The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos mulla ei pöllötin toimi pariin viikkoon, ni ei se mua kauheesti häiritte.

Mut jos mä olemassaolevasta vedän rosmoliitosjatkon, niin kovasti toivoisin, et se ei häirittis ketään muutakaan.

Mä en koskaan laita tikkuakaan ristiin ennenko tiedän mitä olen tekemässä, mut töllöttimen mielelläni siirrän asap.
Tuota rosvoliitos juttua en ihan ymmärtänyt, jos sulla on pistorasia niin ihan normaalilla kaapelilla vedät sen, nut vaan se on "hiukan" pitempi kuin normi 2m kaapeli.
 
kahvikirahvi
Mää en tiedä sähköjutuista juuri mitään, mutta enpä kyllä vuokrakämpään, tai omaankaan uskaltais tehdä mitään ellen oikeesti tietäis asiasta jotain. Ja jos joutuisin kyselemään palstalta vinkkejä siihen, niin en todellakaan koskis siihen.
 
katoppako sultakin jäi ketunhäntä huomaamatta vaikka aakoo lähes sormella osoitti että sieltähän se (taas) pilkistää
Just näin.

Mua on jo yli nelkyt vuotta kutsuttu "hajamieliseksi proffaksi". Tää ei o edes vitsi, vaan totuus. Ja mä olen vasta nelkytkuus.

En mä tota tee kiusatakseni ketään. Mun pää ny vaan sattuu toimaan tolviisiä.

En mä omilla hölmöilyilläni koskaan tarkoita kenellekään pahaa.

Milloin tarkoitan, niin se ei jää epäselväksi, koska mulla piisaa sanavarastoa ja osaan vaadittaessa luopua herrasmiehen käytöstavoistakin. Mikä on ikävää, koska tahdon olla hyväkäytöksinen herrasmies.
 
Mää en tiedä sähköjutuista juuri mitään, mutta enpä kyllä vuokrakämpään, tai omaankaan uskaltais tehdä mitään ellen oikeesti tietäis asiasta jotain. Ja jos joutuisin kyselemään palstalta vinkkejä siihen, niin en todellakaan koskis siihen.
Joka tapaukses tulen koskemaan.

Jos kyseessä olis mittarin takapuolinen verkkovirta, ni eipä siin olis kysymistä. Toi signaalinkuljetus ny välttis ei on ihan vaan mun oma juttuni.
 
kahvikirahvi
Herra ämpäri päätti että hänen kaverinsa tulee hakemaan kaukosäätimen ja autonavaimet täältä, niin se käy hakemassa auton tänne. Millähän se luulee saavansa sen toimimaan simsalabim.

Miehet.
 
Kah kun se auto ei välttämättä ole kirahvin hoidettava syystä tai toisesta
Suoko velhotar mulle anteeksi jos tähän erikseen puutun?

Ennen eroani mä aina hoidin kaikki autoihin liittyvät asiat. Ainakin.

Eron jälkeen taas ex- rouvakultani ei o koskaan soittanu mulle kysyäkseni yhtikäs mistään yhtään mitään. Vaik voisin kuvitella, et laittamani lämmitys vois olla asia jost ei selviä ihan pikaisesti itteihmetellen.

Sukupuoliasiat on aina ainoastaan reiän ja ulokkeen välisiä ihmettelyjuttuja.

Mä en sekunnin murto- osaa kauempaa edes vilkaise naista, joka sössöttää jotain "miesten jutuista". Jos ei osaa pattereita kaukosäätimeen ostaa ilman minua, niin olkoon ilman minua, eikä siin kumpikaan menetä mitään.

Jos taas tarttee tonnista kiveä rautakangella vääntää, ni se on sit juttu johon naisen fysiikka ei sovi, mut ei ny sovi kärpässarjalaisenkaan fysiikka.

Oikeesti.

Tartteeko maailman olla näytelmää, mis neidot näyttelee avutonta hädänalaista ja äijät puolestaan urheeta ritaria?

Vitut.
 
Suoko velhotar mulle anteeksi jos tähän erikseen puutun?

Ennen eroani mä aina hoidin kaikki autoihin liittyvät asiat. Ainakin.

Eron jälkeen taas ex- rouvakultani ei o koskaan soittanu mulle kysyäkseni yhtikäs mistään yhtään mitään. Vaik voisin kuvitella, et laittamani lämmitys vois olla asia jost ei selviä ihan pikaisesti itteihmetellen.

Sukupuoliasiat on aina ainoastaan reiän ja ulokkeen välisiä ihmettelyjuttuja.

Mä en sekunnin murto- osaa kauempaa edes vilkaise naista, joka sössöttää jotain "miesten jutuista". Jos ei osaa pattereita kaukosäätimeen ostaa ilman minua, niin olkoon ilman minua, eikä siin kumpikaan menetä mitään.

Jos taas tarttee tonnista kiveä rautakangella vääntää, ni se on sit juttu johon naisen fysiikka ei sovi, mut ei ny sovi kärpässarjalaisenkaan fysiikka.

Oikeesti.

Tartteeko maailman olla näytelmää, mis neidot näyttelee avutonta hädänalaista ja äijät puolestaan urheeta ritaria?

Vitut.
Lähinnä viittasin siihen et jos vaikka a. auto ei ole kirahvin tai b. ämpäri on luvannut auton hoitaa kuntoon niin silloin se ei PITÄIS olla kirahvin asia enää. Toisin helpommalla pääsee kun menee ja tekee itse kun odottaa toisen tekevän (juu ei tartte auttaa on se yleensä mitä mies toteaa kun Minerva killuu jossain katonrajassa tekemässä "ihan itte")
 
kahvikirahvi
Tartteeko maailman olla näytelmää, mis neidot näyttelee avutonta hädänalaista ja äijät puolestaan urheeta ritaria?

Vitut.
Turha siitä nyt enää on jauhaa kun kerroin jo että auto on ämpärin, ja se hoitakoon oman autonsa korjauksen ja mää hoidan omani. Eikä se oo siitä kiinni ettenkö mäkin sitä sais vaihdettua tai vaihdatettua, mutta kerta on sanonu hoitavansa niin hoitakoon saatana.
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
Aakoo sanoo jotain, mut mut hirveen harvoin ettii syyllistä, vaan syytä.

Jos ny oikeesti ongelma on parin patterin puuttumisessa, niin niit saa lähimmältä kioskilta. Tai sit ongelma on muualla.
Mä koitin just vaihdatttaa tuohon toiseen saksanseisojaan patteria niin ei erinäiset liikkeet edes suostunut ja kun huollon kundeille sit asiasta soittelin niin sanoivat et siinä on itsestään latautuva akku. Avain alko toimimaan uudelleen koodaamisella.

Eihän se iso vahinko olis ollu jos sen avaimen olis kimmeiks repässy, uus ei maksa edes kahta sataa, mut harmittaishan se toimiva avain rikkoa ihan huvikseen.

muoks siis sitä avaimen patteria yritin uusia
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä