. Nyt hää puhuu kolmea eri kieltä lähes täydellisesti.
  18. Nereids

The ketju

Muutan teneriffalle :mad: mies ehotti vakavissaan että ostetaan ravintola sieltä ja sit jäädään sinne :D Jotenkin houkutteleva ajatus
  19. Nereids

The ketju

Lunta. Siis lunta :mad: haluu kesän nyt heti |O
  20. Nereids

Onko sitten nyt kolmas maailmansota tulossa? Ihan järkyttävä lukea uutiset

Laamasta :laugh: Anteeks :ashamed:

Yhteistyössä