Hakutulokset

1. LisaMarie

Olen kauhea vaimo!

Tiedostaminen on ensimmäinen askel toipumiseen. Mutta apua kannattaa hakea. Jos on koo elämänsä ollut kyvytön käsittelemän tunteita, toinen ongelma heti sen jälkeen kun huomaa, että jotain on viellä, on etei toedä edes nimiä tunteille. On ollu aika huikeeta oppia, että ei ole olemassa...
  2. LisaMarie

Tykkääkö naiset yleensä köyhistä miehistä?

Mitä jos rakastuu ennen, kun tietää toisen taloudellisen tilanteen? Vaikka toki jos jo perusarvomaailma on se, että mies on perheen elättäjä, se on varmaan asia, joka tulee esiin aika pian, eikä suhde jatku, jos niin perustavaa laatua olevasta asiasta ollaan eri mieltä!
  3. LisaMarie

Olen kauhea vaimo!

Jos tuo on totta ja jatkuvaa, niin kannatais varmaan lähteä läkäriin selvittelemän syitä!
  4. LisaMarie

Nyt mä testaan

Normaalit tunteet "menee pois" un antaa niiden tulla ja kuntelee miksi ja mistä ne tulee. Sairas masennus taas voi tarvita läkäriä. Miks jonkun pitäs tajuta? Oikeesti kukaan ei koskaan voi tajuta toista ihmistä. JOkainen on oman menneisyytensä summa ja jokaisen tunnekokemukset muodstuu oman...
  5. LisaMarie

Onko oikein ettei mies anna bilettää ja käydä ravintoloissa yksin?

Meinaakko että miehen mielestä et mee huoraamaan, kun lapset on lähteeet omilleen?
  6. LisaMarie

Nyt mä testaan

Kyyneleet on sielun pesuvettä, itku ei ole ollenkaan pahaksi :hug:
  7. LisaMarie

harmittaa tyttären röllimäisyys & leväperäisyys ulkonäön suhteen :(

Hius ongelman mä ymmärrän -pitkä tukka lapsella joka paahtaa ties missä on jopa epähygieeninen, jos sitä ei saa harjailla tai pitää kiinni, mutta muuten en. Ja se hiusongelmakin hoituu leikkaamalla ne hiukset. Meilä on vaihtelevasti prinsessa, joka kuluttaa noin 5 vaatekertaa päivässä ja...
  8. LisaMarie

Niimpä...oleellinen kysymys... Muistan oikein hyvin, miten joskus otti pattiin kun kavereilla oli merkkivaatteita ja meikkejä, ja rahaa käydä ulkona mona kertaa viikossa. Tarkemmin ajateltuna kuitenkin ne asui vanhempiensa luona ja niiden kaikki rahat meni elämiseen, meillä oli asunto, auto ja...
  9. LisaMarie

En muuten aikoinaan huomannu ollenkaan kiinnittää huomiota miehen varallisuuteen. Jäi siis kokonaan noi palkka- ja tilitiedot kysymättä! Eli ei minkäänlaista vaikutusta suhteen kehitykseen.
  10. LisaMarie

Punkassa vesileikit ja nuijapäistä kysymys.

Meillä on joskus kuollu vastaavassa tilanteessa kun on tullu helteet -vesi lämmenny liikaa.

Yhteistyössä