Hakutulokset

1. LisaMarie

Raskaus ja miehen alkoholi

Minä perustelisin sillä, että arvomaailmani on sellainen, etten halua elää ihmisen kanssa, joka juo laatikon olutta viikossa. Jos ei halua olla sitä ilman, saa haluta olla ilman minua, ihan simppeli juttu. Jos olisin raskana ja olisin sitä ennen moisen hyväsyny, sanoisin, että haluan todisten...
  2. LisaMarie

En ymmärrä tätä sananlaskua.

Lintu, jonka voi vaikka syödä.
  3. LisaMarie

Raskaus ja miehen alkoholi

Jos miehellä oikeasti on tarkoitus lopettaa juominen lapsen synnyttyä, hän voi tehdä sen jo nyt, jos asia sinua vaivaa. Jos hän ei pysty siihen nyt, ei hän pysty siihen lasen synnyttyäkään.
  4. LisaMarie

British Airways - matkatavarat?

Kyllä se jostakin matkayhteenvedosta löytyy, mutta jos semmoinen on vahingossa tullu vaikka sähköpostista poistettua, löytyy www.checkmytrip.comista
  5. LisaMarie

Haittaisko sua jos mies läimisi poskelle?

Toisinsanoen ei kunnioita sinua yhtään. Jos toinen pyytää lopetamaan, pitää lopetaa, vaikka tekijä luulisi toimivansa rakkaudella, eli esim. halaa, suutelee tms. Toisinsanoen ymärrän, että vitisnä voi läimäyttää, mutta se lakaa olemasta vitsi sillä hetkellä, kun toinen osapuoli ei koe sitä...
  6. LisaMarie

Oletko naimisissa vain lasten tähden

Toisaalta silläkin voi anaa lapsille väärän mallin. Siis että on oltava valmis mihin tahansa, kunhan vaan perhe pysyy koossa, koska joskus tullaan sihen pisteeseen, jossa oliskin lapsen etu, etä sillä olis hyvinvoivat, ei väkisin yhdessä sinnittelevät vanhemmat. Lapset on pahuksen hyviä...
  7. LisaMarie

Tässäpä niille, jotka pitävät vuorkalla asumista rahantuhlauksena ja typeränä

Tuossa artikkelissa puhuttiin enemminkin asunto osakeyhtiöissä olevista asunnoista. Omakotitalossa ei ole yhtiövastiketta eikä nitä remontteja jatkuvasti tarvitse tehdä. Sitäpaitsi ei se vuokranantaja esim. maalauksia ja tapetointeja maksa ilman perustetta, eli omassa saa vaihaa värimaailmaa kun...
  8. LisaMarie

Oletko naimisissa vain lasten tähden

Toi loppu kommentti :"Toisaalta kaikki on hyvin, mutta ei sit kuitenkaan" sai mut miettimään, että oletko varma, että kyse on parisuhteesta? Tuo kun on kovin tuttu tunne, muttamä olen tullu siihen tulokseen, että se on parisuhteesta riippumaton. Mun on päästävä ensin siitä eroon ja vasta sitten...
  9. LisaMarie

Juotko koskaan alkoholia viikolla?

Vastaus kysymykseen on kyllä, mutta en juo joka vuosikaan mitään alkoholipitoista. Ei riipu viikonpäivästä vaan tilantesta.
  10. LisaMarie

Kumman ottaisit, jos pakko valita?

Mä en halua elämästä tasaista, mä haluan tietää, mitä MÄ tunnen, ajattelen ja haluan ja se ei onnistu lääkkeiden kanssa, koska...no, ne tekee elämästä todella tasaista.
  11. LisaMarie

Kumman ottaisit, jos pakko valita?

Lääkkeettömyys ja syiden selvitys. Yleensä paniikkohtauksetkin on luonnollista seurausta jostain, eli pikeminkin merkki siitä, että ihminen on terve, reagoi asioihin. Koittaisin saada psykoterapia lähetteen.
  12. LisaMarie

Onko oikein ettei mies anna bilettää ja käydä ravintoloissa yksin?

No sitä kutsutaan kasvamiseksi ja aika usein puolisoilla on semmoinen semmoinen käsitys, että kasvetaan samaan suuntaan. Oikeassa elämässä se ei aina mene ihan niin kuin omissa mielikuvissa ja seuraa ristiriitoja, kun kasvu ei olekkaan saman aikaista ja saman suuntaista. Kyse on muustakin...
  13. LisaMarie

Minne kahdenkeskiselle minilomalle?

Lokakuu on toki usein aika tylsää sään suhteen, mutta vanhat rannikkokaupungit on kaikki ihania kaikkiin vuodenaikoihin; Turku, Naantali, Pori, Rauma, Porvoo, Hanko, Kotka...mikä vaan käy, mihin vuodenaikaan tahansa! Toki ne on parhaimmillaan kesällä ja joulun alla.
  14. LisaMarie

Olen kauhea vaimo!

Mä uskon, että vaikka kaikki varmasti vaikuttaa lapsiin, ne vaikutukset ei ole samallatavalla negatiivisia silloin kun asioita työstetään. Lapset saa mallin, miten asioita ja elämää ratkotaan ja oppii kohtaamaan vaikeudet muilla keinoin, kun sillä ensin mieleen tulevalla; aika parantaa, unohdan...
  15. LisaMarie

Olen kauhea vaimo!

Niimpä, jonkunsortin pako on yleensä ensimmäinen käsittelykeino, mitä yrittää. Vasta kun huomaa, ettei se kertakaikkiaan onnistu, koittaa jotain muuta! Pakko viellä lisätä, että minusta on tosi tärkeää purkaa nuo asiat juuri siksi, että lapset jää kantamaan niitä vanhempiensa haavoja. Esim...
  16. LisaMarie

Nyt mä testaan

Mistä sitä tietää, mitä muut ajattelee? Ei edes siitä, että joku sanoo jotain, kun usein esim. kateellinen ihminen sanoo just päinvastoin, mitä ajattelee! Kaikia ei voi koskaan miellyttää. Jos yhdelle kumartaa, toiselle pyllistää, joten lopputulema on, et parasta seistä tukevasti omilla...
  17. LisaMarie

Olen kauhea vaimo!

Tässä on viellä todella ihana sivusto eheytymisestä: Kotkansyd Mä tykkään ite ukea jokapäivä tän: Omilla siivill
  18. LisaMarie

Olen kauhea vaimo!

Ihan normaalia käytöstä esim. alkoholistiperheiden lapsille. AAL-ryhmiin saa mennä muutkin toimimattomissa perheissä kasvaneet. Sitten on CoDa-ryhmiä läheisriipuvaisille :"Nimettömät Läheisriippuvaiset on miesten ja naisten toveriseura. Yhteinen päämäärämme on oppia muodostamaan toimivia...
  19. LisaMarie

Olen kauhea vaimo!

Sehän se syy monesti onkin, ettei paskaa voi vaan jättää taakseen, vaan se pitää käsitellä -muuten se oireilee. Paska pitää jatkojalostaa kompostiksi, kasvualustaksi, muuten se löyhkää.
  20. LisaMarie

Olen kauhea vaimo!

Voiskohan joku vertaistukiryhmä olla hyvä alku, että sais sen kokemuksen, että reaktiosi on normaali, et ole hullu, vaan jos et reagoisi äitisi kommenteihin mitenkään, silloin olisit psykopaatti. Se, että nyt reagoit terveellä tavalla sairaaseen lapsuuteesi kertoo, että olet terve. Tunne-elämän...

Yhteistyössä