Hakutulokset

1. Nereids

The ketju

Tänne on satanu yöllä lunta. Mä kun aattelin jo pyörät kaivaa esiin mut saa ny olla sit viel. Vaiks tuskin tuo kauaa maassa pysyy. Huomenta ketjuun, heränny ihan ihme aikaan tänään vaiks ois saanu nukkuu pitkään.
  2. Nereids

The ketju

No joo, aika hiljaiselta vaikuttaa täällä :/
  3. Nereids

The ketju

Tylsää |O mies kattoo jotain bondia ja mua ei nappaa yhtää :snotty: Tapaahtuuks tääl jotai jänskää?
  4. Nereids

The ketju

Mähän se oon :D ei osaa olla poissa näköjään :D
  5. Nereids

The ketju

Pitäskö ottaa perjantain kunniaks pinacoladaa jäillä :p teneriffalta toin ja tosi namia
  6. Nereids

The ketju

Mä oon kuullu tosta laitteesta, radiossa siitä joskus puhuivat :D varmaan ihan jänskä laite
  7. Nereids

av:lta kopsattua:ketä julkkista muistutat TAI haluaisit muistuttaa

Jerry Hallia kuulemma muistutan :) joskus nuorempana sanoivat Linda Lampeuniuksen näköiseksi.
  8. Nereids

The ketju

:laugh: Aika ovelaa :D
  9. Nereids

The ketju

Tai tai sit kottikärryt ja mies siihe :laugh:
  10. Nereids

The ketju

Tos on ideaa :D jos mä hankin kaksosten rattaat ja laitan niihin kunnon painot, noi 14 ja 12 veet istuun :laugh:
  11. Nereids

The ketju

Ahaa, nyt mä ehkä tajusin mitä toi tissiposki tarkoitti :D kepukan tuntien se ois voinu tarkoittaa ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä :D
  12. Nereids

The ketju

Siinähä ois hyvää reeniä ku heitä lykkisit siel pitkin maita ja mantuja :laugh:
  13. Nereids

The ketju

Oisko pitäny ottaa toi nikiks :laugh: Kiits :)
  14. Nereids

The ketju

Mikä tissiposki :D nyt menee liian vaikeeks meikäläiselle :laugh: tai sit en haluu ymmärtää tai jotain...itsesuojeluvaistoa...
  15. Nereids

The ketju

Hyvä tietää :p
  16. Nereids

The ketju

Meidän tissipalsta-asiantuntija :Dtai palstatissi, kuin vaa :D
  17. Nereids

The ketju

:laugh: sähän sen tiedät :rolleyes: asiantuntia :D
  18. Nereids

The ketju

Jaaha, liian kauan poissa palstalta ku ei osaa lainata viestiä :D lipsuttii tos yritin :D
  19. Nereids

The ketju

Haha! Voin niin kuvitella ton :D noin se varmaan menee, kärttyisinä räyhätään täällä sitte mite silloin joskus kaikki oli niin erilaista :D niin kauan näppis käryää kun sormet toimii. Ja sitte ku ei toimi ni keksitään jotain muuta millä näpytellä kiukkusia viestejä palstalle.
  20. Nereids

The ketju

Alkoi kyllä :D sää arvasit :kiss: oli pakko tulla takas tänne jostain syystä :D

Yhteistyössä