Nyt muutosta entiseen, eli olen läheisissä väleissä miehen veljeen ja hän kertoi asioita miehen äidille ja miehen äiti sitten tuli juttelemaan miehen kanssa. Paljastui, että miehen isä oli väkivaltainen ja nykyään sanottaisiin, että narsisti. Miehen isä siis kuoli onnettomuudessa, miehen ollessa noin kolme vuotias.
Asiat meni alkuun miehen mököttämisen jälkeen hyvin, mutta nyt taas huutaa lapsille, eli palaa kaiketi entiseen. Nyt lapset valittavat taas minulle, kun isä ei leiki jne.
Kysyinkin mieheltä, onko koskaan nauttinut hetkistä lasten kanssa, onko ollut onnellinen koskaan lasten kanssa, vastaus oli, en tiedä, en kai..
Eli yhteenvetona kai se, että mies ei ilmeisesti osaa olla isä, ei osaa olla lasten kanssa ja minua ei osaa huomioida, vaikka suoraan sanois, että nyt hali..
Itsellänikin on mielenterveysongelmia ja mietin monesti, että on ihme, kun minulla on hyvä mies, vaikka oma isäni ei koskaan kotona ollut, enkä edes tunne häntä.
Itse olen saanut sotia siitä, että en jatkaisi ns. perinnettä. En hermostuisi, en huutaisi, en satuttaisi henkisesti tai fyysisesti lapsiani. Millä oikeudella mies sitten käyttäytyy noin?
Onhan se hyvä syyttää jotain, kun itselläni alkaa pikkuhiljaa palata se vanha selviytymisvaisto taas kehiin, eli kun elämää ei kestä selvinpäin, on pakko saada ns. pönttösekasin..
Hyvä olla jälkiviisas, ei ois pitäny rakastua, ei tehdä lapsia, ei mitään.. Ois vaan pitäny tappaa itteni jo aikoja sitten. Itsehän tän sopan oon keittäny ja siihen kaks viatonta lastakin sotkenu..