Hakutulokset

1. LisaMarie

Auttakaa, miten tähän pitää suhtautua?

Ei ollenkaan yllättävää. Moni alan ihminen pitää vähän ninkun työsuhde etuna lääkkeitä, joita sitten nappailee krapulaan. Aamusydämellä: 12.01.2014 09.04 | Tv | Areena | yle.fi Lääkeriippuvuus teki sairaanhoitajasta varkaan | Etelä-Pohjanmaa | Uutiset | Ilkka Päihderiippuvuus on...
  2. LisaMarie

No kun sitä just on alkoholismi; vääristynyt todellisuudentaju, kriittinen, vaativa ja syyttää muita ja koittaa syyllistää ympäristön hiljaiseksi. Alkoholisti kääntää aina näppärärsti puheen pois aiheesta ja koittaa vikoa muita, jotta saisi huomion pois ongelmasta.
  3. LisaMarie

Suosittelen nyt tallettamaan tämän ketjun, jotta voit lukea sen 10 vuoden päästä täyden kaoksen keskellä miettiessäsi koska tässä näin kävi ja huomat että kas hups, kun juttu ei olekkan uusi.... Alkoholismi on itsensä kieltävä sairaus -niin läheisten kun alkoholistin itsensä osalta. Voi tulla...
  4. LisaMarie

3viikkoinen vauva ja pidempi ajomatka!

Mun maailmassa vajaa 200 km on semmonen ex-tempore matka, mikä nyt voidaan päättää koska tahansa 5 minuutin varoajalla ja ei se tilanne sen kummempi ollu kun muksut oli vauvoja. Meillä oli turvaverkko vaunukopan päällä, eli vauva maakuasennossa.
  5. LisaMarie

Outoa paritusta...

Harva tajuaa, että ensin on tultava toimeen itsensä kanssa ja vasta sitten voi alkaa etsiä ja rakentaa parisuhdetta. Ihmisillä on omituinen harha, että parisuhde korjaa kaiken, että onni tulee ulkoa eikä omasta sisimmästä. Itse elän parisuhteessa, mutta silti muo ärsyttää se, miten itsestään...
  6. LisaMarie

Verotus vituttaa

Kyllähän se vituttaa pienyrittäjää -rankastikin välillä. Mutta silti en kyllä olis valmis vaihtamaan pienempään verotukseen ja luopumaan kunnollisesta tieverkostosta. Voi jeesus mikä kokemus on matkustaa Moskovassa; 50 km vie helposti 3 tuntia. Tai lähes ilmaisesta terveydenhoidosta. 1/4...
  7. LisaMarie

Te jotka ette kuulu kirkkoon, millaiset katsomukset teitä ohjaa?

En kuulu kirkkoon, koska en usko Jumalaan enkä Ramattuun. Koen moraalisesti vääräksi ajatuksen kuulumisesta johonkin uskontoon, jos ei usko siihen. MInulle henkilökohtaisesti tärkeitä arvoja on erottaa toisistaan usko ja uskonto, mutta en silti hyväksy sitä, että kuulu uskontoon, johon ei...
  8. LisaMarie

mies lähti!!

Liittyy siten, että juominen tekee sun elämän turvattomaksi ja saa sut reagoimaan. Ja jotain hämärä on jossain, jos on normaalia lähteä yöllä ihan mihin vaan. JOs olen aikeissa/mies on aikeissa lähteä YÖLLÄ niin kyllä se mainitaan erikseen. "maanantaina" (tai mikä helvetin päivä tahansa)...
  9. LisaMarie

Hommaisitko remonttimiehen miehesi taloon ilman lupaa?

