Onko oikein ettei mies anna bilettää ja käydä ravintoloissa yksin?

• Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu ihan sitä, mitäasiasta on suhteen alussa sovittu. Jos tulee isoja mutoksia käytäntöihin, pitää kummankin hyväksyä ne tai jos jompikumpi ei pysty hyväksymään, stten miettiä onko parisuhde oikea.

"wieras"
Sanotaan että jos ei luota itseensä tuollaisilla reissuilla ja epäilee että pettäisi kumppaniaan niin silloin ei myöskään anna kumppaninsa käydä bilettämässä tai ravintoloissa yksin.

• Tykkää
Reactions: Volmiira
sama täällä
Minä myös 24/7 olen lasten kanssa, mies ei pidä siitä jos saisin edes kerran kuukaudessa käydä leffassa yksin tai vaikka shoppailemassa, mieheni mielestä menen huorimaan vaikka en ikinä ole pettänyt ja ei pitäisi sen suhteen olla mitään ongelmaa. Noh joten en ole enää ronkunut "omaa huilahdus hetkeä" teen asiat lasten ja miehen kanssa sitte. Saanpahan sitten kun lapset ovat lähteneet omillaan :)

..aha......
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä;30097684:
Minä myös 24/7 olen lasten kanssa, mies ei pidä siitä jos saisin edes kerran kuukaudessa käydä leffassa yksin tai vaikka shoppailemassa, mieheni mielestä menen huorimaan vaikka en ikinä ole pettänyt ja ei pitäisi sen suhteen olla mitään ongelmaa. Noh joten en ole enää ronkunut "omaa huilahdus hetkeä" teen asiat lasten ja miehen kanssa sitte. Saanpahan sitten kun lapset ovat lähteneet omillaan :)
Kyllä mä yksin saan shoppaamaan,leffaan,kahvilaan tai vaikka ravintolaan mennä yksin syömään, mies vaan ei tykkää jos menen yksin ryyppäämään.

sama täällä
..aha.. No mä en käytä alkohoolia joten muutenkaan baarittelut oo mun juttu. No muuten en kyllä osaa sanoa kuin ruinaa niin kauan kun jaksat jos Sitte päästäs :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä;30097684:
Meinaakko että miehen mielestä et mee huoraamaan, kun lapset on lähteeet omilleen?

Mä en ymmärrä, mistä te noita miehiä löydätte....

Mun mielestä jokaisella on oikeus mennä ilman miestä/vaimoa bilettämään ja ravintolaan. Ainoan poikkeuksen ymmärtäisin silloin, jos se puoliso toistuvasti pettää noilla reissuillaan. Mutta en mä kyllä sellaisen kanssa sitten enää oliskaan.

Mä en oman miehen kanssa edes mihinkään baariin lähtis. Mitä me siellä tehtäis? Kumpikaan ei tanssi, ei liiemmin juo. Siellä me nökötettäis ja puhuttais samoja asioita kuin kotisohvallakin. Kun taas ystävien kanssa voin hyvinkin lähteä. Enimmäkseen käydään kyllä vaan syömässä ja juorutaan siellä, kun eihän baareissa ees kuule mitä toinen sanoo :D.

..aha......
Miten voi mennä ryyppäämään rollaattorin kanssa, jos ei voi viedä lasta puistoon 3km?
Tämä on näitä elämän isoja kysymyksiä, joita ei voi tajuta.
Mä käytän aika vähän rollaattoria ja taksilla voi mennä sekä puistoon lapsen kanssa että joskus myös ryyppäämään. Ollaan me puistoiltu lapsen kanssa paljonkin tänä kesänä kun on kyyti ollut.

"akka"
Minusta se on oikein. Jos ei kykene opiskelemaan eikä hankkimaan itselleen työpaikkaa vaan elää miehen siivellä eikä tee muuta kuin aina valittaa, niin ei luulis kykenevän baareissakaan hyppimään.

• Tykkää
Reactions: Volmiira
..aha.......
En tajua miten mies voi kieltää? Jos mulle mies alkaisi antamaan määräyksiä mitä saan tehdä ja mitä en niin kehoittaisin menemään psykiatrille. :D
Ennen lasta jos mies oli jollain työmatkalla niin minä menin sitten yksin tällä paikkakunnalla bilettämään ja se oli miehestä ok ja hän kyllä tiesi sen. Kun tuli lapsi ja miehen työpaikkakin muuttui niin ei hän enää käy yksin ravintoloissa eikä suostu kavereidensa kanssa lähtemään vaikka hänellä sentään on kavereita. No hän jotenkin ajattelee että kun hänkään ei käy niin minäkään en käy.

..aha......
[QUOTE="akka";30098906]Minusta se on oikein. Jos ei kykene opiskelemaan eikä hankkimaan itselleen työpaikkaa vaan elää miehen siivellä eikä tee muuta kuin aina valittaa, niin ei luulis kykenevän baareissakaan hyppimään.[/QUOTE]

Eli ei saisi tehdä mitään kivaa jos ei pärjää opiskeluissa yms? eikä ole oikeutta siis elää.

Kun tuli lapsi ja miehen työpaikkakin muuttui niin ei hän enää käy yksin ravintoloissa eikä suostu kavereidensa kanssa lähtemään vaikka hänellä sentään on kavereita. No hän jotenkin ajattelee että kun hänkään ei käy niin minäkään en käy.
No sitä kutsutaan kasvamiseksi ja aika usein puolisoilla on semmoinen semmoinen käsitys, että kasvetaan samaan suuntaan. Oikeassa elämässä se ei aina mene ihan niin kuin omissa mielikuvissa ja seuraa ristiriitoja, kun kasvu ei olekkaan saman aikaista ja saman suuntaista.
Kyse on muustakin arvomaailmasta; kyllä mulla on pudonu ne kaveritkin pois, jotka edelleen käy baareissa, kun itse on lopettanu sen 10 vuotta sitten. Enkä jaksaisi semmoista puolisoa, eikä kyse ole niinkään siitä Yksin ravintolassa käymisestä, vaan siitä mihin kellonaikaan sinne mennään ja miksi, en vaan jaksa enää semmoista elämäntapaa viettäviä ihmisiä lähelläni. (Yksin ravintolassa meillä käydään useinkin, kun liikutaan paljon ja syödä pitää :D!)

Yhteistyössä