Jokseenkin ällöä: mulla on fb:n eksynyt kaveriksi n. 80 v brittimies joka kirjoittelee kaikenlaista, noh, juttua. En o vielä kaverilistalta heivannut kun ei ihan navan alle ole tarinat menny mut jokseenkin :X
Jaa no sittenSe on lääkkeen mukava sivuvaikutus. Ei oo tautia.
Älä irtisano lainkaan vaan pidä osa-aikaisena sit silloin haet duunia. Pääset helpommin haastatteluihin yms.Niin taidan tehdä... Mua vaan jännittää että mitäs sitten jos ei tarttekaan syksyllä ja irtisanon, ja sitten saankin duunia ja seuraava vapaa tarhapaikka on toiselta puolen kaupunkia... Ääääää. En taho olla aikuinen.
Huomenna vois vetästä parit herkut.Niin ja pikkusuolainen maistuu aina
Iiiik tuleeko musta sit virikehoitomutsi joka löffäilee kotona |OÄlä irtisano lainkaan vaan pidä osa-aikaisena sit silloin haet duunia. Pääset helpommin haastatteluihin yms.
Sillä on vielä otollisia erektioita . Yrittää niitä epätoivoisesti päästä käyttämään hyväkseenJokseenkin ällöä: mulla on fb:n eksynyt kaveriksi n. 80 v brittimies joka kirjoittelee kaikenlaista, noh, juttua. En o vielä kaverilistalta heivannut kun ei ihan navan alle ole tarinat menny mut jokseenkin :X
Iiiik tuleeko musta sit virikehoitomutsi joka löffäilee kotona |O
Kuulostaa hyvältä.
Juu kerätään ne kivityskivet sit tuos sulan maan aikanaIiiik tuleeko musta sit virikehoitomutsi joka löffäilee kotona |O
Kuulostaa hyvältä.
Niin on. Pitäis hakea apteekista toinen lääke. Nykyisestä on enemmän haittaa kuin hyötyä. :|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29632623:Jaa no sitten
Mutta on kyllä ikävät sivuvaikutukset .
No juu jokseenkinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29632633:Sillä on vielä otollisia erektioita . Yrittää niitä epätoivoisesti päästä käyttämään hyväkseen
Vähän ällö tyyppi taitaa olla : /.
Elä kuule naura :stick:. On siullakin vielä nuo ajat joskus käsillä.Vai on viriiliä vanhusta liikenteessä
Eikun vaihtoon siis :hug:.Niin on. Pitäis hakea apteekista toinen lääke. Nykyisestä on enemmän haittaa kuin hyötyä. :|
Hitto kun ahdistaa ajatuskin jos sota syttyis... En halua lukee uutisia enkä puoliakaan palstan alotuksista, ptui.
Niinpä =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29632653:Eikun vaihtoon siis :hug:.
ei tätä aihetta ketjuun pliis!!! oon vältellyt uutisia ja palstan aloituksia näistä,en halua menettää uniani.viime yönä jo heräsin kauheeseen tunteeseen enkä uskaltanut enää nukkua!Hitto kun ahdistaa ajatuskin jos sota syttyis... En halua lukee uutisia enkä puoliakaan palstan alotuksista, ptui.
ei tätä aihetta ketjuun pliis!!! oon vältellyt uutisia ja palstan aloituksia näistä,en halua menettää uniani.viime yönä jo heräsin kauheeseen tunteeseen enkä uskaltanut enää nukkua!
eikö sen lippaan pitäs olla tyhjä niin ei olis vaaraa...ei pääsis vahinkolaukauksia.eimuutako ruutikseen viereen vaan, täällä on lippaat täynnä ja piippu suorassa
Ai kauhee suaeimuutako ruutikseen viereen vaan, täällä on lippaat täynnä ja piippu suorassa
eikö sen lippaan pitäs olla tyhjä niin ei olis vaaraa...ei pääsis vahinkolaukauksia.