Onko se mies siis sanonu jotta EI vai onko se vaan saamatoan eikä tartu itse toimeen? Oletko kysyny siltä, että entä jos joku tuttava tulis auttamaan?
  10. LisaMarie

Riippuu rakenteista. JOs on esim. valmiiksi 60 sentin jaolla tolpitus, niin Finnfoamin (Väli- ja yläpohjarakenteet - Finnfoam) asennus ei kaua vie. Ei se valmiin kylmän ullakon eristäminen mitään raketitedettä ole. Toki jos joku tarjousta tulis kysymään, mäkin laskisin että kaks henkee ja kaks...
  11. LisaMarie

mies lähti!!

mun mielestä tässä nyt on onelmana luottamuspula ja kommunikointi ongelmat, yhteisten pelisääntöjen puute, ei niinkään lapset tai pyörälenkki.
  12. LisaMarie

Mitä tehdä? (Mies seonnut)

Lemmikit on voitu hankkia vaikka nykyisessä asuinpaikassa. Läheisrippuvaisen/tunnevammaisen, mitä sanaa nyt halaakin käyttää, todellisuudentaju vääristyy. Moni esim. kokee, ettei pärjäisi yksin, vaikka käytännössä se puoliso on päihderiippuvainen, peliriipuvainen, naristi tai tms tyyppi, joka...
  13. LisaMarie

Ja koska on sunnuntai, eikä kirjasto oo auki (ainakan maalla) nin voit aloittaa tästä: Kotkansyd mä en osaa sanoa, mistä päin sivuston lueskelu anattais aloittaa, kun se on niin laaja, mutta vaikkapa tästä:Paranemisen prosessi
  14. LisaMarie

mies lähti!!

Ongelma olkin se, että viipyy vuorokauden pois kertomata etukäteen/kysymättä onko toisella mitä suunnitelmia. Vaikka lähtis mihin aikaan, se on mun mielestä ongelma, että häipyy noin vaan!
  15. LisaMarie

No siis tää talo o ihan yhtä paljon mun kuin miehen.Jos jonkun asian oikeesti haluisin saada hoidettua, eikä itse, mies tai poika sitä sais tehtyä, niin asettaisin määrä-ajan, koska sen on oltava valmis tai teetän sen jollain muulla ja jos ei olis, sitte teettäisin jollain muulla. En kyl oo...
  16. LisaMarie

mies lähti!!

Jos on kyse pyörälenkistä, sen tietää varmasti jo illala sanoa ja sitenhän ei mitään ongelmaa oliskaan.
  17. LisaMarie

mies lähti!!

No 14 vuotiaat hoitaa taaperopitakin, joten ei mitään onelmaa. Eri asia on sten se, miksi mies lähtee yöllä pyöräilemään, mutta ongelma tässä ei nyt ole ne lapset vaan joku ihan muu! Eli en tykkäis, että mies häipyy noin, mutta en koitais selittää sen jotuvan lapsista vaan sanoisin sen...
  18. LisaMarie

Pitäiskö nyt kumminkin miettiä sen tlevan ekaluokkalaisen turvallisuuta ensin? Mä ainakin myisin ne eläimet (en helvetissä autoa, sitä mä tarviin tssa tilanteessa!!!!) vaihtaisin puhelinnumerot salaisiksi ja muuttaisin 300 km:n päähän jotta saan OMAN elämän ja pääsen sitä miehestä ihan...
  19. LisaMarie

Ongelmia parisuhteessa ja yksilöiden käytöksessä - mistä apua?

On niin paikkakunta kohtaista, miten resursseja on. Kannattaa neuvolasta kysyä ensin. Ja tota on, mitä Criminal Mind sanoo, että vaikka ongelmat kärjistyy parisuhtessa, ihan yksilöterapia voi olla paikallaan.
  20. LisaMarie

joko nyt perkele uskotte

Kyl mä sen uskon -mutta en mä joka talvi valita kärsimyksestäni kaiken aikaa, vaikka palele, hartiat on jumissa ja nivelet särkee kun lämpö laskee alle 20 ja lenkillä kävin tänäänkin, mutta ei viitti jos on 20 astetta kylmempää, jokapaikka tulee kipeeks ja paleltaa vaikka kuinka koittaa juosta...

Yhteistyössä