Onpa kivaa kun auton kaukosäädin lakkaa toimimasta ja auto jää kaupan parkkipaikalle. Ei muuta kun kakaran ja kauppakassien kanssa ruuhkabussilla kotiin. Sanoin ämpärille jo vuosi sitten että korjauttaa sen säätimen kun se on vähän kärsinyt, ja vaihdattaa paristot vara-avaimeen. Kumpaakaan ei oo tapahtunut ja nyt kävi näin.
Ämpäri haistakoon vitun ja saatanan, kuolkoon tuskallisesti kituen yksinään ilman että kukaan rakastaa sitä.
Vihaan mun elämää just nyt.
Pyydän valmiiks ja etukäteen anteeksi, mut...
... miten kaltaisesi naarasotus muka oikeesti tarttee miestä paristonhankintaan?
Ja Okei. Onhan se paskamaista jos joku ei hoida sovittua asiaa, mut joku patterinhankinta ei o muuta kuin kauppareissu. Erikoispatteri on sit reissu erikoispatterikauppaan, mut silti sama asia, paitti isomman vaivan takana.
Sä et ole semmoinen nainen, joka kätkeytyis keinotekoisen avuttomuuden taakse sanoen, et yyh, keinokynsi katkesi.
Jos taas äijältäs jää liian usein sovitut hommat hoitamatta, niin se on sit eri juttu.
Aikanaan ex- rouvakulta laittoi mut kaupalle hakemaan x- terveyssiteitä. Mä toin jauhelihaa ja pakastevihanneksia. Vasta neljännellä kauppakerralla mä muistin tuoda niit terveyssiteitäkin.:ashamed: