The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
känny
Miten raaskitte laittaa kännykkään noin 500 euroa? Eikö ne ole kuitenkin helposti rikkoontuvia jos putoaa tai kastuu, itelläkin pitäisi ostaa kännykkä ja noin 370 maksaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja känny;29634110:
Miten raaskitte laittaa kännykkään noin 500 euroa? Eikö ne ole kuitenkin helposti rikkoontuvia jos putoaa tai kastuu, itelläkin pitäisi ostaa kännykkä ja noin 370 maksaisi.
Se on osamaksulla. Mulla ei oo koskaan mennyt känny rikki käytössä. Tuo malli ei säikähdä veteen tippumisesta.
 
riippuu aika paljon itse sivuista, miten ne on tehty, kuinka raskaat siis jne.

1M on nykyään aika vähän, mutta normaali selaaminen pitäisi onnistua, raskaammat sivut vaatii vähän isomman kaistan miellyttävän kokemuksen saamiseksi. Mutta kyllä sen megan pitäisi riittää peruskäyttöön kun ei ole kauhean hätähousu.

Mutta tosiaan videot vaatii reippaamman kaistan, ainakin youtube saattaa antaa odotuttaa jos on vain megan kaista.
 
känny
riippuu aika paljon itse sivuista, miten ne on tehty, kuinka raskaat siis jne.

1M on nykyään aika vähän, mutta normaali selaaminen pitäisi onnistua, raskaammat sivut vaatii vähän isomman kaistan miellyttävän kokemuksen saamiseksi. Mutta kyllä sen megan pitäisi riittää peruskäyttöön kun ei ole kauhean hätähousu.

Mutta tosiaan videot vaatii reippaamman kaistan, ainakin youtube saattaa antaa odotuttaa jos on vain megan kaista.
10e/kk DNA:lla 2M yhteys kännykkään, ei taida halvemmalla saada muualta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja känny;29634237:
Mistä saa halvemmalla, pikaisesti katsottuna ei löytynyt mistään.
Halvemmaksi tulee kun valitsee paketin.

Ei yksittäisenä dataliittymänä toki juurikaan pääse halvemmalla.

Silloin toki sitoutuu maksamaan enemmän kuussa (esim soneran näppärä) mutta saa itseasiassa rahalleen paremmin vastinetta.

Siitä ei toki hyödy jos ei tekstaile tai soita ollenkaan liittymällä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä