Voi huokaus... Anna osa virkkuudesta miulle .Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29633614:Minähän oon aamuvirkku yleensäkin
Voi huokaus... Anna osa virkkuudesta miulle .Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29633614:Minähän oon aamuvirkku yleensäkin
Tunteet. Ne aina välillä yllättää eikä niitä meinaa itsekkään ymmärtää.Ohhoh. Kattokaas kun meikä on ajoissa bussissa matkalla kouluun. Mikähän mahtaa vaivata kun ekaa kertaa tuntu kurjalta jättää puolikas tarhaan.
Tuuppa hakemaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29633636:Voi huokaus... Anna osa virkkuudesta miulle .
Tuu sinäkin hakemaan virkkua minultaMä en ole aamuvirkku, olipa taas ihan tuskaa nousta tunti sitte. Ei siihe totu koskaan |O
Ei muutaku kahvia ämpärillinen
Sinul jää kohta yhtään virkkua jäljelle vähä vois kyl ottaa, sillee sopivasti.Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29633668:Tuu sinäkin hakemaan virkkua minulta
Juu,mut tuuppa vaan hakemaan sinäkin silleen sopivasti.Sinul jää kohta yhtään virkkua jäljelle vähä vois kyl ottaa, sillee sopivasti.
Tuun tuunAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29633677:Juu,mut tuuppa vaan hakemaan sinäkin silleen sopivasti.
Täällä on synkkää. Taivas pilvessä ja aurinkoa ei näy.huomenta :flower:
täällä hyvännäkönen ilima, taijan sännätä mäen rintaan
Josksus surffailen kun en ole kotona. Pelaan peliä.Alkuperäinen kirjoittaja känny;29634042:Minkä kännykän omistatte? Surffaatteko sillä netissä ja mitä kaikkea teette sillä?
Paljonko maksoi?
Se on osamaksulla. Mulla ei oo koskaan mennyt känny rikki käytössä. Tuo malli ei säikähdä veteen tippumisesta.Alkuperäinen kirjoittaja känny;29634110:Miten raaskitte laittaa kännykkään noin 500 euroa? Eikö ne ole kuitenkin helposti rikkoontuvia jos putoaa tai kastuu, itelläkin pitäisi ostaa kännykkä ja noin 370 maksaisi.
10e/kk DNA:lla 2M yhteys kännykkään, ei taida halvemmalla saada muualta.riippuu aika paljon itse sivuista, miten ne on tehty, kuinka raskaat siis jne.
1M on nykyään aika vähän, mutta normaali selaaminen pitäisi onnistua, raskaammat sivut vaatii vähän isomman kaistan miellyttävän kokemuksen saamiseksi. Mutta kyllä sen megan pitäisi riittää peruskäyttöön kun ei ole kauhean hätähousu.
Mutta tosiaan videot vaatii reippaamman kaistan, ainakin youtube saattaa antaa odotuttaa jos on vain megan kaista.
Riippuu paketista. Saa kyllä halvemmalla.Alkuperäinen kirjoittaja känny;29634195:10e/kk DNA:lla 2M yhteys kännykkään, ei taida halvemmalla saada muualta.
Mistä saa halvemmalla, pikaisesti katsottuna ei löytynyt mistään.Riippuu paketista. Saa kyllä halvemmalla.
Halvemmaksi tulee kun valitsee paketin.Alkuperäinen kirjoittaja känny;29634237:Mistä saa halvemmalla, pikaisesti katsottuna ei löytynyt mistään.