Kuinka usein käyt viihteellä ja ovatko lapset yleensä missä silloin?

vuorotyöläinen
[QUOTE="vieras";22293201]Oikeesti . Ihmiset käy tosi vähän missään kun niillä on lapsia :eek: Enkä tarkoita että baariin pitäs mennä, mutta ette oikeasti siis koskaan käy muuten pitämässä hauskaa aikuisten kesken ?[/QUOTE]

no mä käyn tosi harvoin yhtään missään muuallakaan ystävieni kans kun baareissakin, ja baarissa käyn 2-3kertaa vuodessa, joko miehen kans tai kavereiden kans.

vuorotyö vähän hankaloittaa tuota hengailua kavereiden kanssa, joilla suurimmalla osalla on päivätyötä, lisäksi tykkään olla yhteisen viikonloppuvapaan sattuessa pari kertaa kuussa ihan vaan perheen kesken kotona.
tilanne voisi olla eri, mikäli tyaikani olisi arkisin 8-16

"Ingalsin Laura"
Hmmm.. baarissa tulee käytyä keskimäärin kahdessa kuussa. Silloin lapsi jää kotiin isänsä kanssa, kun meilläkään ei ole lähimäillakaan ketään, kelle viedä hoitoon. Ja toisekseen meijän tytöllä yötä vieläkin niin levottomia, etten oo viittiny yöhoitoon antaa kenenkään riesaks. Mäki tykkään lähteä mieluummin kavereitten kanssa johonkin laulamaan karaokea - jota taas mies ei voi sietää :) Silloin, kun toinen meistä käy ulkona, on sovittu, että iltavapaaseen kuuluu myös aamuvapaa seuraavana aamuna, mikä on tullut joskus tarpeeseen ;)

"Ingalsin Laura"
Ai niin ja siis, me ei päästä yhdessä oikeastaan koskaan. Baariin ei varmaan yhessä mentäiskään, mutta muuten olis mukava saaha joku ilta olla ihan kahestaan, käyä syömässä, leffassa......

Baareissa en käy enää juuri lainkaan, mutta muuten sitten istun iltaa ystävien kanssa, käyn leffassa, teatterissa, konserteissa, syömässä... milloin kenenkin kanssa. Jos puhutaan siitä että mitä tehdään yhdessä miehen kanssa niin ehkä kerran kuussa käydään jossain yllämainituissa tai kavereiden luona. Jos olen yksinäni menossa, mies on lapsen kanssa, jos yhdessä ollaan, lapsi on miehen vanhemmilla.

Viimeksi oltiin miehen kanssa muuten vaan kaksistaan täällä kotona, olin kipeä. Keväällä käytiin Wienissä ja muuta mukavaa.

"huh"
Kylläpäs te käytte usein :eek: Miten jaksatte? :) Kertokaa, miten se käytännössä toimii? Saatteko nukkua seuraavana aamuna miten pitkään, eikö väsytä, jaksatteko touhuta perheen ja lasten kanssa ihan normaalisi seuraavana päivänä?

Mulla se ei voi olla ikäkysymyskään, en vaan jaksa. En millään. 2-3 kertaa vuodessa käyn ja sen jälkeen on viikon ihan kuollut olo, vaikkei mitään kaatokännejä vedäkään. Vai onko vika just siinä, eli käy liian harvoin :D

Baarissa ollaan yhdessä käyty ehkä viis kertaa koko seurustelun aikana, siis niin että minäki oon ottanu.
Lasten syntymän jälkeen ei kertaakaan olla yhdessä käyty, minä oon käyny yhden kerran, mies useammin.
Nyt ois ehkä tulossa tilaisuus käydä yhdessä baarissa, mutta en tiiä haluanko lähteä..

Niin ja vanhempi lapsi on nyt 2,5vuotta.

Kyllä me päästäis melkeen milloin vaan, mutta ei jakseta :). Mä käyn joskus kavereiden kanssa, mies ei oikeestaan koskaan. Yhdessä käydään sitten jos on jotkut pippalot. Monesti jos molemmat lapset on viikonlopun pois, niin vedetään kalsarikännit, pyydetään meille vieraita tai mennään johonkin kavereille.

yyhoo
1-3 kertaa vuodessa - yleensä kattomassa tuossa paikallisella clubilla jotakin esiintyjää, jos se kuuluu "suosikeihin". Ja yleensä tulee oltua silloinkin ihan selvin päin, tai korkeintaan yhden neuvoa antavan vaikutuksen alaisena. Lapsi silloin mummulassa tai isällään, jos sattuu olemaan isäviikonloppu. Mahdollisuus olis siis "bilettää" joka toinen vkl, muta mä olen vissiin liian vanha moiseen, kun mielummin nautin kotona hiljaisuudesta ja olemisesta...

"umbrella"
Käyn ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Lapset on isän kanssa kotona silloin. Mies käy yhtä "usein" kun mä kerran vuodessa suurin piirtein.
Puoli vuotta ollaan puhuttu, että mentäis yhdessä syömään tms. siis kahden miehen kanssa mutta ei vaan tule lähdettyä.
On tosin aika kun käytiin useimmin, mutta näin on ollut noin viimeiset 5 vuotta. Elämä vaan jotenkin muuttui, kotona on puuhaa ja kesällä aika menee mökillä. Jotenkin tuo yöelämään lähtö tuntuu nykyään vaan hukkaan heitetyltä ajalta.

harmaana nyt
Itse kävin välillä jokatoinen viikonloppu, lapsi oli mummolassa yökylässä joten sain sit aamullakin nukkua pitkään. Tosin missään muualla en sitten voinut käydäkään, kun olin totaaliyh, lapsi täysimetyksellä 6kk ja osittain 1v2kk ikään saakka eli pääsin harrastamaankin vasta sitten kun tuo yökyläily onnistui, viikolla ei lapsenhoitoapua ollut tarjolla.
Nyt on edellisestä biletyskerrasta aikaa 10kk, kun olen enimmäkseen viikonloput töissä ja nysvätään kotona miehen ja lapsen kanssa mieluummin.

ÖÖö tänä vuonna oon käynny kesäteatterissa, pari siideriä join sillä reissulla, baarissa oon käynnyt viimeeks toukokuussa -09.

Kesällä tyttö oli miehen kanssa ja tuollon baari reissun aikana mun kaverin miehen veli jäi lapsen likaks....

No mitähän mä arvioisin, ehkä 1krt/2kk. Tai jotain. Vaihtelee tosi paljon. Pääsisin kyllä useammin, mut ei vanha jaksa enää rampata :whistle:
Lasten kanssa on silloin joko mun mieheni (lasten isä), vanhempani tai mun sisko.

Yhteistyössä