Hakutulokset

1. E

Mitä teidän eskarilaiset tekevät eskarissa?

Teillä on kyllä kivasti. Meitä vanhempia ei infottu mitenkään eskarilaisten päivistä ennen vanhempainiltaa. Siellä yhden äidin kanssa sanoin asiasta, että olisi kiva tietää edes vähän,mitä siellä tekevät. No, saatiin moniste extrapäivistä eli sellaisista, kun menevät esim. elokuviin...
  2. E

Ei pidäkään, mutta siellä jotain muuta pitäisi tehdä, kuin värittää valmiita monistekuvia. Kyllä heillä jokin tehtäväkirjakin (kai) on, mutta ei siellä kukaan sijainen mitään pysty/ehdi opettaa.
  3. E

Musta tuntuu, ettei meidän poika ole oppinut mitään. Poika kyllä osaa aakkoset,numerot ja kirjoittaa mallista hyvin sekä yrittää tavata, mutta ne osasi jo ennen eskaria. Poikakin sanoo, ettei ne tee siellä mitään ja tottahan se varmaan on, kun aina on joku sijainen siellä, kun opettaja on...
  4. E

Olisi kiva kuulla, mitä teidän lastenne eskarissa puuhaillaan. Meidän esikoinen aloitti eskarin syksyllä ja siellä on koko ajan piirtämistä, maalaamista tms, mitä voisin kotonakin tehdä pojan kanssa. Eskariope on ollut poissa ihan tolkuttoman paljon, samoin koulunkäyntiavustaja. Sijaisia...
  5. E

Mikä ihme mulla on?

Mulla oli vuosia sitten yksi yö samanlaisia oireita. Poltti/pisti rinnasta ihan mielettömästi ja tuntui, etten saa tarpeeksi henkeä, kun makasin sängyssä. Ylhäällä ollessa oireet vähän lieveni, mutta eivät kadonneet. En vieläkään tiedä mitä oli, mutta kipeää teki. Ei ole uusinut. Närästystä se...
  6. E

Mitä teidän n. 3 vuotiaat syö?

Meidän kolmonen on 2v9kk ja tyttö syö kyllä melkein kaikkea ja maistelee ennakkoluulottomasti uusia ruokia. Lempparikasviksia on kurkku, porkkana, parsa-ja kukkakaali ja maissi, mutta muutkin menevät kyllä. Mitään ei tarvitse ruokaan "piilotella". Syö aika reiluja annoksia. Eilenkin 2...
  7. E

Mitä omaan sairaalakassiin mukaan?

Mulla on ollu vain neuvolakortti, hammasharja ja -tahna, hiusharja ja deodorantti sekä kännykkä ja kamera. Mies on tuonut hakiessa mun ja vauvojen vaatteet.
  8. E

Kuinka usein käyt viihteellä ja ovatko lapset yleensä missä silloin?

Hmmmm...viimeksi taisin olla 2v sitten kesällä kaverin kanssa muutamalla oluella, mutta olin kotona jo klo 22 :D Kunnon viihteellä olen tainnut olla ennen ensimmäistä raskautta eli kesällä 2003. Sitä ennen biletin kyllä ihan kunnolla...siitä meni jotenkin maku : / Mies ei käy missään...

Yhteistyössä