The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onnea Laura :flower:

Mulla ei ihan ole yhtä hieno rivi noissa yo:n papereissa, laskeskelin et keskiarvo on 4,8 :ashamed: Tarttis hiukan petrata. No, nyt tulee pieni tauko opiskeluun kun teen pienen sivuloikan välillä työelämään - menen koittamaan et osaanko olla enää vieraalla töissä.
älkää puhuko mitään, mulla ei kurssiarvosanojen keskiarvo ole paljoa yli kakksosen (max on 5), sain vissiin yhden viitosen, parik nelosta, valtaosa on ykkösiä ja kakkosia

aika vähän noita arvosanoja on jälestä kyselty
 
älkää puhuko mitään, mulla ei kurssiarvosanojen keskiarvo ole paljoa yli kakksosen (max on 5), sain vissiin yhden viitosen, parik nelosta, valtaosa on ykkösiä ja kakkosia

aika vähän noita arvosanoja on jälestä kyselty
Ei niillä varmaan juurikaan mitään tee jos ei jatko-opiskeluja meinaa (mikä mulla ei ainakaan ole kovinkaan todennäköistä enää tämän rupeaman jälkeen), korkeintaan pönkittää jo valmiiks massiivista egoa.
 
kahvikirahvi
Onpa kivaa kun auton kaukosäädin lakkaa toimimasta ja auto jää kaupan parkkipaikalle. Ei muuta kun kakaran ja kauppakassien kanssa ruuhkabussilla kotiin. Sanoin ämpärille jo vuosi sitten että korjauttaa sen säätimen kun se on vähän kärsinyt, ja vaihdattaa paristot vara-avaimeen. Kumpaakaan ei oo tapahtunut ja nyt kävi näin.

Ämpäri haistakoon vitun ja saatanan, kuolkoon tuskallisesti kituen yksinään ilman että kukaan rakastaa sitä.





Vihaan mun elämää just nyt.
 
Onpa kivaa kun auton kaukosäädin lakkaa toimimasta ja auto jää kaupan parkkipaikalle. Ei muuta kun kakaran ja kauppakassien kanssa ruuhkabussilla kotiin. Sanoin ämpärille jo vuosi sitten että korjauttaa sen säätimen kun se on vähän kärsinyt, ja vaihdattaa paristot vara-avaimeen. Kumpaakaan ei oo tapahtunut ja nyt kävi näin.

Ämpäri haistakoon vitun ja saatanan, kuolkoon tuskallisesti kituen yksinään ilman että kukaan rakastaa sitä.





Vihaan mun elämää just nyt.
:hug: mitähän kävis jos lajitoveri pläjäyttäs tohon että levitäppä etteen
 
Haltija.
Onpa kivaa kun auton kaukosäädin lakkaa toimimasta ja auto jää kaupan parkkipaikalle. Ei muuta kun kakaran ja kauppakassien kanssa ruuhkabussilla kotiin. Sanoin ämpärille jo vuosi sitten että korjauttaa sen säätimen kun se on vähän kärsinyt, ja vaihdattaa paristot vara-avaimeen. Kumpaakaan ei oo tapahtunut ja nyt kävi näin.

Ämpäri haistakoon vitun ja saatanan, kuolkoon tuskallisesti kituen yksinään ilman että kukaan rakastaa sitä.





Vihaan mun elämää just nyt.

Hartain toiveesi toteutukoon.
 
Moii!!

Olisko paikalla ketään antennitekniikkaa tuntevia?

Mun tarttis tost ainoasta olemassaolevasta antennirasiasta vetää "jatko" tusinametrisellä piuhalla seinältä a seinälle b.

Tartteko mu vaihtaa toi asennettu upporasia "jatkomalliin" ja lyödä pinta- asennuksena uus "päättyvä" sit oikeelle paikalle? Vai voinko vaan ottaa rosvoliitynnän ihmettelemättä kummempia?

Voi toki kokeilla yritys- ja erehdysmetodia, mut kovasti toivoisin et siit ei aiheutuis kummempaa haittaa 23:lle muulle asunnolle.

