Kuinka usein käyt viihteellä ja ovatko lapset yleensä missä silloin?

Me päästäisiin ehkä kerran kuussa (harvoin kuitenkaan niin usein käydään yhdessä) ja lapsenvahdiksi tulee minun tätini meille ja itse mennään sitten kaupunkiasunnolle yöksi. Lähdetään kun lapset nukkuu ja aamulla 10 jälkeen tullaan kotiin.
Mieheni käy oikeastaan joka vkl jompanakumpana päivänä.
Itsekkin pääsisin yksin käymään, mutta en osaa, enkä tahdo. Tuntuu niin tyhmältä lähteä ilman miestä baariin...

"yksin"
Musta taas tuntuu tyhmältä lähteä miehen kanssa baariin, kun sitä näkee kotonakin tarpeeksi :) Käyn kavereiden kanssa viihteellä noin kerran kuussa, lapsi silloin miehen kanssa kotona. Yhdessä käydään ehkä kerran puolessa vuodessa, silloin lapsi mummin kanssa kotona.

"Miranda83"
no nyt en missään,kun paksuna.
mut vuoden aikana kävin 4 kertaa, ja muksut oli kotona isin kans 2 kertaa ja 2 kertaa tädillä.
yleensä tykkään et on isin kanssa, kun saa sitten rauhassa potee krapulaa,mikä järjetön.. kun jos hoidossa,niin eivät siellä kauaa ikinä ole. ja meidän muksut ei oo ikinä muuten ees hoidossa parii tuntia, vaan tommosis "pakkotilanteissa" ja kun lapsenvahti asuu niin kaukanakin..:( ois kiva saada joku päivä laatuaikaa ukon kanssa kaksisteen,mut kai se tarvii oottaa vaan...

"huh huh"
Me biletettiin ihan tarpeeksi ennen kuin alettiin leikkiä kotia ja hankittiin lapsia. Ei ole mitään tarvetta jättää lapsia jatkuvasti hoitoon, saatikka bilettää.

"hhh"
Noin kerran kuussa max, usein lähden kavereiden kanssa, tai mies omiensa.
Jos lähdemme yhdessä niin mummolassa on lapsi. Tosin kerran vasta ollut kun lapsi vielä niin pieni :)

[QUOTE="huh huh";22293182]Me biletettiin ihan tarpeeksi ennen kuin alettiin leikkiä kotia ja hankittiin lapsia. Ei ole mitään tarvetta jättää lapsia jatkuvasti hoitoon, saatikka bilettää.[/QUOTE]

niin sehän ei aina tarkota että pitää vetää pää täyteen viinaa. Lapsi ei ole koskaan joutunut kärsimään mun menemisistäni.

"what"
[QUOTE="huh huh";22293182]Me biletettiin ihan tarpeeksi ennen kuin alettiin leikkiä kotia ja hankittiin lapsia. Ei ole mitään tarvetta jättää lapsia jatkuvasti hoitoon, saatikka bilettää.[/QUOTE]

Voi elämä... On ihan normaalia joskus lähteä ulos. Ja menevämmillä ihmisillä ihan hyväksi vaan JOSKUS lähteä ;)

Ei se mikään äitiyden mitta ole :D

v
Joka toinen viikonloppu kun on isällään tai tukiperheessä. Joskus huvittaa bilettää myös niinä viikonloppuina kun lapsella ei ole vakkarihoitoa, silloin menee kaverilleni hoitoon.

"vieras"
Oikeesti . Ihmiset käy tosi vähän missään kun niillä on lapsia :eek: Enkä tarkoita että baariin pitäs mennä, mutta ette oikeasti siis koskaan käy muuten pitämässä hauskaa aikuisten kesken ?

"vieras"
Mä käyn ehkä kerran kahessa tai kolmessa kuukaudessa.Lapset silloin miehen kanssa kotona.Yhdessä käydään aika harvoin baareissa/bilettämässä.Jos saadaan lapset yöksi johonkin niin käydään ehkä syömässä ja sit loppuaika menee kotona leffan tai jutustelun merkeissä nauttien rauhallisesta illasta.

"henni"
[QUOTE="vieras";22293201]Oikeesti . Ihmiset käy tosi vähän missään kun niillä on lapsia :eek: Enkä tarkoita että baariin pitäs mennä, mutta ette oikeasti siis koskaan käy muuten pitämässä hauskaa aikuisten kesken ?[/QUOTE]

Kyllä, joka viikko käyn kahvilla/syömässä ystävieni kanssa. :)
Baarissa harvemmin kun lapseni on vielä vauva :)

Mä leikin kotista sillon, kun en ollut vielä bileiässä.
Nyt mulla on perhe, mies, koti ja myös oma elämäni.

[QUOTE="vieras";22293201]Oikeesti . Ihmiset käy tosi vähän missään kun niillä on lapsia :eek: Enkä tarkoita että baariin pitäs mennä, mutta ette oikeasti siis koskaan käy muuten pitämässä hauskaa aikuisten kesken ?[/QUOTE]

En ikinä oikeestaan noiden lisäksi mitä mainitsin... Mulla on aina lapset mukana, kaupassa, kavereilla, kahvilla, syömässä ja joka hemmetin paikassa. En kyllä sanos et se jotenkin nautintoo olis. Mielellään palkkaisin amman joka päivä pariks tuntia et sais ees suihkussa rauhan, mutta ei ole tarpeeksi rahaa :D

Kerran kuukaudessa käymme ehkä kumpikin omien kavereiden kanssa, ja tällöin tietenkin toinen vanhemmista on kotona. Yhdessä olemme olleet miehen kanssa "ulkona" tämän vajaan kolmen vuoden aikana vissiin neljä kertaa. Hoitajana on ollut mummi taikka miehen serkkutyttö.

Bailandoo
Olen käynyt vaihtelevasti 1-3krt/1-2kk aikana. Yleensä kun lapset ovat olleet isällään, joskus niin, että olen palkannut lapsenvahdin siksi aikaa, kun käväisen yöelämässä. Se tarkoittaa esim. 5-6h aikaa ja lähden juhlimaan, en ryyppäämään, joten olen kotona seuraavana aamuna itse skarppina lasten kanssa heräämään.

Nykyään käyn keskimäärin kerran kuussa. On kuukausia, jolloin en käy, ja kuukausia jolloin on jotain pippalointia 2-3 krt. Eli keskimäärin 12 kertaa vuodessa tulee käytyä.

Lapset on yleensä isovanhemmilla hoidossa, tai miehen kanssa kotona.

Jossain vaiheessa meni monta vuotta siten, etten käynyt yhtikäs missään. En kokenut tarvetta, en vaan halunnut mennä. Nykyään yöelämäkin taas kiinnostaa, perhe-elämän ja opiskelun vastapainoksi.

Hmmmm...viimeksi taisin olla 2v sitten kesällä kaverin kanssa muutamalla oluella, mutta olin kotona jo klo 22 :D Kunnon viihteellä olen tainnut olla ennen ensimmäistä raskautta eli kesällä 2003. Sitä ennen biletin kyllä ihan kunnolla...siitä meni jotenkin maku : /

Mies ei käy missään viihteellä. Me kökötetään kotona ja laitetaan hyvää naposteltavaa ja ollaan vaan:whistle::D

-.-
Mies käy baarissa noin 3-4 krt vuodessa, minä en baareja harrasta. Ja minä en käy koskaan missään viihteellä kun ei ole kaveria kenen kanssa mennä.
Ja kaksin ei päästä viihteelle, koska ei yksinkertaisesti ole lapsenvahtia - harmittaa :(

Yhteistyössä