Alkuperäinen kirjoittaja omanelämänsävanki;30078310:
.. Pitäisi kumminkin olla samalla alueella, missä tuleva ekaluokkalainen haluaa käydä koulunsa..
Pitäiskö nyt kumminkin miettiä sen tlevan ekaluokkalaisen turvallisuuta ensin?
Mä ainakin myisin ne eläimet (en helvetissä autoa, sitä mä tarviin tssa tilanteessa!!!!) vaihtaisin puhelinnumerot salaisiksi ja muuttaisin 300 km:n päähän jotta saan OMAN elämän ja pääsen sitä miehestä ihan aikuisten oikeesti eroon ja varsinkin saan sen pois lasten elämästä.
Tiedän kyllä ette se ole helppoa, kun kokee itsensä ihan avuttomaksi yksin, kuvittelee, että se mies on jotenkin hoitanu asioita ja ei pärjää yksin, mutta mikä on totuus? Kuka hoitaa ne eläimet? Kuka hoitaa lapset?
Ja joo, eläimin tulee tunneside, mutta ne on slti eläimiä, joskus rakata on luopa, oli kyse siten ihmisestä tai eläimestä. Jos ei pysty huolehtimaan tisestään jonkun ihmisen lähellä, on rakastava teko irtaantua hänestä, jos ei voimat riitä eläimistä huolehtimiseen, on rakkautta luopua niistä.
Nyt sosiaalitoimeen kertomaan koko totuus -joo, karu juttu, ne voi anaa kaks vaihtoehtoa, joko jätät miehes tai lapset otetan huostan, mutta sieltä saat myös apua. Paikalliselta eläinläkäriltä saat neuvoja mitä kannattaa tehdä eläinten kanssa, etsiä usia koteja vai lopettaa.
Etkö sä itse näe, että ympäröit itsesi kaikella, mistä sun pitä huolehtia ja kun et saa rakkautta mieheltä sitten hankit eläimiä?
Onko sinulla mielenterveysongelmia vai vaan normaalia reagointia epäterveesen tilanteesen,jossa elät? Jo sulla ei tossa tilaneessa olis oireita, olisit todella sairas tunne-elämältäsi. Olet siis terve, koska reagoit!