Ennenkuin kukaan sanoo, et "etkö sä tiedäkään kaikkea", niin vastaan, että ei, en todellakaan tiedä.
 
Onpa kivaa kun auton kaukosäädin lakkaa toimimasta ja auto jää kaupan parkkipaikalle. Ei muuta kun kakaran ja kauppakassien kanssa ruuhkabussilla kotiin. Sanoin ämpärille jo vuosi sitten että korjauttaa sen säätimen kun se on vähän kärsinyt, ja vaihdattaa paristot vara-avaimeen. Kumpaakaan ei oo tapahtunut ja nyt kävi näin.

Ämpäri haistakoon vitun ja saatanan, kuolkoon tuskallisesti kituen yksinään ilman että kukaan rakastaa sitä.





Vihaan mun elämää just nyt.
:hug:
Eiks siinä silti manuaaliavain toiminu?
 
Moii!!

Olisko paikalla ketään antennitekniikkaa tuntevia?

Mun tarttis tost ainoasta olemassaolevasta antennirasiasta vetää "jatko" tusinametrisellä piuhalla seinältä a seinälle b.

Tartteko mu vaihtaa toi asennettu upporasia "jatkomalliin" ja lyödä pinta- asennuksena uus "päättyvä" sit oikeelle paikalle? Vai voinko vaan ottaa rosvoliitynnän ihmettelemättä kummempia?

Voi toki kokeilla yritys- ja erehdysmetodia, mut kovasti toivoisin et siit ei aiheutuis kummempaa haittaa 23:lle muulle asunnolle.

Ennenkuin kukaan sanoo, et "etkö sä tiedäkään kaikkea", niin vastaan, että ei, en todellakaan tiedä.
No tuo, mä en mistään mitään tiedä, mut mä löisin piuhan seinään ja vetäisin piuhan listoja pitkin haluttuun paikkaan ilman sen kummempia kikkakuutosia.
 
kahvikirahvi
:hug:
Eiks siinä silti manuaaliavain toiminu?
Siinä on molemmat lukot paskana kun ämpäri ei vaivautunu korjauttamaan niitä, kun keskuslukituksen toimiminen riittää. Paska vaan että sekin lakkas toimimasta ekan pakkasyön jälkeen, menee enää hälyttimet päälle mutta ovet ei lukkoon. Eikä sinne oikein sisälle uskalla mennä kun ei saa ilman kaukosäädintä hälyjä pois.

Ja puolikkaan kurahousut jäi autoon kans, hyvä tarhapäivä huomenna tiedossa...
 
Siinä on molemmat lukot paskana kun ämpäri ei vaivautunu korjauttamaan niitä, kun keskuslukituksen toimiminen riittää. Paska vaan että sekin lakkas toimimasta ekan pakkasyön jälkeen, menee enää hälyttimet päälle mutta ovet ei lukkoon. Eikä sinne oikein sisälle uskalla mennä kun ei saa ilman kaukosäädintä hälyjä pois.

Ja puolikkaan kurahousut jäi autoon kans, hyvä tarhapäivä huomenna tiedossa...
No voi helkkari.
Ei muuta sit kun ämpäriä hiukan kouluttamaan, uhkaa vaikka et pian tulee muutos vadiks jos ei ala toimimaan eri tyylillä.
 
Onpa kivaa kun auton kaukosäädin lakkaa toimimasta ja auto jää kaupan parkkipaikalle. Ei muuta kun kakaran ja kauppakassien kanssa ruuhkabussilla kotiin. Sanoin ämpärille jo vuosi sitten että korjauttaa sen säätimen kun se on vähän kärsinyt, ja vaihdattaa paristot vara-avaimeen. Kumpaakaan ei oo tapahtunut ja nyt kävi näin.

Ämpäri haistakoon vitun ja saatanan, kuolkoon tuskallisesti kituen yksinään ilman että kukaan rakastaa sitä.





Vihaan mun elämää just nyt.
Pyydän valmiiks ja etukäteen anteeksi, mut...

... miten kaltaisesi naarasotus muka oikeesti tarttee miestä paristonhankintaan?

