Tää isi on kauheen tylsä.Noi on asioita joit isiltä ei kysytä.
Tää isi on kauheen tylsä.Noi on asioita joit isiltä ei kysytä.
Pitää paikkansa jo nyt.No kiva ku tulit!:kiss:
Ei täältä niin vain lähetä!
Roikutaankohan me palstalla vielä sitten eläkeikäisinäkin?:O
Kaamee määrä kärttysiä seitenkymppisiä isoäitejä ja isotissejä.
Ollaan haukkumassa nuoria äitejä tyyliin; "eipä ollut sillon, kun minä olin nuori".
Eikä äidiltä kysytä kun viisvuotiaalle ostellaan joululahjaks jotakin legon Unimogeja etc. tekniikka legoja.|ONoi on asioita joit isiltä ei kysytä.
sähän sen tiedät asiantuntiaPitää paikkansa jo nyt.
Pitäisin itseäni kyllä jonkintason asiantuntijanasähän sen tiedät asiantuntia
Mä oon aika helppo.Jaaha, liian kauan poissa palstalta ku ei osaa lainata viestiä lipsuttii tos yritin
Maailma tai mä ei o ihan noin helppo.Mistäs tiedät että hän ylipäätään haluaa lapsia, ja miksei juuri hän vois olla sun Pitkätossus? Jos se on kiva naikkonen ja tykkäätte toisistanne niin ei kai sitä ehdointahdoin tartte päästää sitä käsistään. Emmää ainakaan ymmärrä miksi kaks toisistaan tykkäävää ihmistä ei vois olla yhessä.
Meidän tissipalsta-asiantuntija tai palstatissi, kuin vaaPitäisin itseäni kyllä jonkintason asiantuntijana
Hyvä tietääMä oon aika helppo.
Naarasotuksia ny vaan ei voi ymmärtää. Ja se on loppujen lopuks ihan hyvä asia.Minulle tuli lapsena jotain perintösotilaita läjä suvun kautta ja siellä oli jonkinlainen joukkueenjohtaja jolla oli ilmeisesti ollut pistooli kädessä, mutta jossain taistelussa se käsi oli ranteesta lähtenyt poikki. Joten nohevana uitin siihen neulan ja katu-uskottavuus nousi silmissä.
Moni sotilas kaatui myös dynamiittiin, eli papaatteihin ja kiinareihin
Sota on kovaa ja ratsuväki raakaa
Minä olen myös miettinyt että johtuuko lapsen nukkuminen parisängyssä siitä kun vaimon mielestä tytöllä pitää olla puoli sänkyä pehmoleluja.
Naiset ja tytöt. Kuka niitä ymmärtää.
Sotilaatkin sai viettää yönsä leegojen seassa laatikossa, ei ne sänkyyn päässyt.
tissiposkiasiantuntijaMeidän tissipalsta-asiantuntija tai palstatissi, kuin vaa
Vie lapset mummolle ja menee itse lenkille.Olisko jollakin jotakin vinkkiä millä lapset saa kulkemaan nopeammin?
Koira heitti veivit ja inhoan lenkkeillä yksin. Nyt oon retuuttanut paria naperoa mukana ja lenkit venyy tunnilla.:kieh:
Olisko oudon näköistä jos 7 ja 6v vielä istuvat kaksostenrattaissa.
Tuliskohan huomenna lööppi palstalle meidän lenkistä.
Olenko kertonu tarinan kun mä meinasin saada porttikiellon stokkalle?tissiposkiasiantuntija
Mikä tissiposki nyt menee liian vaikeeks meikäläiselle tai sit en haluu ymmärtää tai jotain...itsesuojeluvaistoa...tissiposkiasiantuntija
Hupaisaa touhua.Olenko kertonu tarinan kun mä meinasin saada porttikiellon stokkalle?
Olin ihan duuniasioissa tutkimassa rintaliivejä. Onnistuin vissiin vaikuttamaan pervolta, koska vaksi meinas heittää mut pihalle. Onneks oli virkamerkki mukana.
No, se duuniasia sit... kokouksessa oli kaks miestä, eli mä ja Saksan Axel ja sit kakskytkolme naista + puheenjohtajiston viis naista. Naiset enstöikseen äänesti mut ja Axelin röökille, koska me ei rintaliiveistä voida tietää mitään.
Oisko pitäny ottaa toi nikiksjaahans, tissimuumi on vaihtanu nikkiä
tervetuloa takas
Eilen juuri katselin kun jotkut lapset meni polkupyörillä.Olisko jollakin jotakin vinkkiä millä lapset saa kulkemaan nopeammin?
Koira heitti veivit ja inhoan lenkkeillä yksin. Nyt oon retuuttanut paria naperoa mukana ja lenkit venyy tunnilla.:kieh:
Siinähä ois hyvää reeniä ku heitä lykkisit siel pitkin maita ja mantujaOlisko jollakin jotakin vinkkiä millä lapset saa kulkemaan nopeammin?
Ai että veisin lenkkikaverit mummille? No hitto, miks en heti tajunnu.Vie lapset mummolle ja menee itse lenkille.
Ylämäkeä juu, vastuksena röhnöttää rattaissa pari mätisäkkiä.Siinähä ois hyvää reeniä ku heitä lykkisit siel pitkin maita ja mantuja