Ja Okei. Onhan se paskamaista jos joku ei hoida sovittua asiaa, mut joku patterinhankinta ei o muuta kuin kauppareissu. Erikoispatteri on sit reissu erikoispatterikauppaan, mut silti sama asia, paitti isomman vaivan takana.

Sä et ole semmoinen nainen, joka kätkeytyis keinotekoisen avuttomuuden taakse sanoen, et yyh, keinokynsi katkesi.

Jos taas äijältäs jää liian usein sovitut hommat hoitamatta, niin se on sit eri juttu.

Aikanaan ex- rouvakulta laittoi mut kaupalle hakemaan x- terveyssiteitä. Mä toin jauhelihaa ja pakastevihanneksia. Vasta neljännellä kauppakerralla mä muistin tuoda niit terveyssiteitäkin.:ashamed:
 
nyt täytyy jo sanoa että luvattoman velttoa toimintaa lajitoverilla

siis auton remppatoimet on asia jonka miesten kuuluu hoitaa, joko ite sai sitte ulkoistettuna
Mä hoida(ta)n nuo henkilöbiilit meidän taloudessa huoltoihin, mies hoitaa sit nuo raskaammat koneet vastaavasti, et en nyt lähtis vetämään mitään "miesten työ" juttua tähän. Se, et jos talossa on sovittu et ämpäri hoitaa tuon puolen niin sit kans hoitaa.
 
kahvikirahvi
Pyydän valmiiks ja etukäteen anteeksi, mut...

... miten kaltaisesi naarasotus muka oikeesti tarttee miestä paristonhankintaan?
Siihen että se hoitakoon oman autonsa rempat, mä hoidan oman autoni. Ja ajetaan siis toistemme autoilla koska lapsen on turvallisempi olla auton kyydissä jossa on enemmän peltiä mitä mennä ruttuun jos tulee kolari. Ämpärillä on siis farmari ja mulla vanha pikkunen micra.
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
Mä hoida(ta)n nuo henkilöbiilit meidän taloudessa huoltoihin, mies hoitaa sit nuo raskaammat koneet vastaavasti, et en nyt lähtis vetämään mitään "miesten työ" juttua tähän. Se, et jos talossa on sovittu et ämpäri hoitaa tuon puolen niin sit kans hoitaa.
katoppako sultakin jäi ketunhäntä huomaamatta vaikka aakoo lähes sormella osoitti että sieltähän se (taas) pilkistää
 
toi aakoon kyseenalainen jatko ei häiritse muita kuin häntä itteensä

jos se toimii niin kaikki OK mutta jos ei niin sitte on syytä vaihtaa jatkuva rasia
Jos mulla ei pöllötin toimi pariin viikkoon, ni ei se mua kauheesti häiritte.

Mut jos mä olemassaolevasta vedän rosmoliitosjatkon, niin kovasti toivoisin, et se ei häirittis ketään muutakaan.

Mä en koskaan laita tikkuakaan ristiin ennenko tiedän mitä olen tekemässä, mut töllöttimen mielelläni siirrän asap.
 
toi aakoon kyseenalainen jatko ei häiritse muita kuin häntä itteensä

jos se toimii niin kaikki OK mutta jos ei niin sitte on syytä vaihtaa jatkuva rasia
vahva veikkaus että toimii. kunhan kaapeli ja liitokset ovat kunnossa. vaimennusta toki jonkun verran tulee, desibelit näkee kaapelin valmistajan sivuilta plus siihen liitosten tuomat lisävaimennukset.
 
Jos mulla ei pöllötin toimi pariin viikkoon, ni ei se mua kauheesti häiritte.

Mut jos mä olemassaolevasta vedän rosmoliitosjatkon, niin kovasti toivoisin, et se ei häirittis ketään muutakaan.

Mä en koskaan laita tikkuakaan ristiin ennenko tiedän mitä olen tekemässä, mut töllöttimen mielelläni siirrän asap.
sähkössä on lähes aina samoin kuin vedessä että se ei virtaa ylämäkeen ja siksipä se rosmo häiritsee mitä suurimmalla todennäköisyydellä vain sua ittees
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä